Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان کرمان گفت: در آستانه ماه مهر و فصل بازگشایی مدارس ۵۰۰ بسته لوازم تحریر بین فرزندان نیازمند تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان توزیع شد. اکبر افضلی مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان کرمان در گفت‌‍وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان اظهار داشت:در حال حاضر ۵۰۰ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان کرمان قرار دارند و از خدمات آموزشی رایگان استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اعلام کرد: با کمک خیرین و از محل درآمد‌های انجمن حمایت زندانیان ۵۰۰ بسته آموزشی شامل لوازم تحریر به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال بین دانش آموزان خانواده‌های نیازمند زندانی توزیع شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خانواده های زندانیان انجمن حمایت زندانیان مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۸۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۴۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به نیازمندان خراسان‌ جنوبی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌ جنوبی از اهدای ۴ هزار و ۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی بین نیازمندان استان در سال گذشته خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سیدرضا حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: از ابتدای سال گذشته تاکنون برای تهیه لوازم ضروری زندگی خانواده‌های تحت حمایت بالغ بر 165 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به هفته ملی سلامت خانواده از اول تا هفتم اردیبهشت گفت: خرید و اهدای لوازم ضروری زندگی به مددجویان با هدف تأمین بخشی از وسایل مورد نیاز و آسایش آنها انجام می‌‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌ جنوبی افزود: در این راستا در مدت اشاره شده 4 هزار و 727 قلم لوازم ضروری زندگی به ارزش 165 میلیارد ریال بین مددجویان تحت حمایت توزیع شده است.  

حسینی با اشاره به اینکه این وسایل از تولیدات داخلی که شامل کولر آبی، بخاری گازی، یخچال، آبگرمکن گازی، ماشین لباسشویی و ... بوده است، خاطرنشان کرد: رفع فقر و محرومیت‌زدایی، تقویت بنیه فرهنگی و توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت یکی از مهم‌ترین رسالت‌های این نهاد است. 

 معاون حمایت وسلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌ جنوبی افزود: براساس ‌نیازسنجی‌های انجام‌شده به ‌منظور تأمین نیازهای ضروری تمامی خانوارهای تحت حمایت، ضمن قدردانی از مشارکت و همراهی خیرین، برای هم‌افزایی کمک‌های مردمی و ظرفیت‌های موجود در سازمان‌ها و نهادها نیاز به توجه هر چه بیشتر مسئولان است تا بتوانیم پاسخگوی نیازهای ضروری اقشار آسیب‌پذیر جامعه باشیم.

حسینی، همچنین از  4 هزار و 235 فرصت شغلی ویژه نیازمندان استان در سال گذشته خبر داد و گفت: 4 هزار و 12  طرح خوداشتغالی، مشاغل خانگی و پیمانکاری ویژه نیازمندان اجراشده که برای 4 هزار و 235 نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی افزود: در راستای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و مشارکت این افراد در بهبود وضعیت اقتصادی خانواده‌ها، طرح‌های مشاغل خانگی و خود اشتغالی در استان اجرا شد که در این راستا 4 هزار و 761 میلیارد ریال از منابع امدادی و بانکی پرداخت شده است.

 معاون حمایت وسلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌ جنوبی خاطرنشان کرد: از این تعداد یک هزار و 892 طرح در روستا و تعداد 2 هزار و 120 طرح در شهر اجراشده و یک هزار و 496 طرح توسط بانوان و تعداد 2 هزار و 516 طرح توسط آقایان در سطح استان اجراشده است.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع بدهی دو نفر زندانی را پرداخت کردند
  • اهدای ۴۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به نیازمندان خراسان‌ جنوبی
  • ۳هزار زندانی ندامتگاه قزلحصار کرج از تسهیلات حمایتی بهره مند شدند
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان