Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@09:05:33 GMT

ولایت مداری عامل پیروزی در دوران دفاع مقدس بود

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۸۸۴۲

ولایت مداری عامل پیروزی در دوران دفاع مقدس بود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید یوسف مولایی ظهر امروز به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه کرج اظهار کرد: ولایت مداری و بصیرت ملت ایران از عوامل مهم شکست دشمنان ملت ایران در ۸ سال دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه استان البرز با تکیه بر اهمیت ولایت مداری و بصیرت شناسی در کشور گفت: تا زمانی که پایبندی به این موارد در جامعه ما حاکم باشد دشمنان خوار و ذلیل خواهند بود و ما هم به مهم‌ترین پیام و وصیت شهدای والامقام کشور هم که همانا پیروی از ولایت فقیه است، عمل کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار مولایی در ادامه با توضیح اینکه شهدای ما در جبهه های حق علیه باطل معجزه آفرین بوده اند، عنوان کرد: در زمان جنگ عراق توانایی نظامی بالایی داشت، اما شهدای ما و مردم ولایت مدار کشورمان ایستادگی کرده و پیروز شدند.

وی با برشمردن اینکه در زمان جنگ، تمام قدرتهای غرب و شرق در جنگ تحمیلی به کمک رژیم بعثی عراق آمدند، اما ملت ایران به تنهایی در مقابل تمام این دشمنان مقاومت و ایستادگی کرد، افزود، دوران هشت ساله دفاع مقدس نماد وحدت گرایی، همگرایی با محوریت خدا و ولایت فقیه است.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه اگر این رویه را ادامه داده و رعایت کنیم دشمن کاری از پیش نخواهد برد، تشریح کرد: هفته گرامیداشت دفاع مقدس امسال با برگزاری ایام عزاداری ماه محرم و مراسم سوگواری سالار شهیدان همزمان شده و در کنار آن برگزاری نخستین کنگره ملی شهدای استان البرز هم در استان پایه ریزی شده است.

وی در پایان ادامه داد: کنگره شهدای استان البرز به مدت ٦ روز در منطقه حصارک کرج برگزار خواهد شد.

کد خبر 4408169

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه شهرستان کرج هفته دفاع مقدس ماه محرم کرمانشاه بوشهر خبرگزاری مهر مشهد عاشورا مراسم عزاداری شهرکرد گرگان سانحه تصادف شیراز تاسوعا و عاشورا خطبه های نماز جمعه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۸۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور با حضور در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید و با آرمان‌های شهدای تجدید پیمان کردند.

سرهنگ پاسدار روح الله حسین زاده افزود: کاروان راهیان نور ورزش کشور در سفر دو روزه خود از یادمان شهدای شلمچه، یادمان شهدای علقمه، موزه جنگ خرمشهر و یادمان شهدای اروند بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ