Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@16:10:52 GMT

به انصاری‌فرد امیدوار هستم!

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۸۶۱۶

به انصاری‌فرد امیدوار هستم!

باشگاه انگلیسی همچنان در تلاش برای رسیدن به توافق نهایی برای بستن قرارداد با مهاجم ایرانی است.

به گزارش صدای ایران از ورزش سه، کریم انصاری فرد آخرین بازیکنی است که سران باشگاه ناتینگهام قصد اضافه کردن او به فهرست نفرات شان در تابستان 2018 هستند. ناتینگهام که پیش از این 16 خرید جدید در تابستان داشت تا رکوردی جالب توجه از خود برجا بگذارد سخت در تلاش برای اضافه کردن مهاجم ایرانی به عنوان هفدهمین خرید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پروسه طولانی مدت مذاکرات طرفین حالا به سوژه ای جذاب برای رسانه های جزیره تبدیل شده است تا جایی که ناتینگهام پست در جدیدترین گزارش خود از روند انتقال ستاره ایرانی مدعی شد کریم انصاری فرد و سران ناتینگهام بر سر برخی جزئیات قرارداد اختلافات زیادی دارند که همین امر باعث شده تا این خرید پیچیدگی های زیادی داشته باشد.

در همین گیر و دار آیتور کارانکا سرمربی ناتینگهام بعد از برتری شیرین برابر شفیلدیونایتند در رقابت های هفته قبل چمپیون شیپ با ابراز امیدواری از اضافه شدن خریدی جدید به جمع شاگردانش اعلام کرد باشگاه سخت در تلاش است تا این خرید نهایی و خواسته های او در تابستان کاملا برآورده شود.

کارانکا گفت:« این که بازیکنی به فهرست نفرات ما اضافه می شود یا نه؟ سئوالی است که نمی توانم پاسخی صریح برای آن داشته باشم چون بازار همواره پیچیدگی های خاص خود را دارد اما من کاملا به ورود کریم انصاری فرد به تیم خوش بین هستم چون از نزدیک شاهد تلاش های شبانه روزی باشگاه برای نهایی شدن این قرارداد بودم».

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: انصاری فرد تیم باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۸۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیا و بازسازی ۵۰ قنات قدیمی در شهر باشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد انصاری گفت: با شروع ؛ یکی از برنامه های اصلی دولت سیزدهم احیا، مرمت و بازسازی قنوات کشور بود و این مهم در قالب بخشنامه به شهرستانهای هدف ارجاع شد. وی با اشاره به اینکه در دو سال اخیر ۱۷ رشته قنات به طول بیش از ۶ کیلومتر احیا؛ مرمت و بازسازی شد افزود: تا پایان امسال ۷ رشته قنات دیگر به طول ۲ کیلومتر هم به این مجموعه اضافه می شود.
انصاری  ادامه داد: شهرستان باشت دارای ۵۰ رشته قنات است که با برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال ۱۴۰۴ این قنات ها بازسازی و احیا می شوند.
 رئیس جهاد کشاورزی باشت افزود: از آب این قنات ها  هزار و ۲۰۰ هکتار از زمینهای شهر باشت تحت آبیاری قرار خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • احیا و بازسازی ۵۰ قنات قدیمی در شهر باشت
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏
  • مدارس، کانون مردمی‌سازی سلامت است
  • جنگ بیانیه‌ها در انگلیس: فارست کوتاه نمی‌آید
  • لیگ برتر علیه اتهام تبانی: بسیار ناراحت کننده بود!