Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-18@11:58:50 GMT

دانشگاه‌ها و مدارس به کادرسازی روی آورند

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۸۶۷۷

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام عیسی برادری ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه تکاب با تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) و با گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: بی شک دفاع مقدس با ایثار و پایمردی و با درس گرفتن از قیام حسینی به دفاع هشت ساله در مقابل دشمن منجر شده و رزمندگان اسلام در مقابل دشمان دفاع جانانه‌ای انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: رزمندگان اسلام به رهبری امام خمینی(ره) توانستند پیروزی را رقم زده و حتی یک وجب از خاک میهن به دست دشمنان نیافتاد.

امام جمعه تکاب گفت: امروز در منطقه، مقاومت در امتداد دفاع مقدس وجود داشته و اگر خواهان گسترش انقلاب اسلامی و محافظت از نظام و انقلاب اسلامی هستیم، باید به دوستان منطقه کمک کرده و اجازه ورود دشمن به حریم خود را ندهیم.

برادری با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: باید دانش‌آموزان و دانشجویان با آغاز سال تحصیلی جدید و در راستای توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حمایت از کالاهای داخلی، از تولیدات بومی استفاده کرده و علاوه بر آن باید با حفظ عزت خانواده‌های بی‌بضاعت، به آنها در تهیه لوازم تحصیلی کمک کنند.

وی افزود: دانشگاه‌ها و مدارس نیز باید به تربیت نیروهایی در تراز جمهوری اسلامی توجه داشته و روح اعتماد به نفس و خودباوری و ایمان و اعتقاد در مدارس و دانشگاه‌ها حاکم باشد.

امام جمعه تکاب در ادامه با اشاره به چرایی باورپذیر شدن دروغ‌های دشمن برای مردم تصریح کرد: بی شک جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمن همراه با فریب و دروغ و کلک بوده و علاوه بر آن با توجه به اقدامات افراطی، سخنان ناآگاهانه، زمان‌نشناسی در طرح انتقادات و شعارهای هنجارشکنانه‌ای که مسئولان به آن دامن می‌زنند سبب برزو چنین مشکلاتی شده است.

وی گفت: باید از فضای محرم برای مقابله با دشمنی دشمنان برای انسجام بخشی اجتماعی و سیاسی و مقابله با دسیسه‌های دشمن استفاده کرد.

برادری در ادامه با تقدیر از هیئت‌های مذهبی شهر تکاب، افزود: این عزاداری‌ها باید ادامه داشته و تنها به دهه نخست محرم محدود نشود و علاوه بر آن باید نقاط ضعف و قوت هیئت‌ها را رصد کرده و نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف برطرف شود.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۸۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره آیین‌های «سرزمین من» در بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: جشنواره سرزمین من با هدف کمک به تحکیم و وحدت در زمینه هویت ملی برگزار شده است.

هاشمی افزود: در استان بوشهر آیین‌ها و سنت‌های قدیمی وجود دارد که از نسل‌های گذشته به نسل فعلی منتقل شده و ما وظیفه داریم آنها را نگه داشته و به نسل بعد منتقل کنیم.

وی اظهار کرد: برخی از این سنت‌های قدیمی کنار گذاشته شده و هدف ما از برگزاری این جشنواره آشنایی نسل جدید با آیین‌های سنتی استان بوشهر است.

معاونت امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: امروز در این جشنواره دانش‌آموزان در گروه‌های مختلف آیین‌های قدیمی جنوب را به همکلاسی‌هایشان نشان دادند.

دیگر خبرها

  • دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح، خلع سلاح شده است
  • برگزاری جشنواره آیین‌های «سرزمین من» در بوشهر
  • ایران سر دفاع از کشور با هیچ کسی تعارف ندارد
  • نیروهای مسلح تا آخرین نفس‌های خود از انقلاب دفاع می‌کنند
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در همدان
  • دشمن صهیونیستی به تلافی اعمال گذشته‌اش مورد تنبیه اولیه قرار گرفت
  • عملیات وعده صادق یک دفاع منطقی بود
  • وحدت و برادری ارتش با سپاه برای دشمنان رشک برانگیز است
  • نکته مهمی که امام به هنگام عملیات طریق‌القدس بر آن تاکید کردند چه بود؟
  • کردستان مظهر اتحاد، برادری، همبستگی و وحدت اسلامی است