Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@00:52:13 GMT

توقیف ۳۵ کیلو طلای قاچاق

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۸۹۰۴

توقیف ۳۵ کیلو طلای قاچاق

اقتصاد > تجاری - مالی - همشهری آنلاین:
ماموران گمرک ۳۵ کیلوگرم شمش طلای آب شده قاچاق را هنگام خروج از کشور توقیف کردند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی گمرک ایران، این مقدار طلای قاچاق در گمرک رازی و هنگام خروج یک تویوتا لندکروز، هنگام خروج از کشور به سمت ترکیه توقیف شده است.

این گزارش می‌افزاید: ماموران گمرک رازی در جریان بازرسی‌ها به سپر خودرو مشکوک می شوند و در ادامه این عملیات اقدام به بازرسی محتوای داخل سپر خودرو می‌کنند و موفق می‌شوند 35 کیلو گرم شمش طلای آب شده قاچاق را از این خودرو کشف و ضبط کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش، ارزش این مقدار طلای توقیف شده که در سپر خودروی لندکروز جاسازی شده بود، بیش 140 میلیارد ریال است.

این گزارش می‌افزاید: هم اکنون خروج طلا و زیورآلات از کشور به مقدار بیش از 150 گرم ممنوع است اما ورود اسکناس ارز، طلای ساخته شده و طلای خام به کشور بدون محدودیت امکان پذیر است‌.

در همین زمینه: ترخیص موبایل‌ها از گمرک آغاز شده است | مسئولین سریع‌تر موبایل‌ها را قیمت‌گذاری کنند علت افزایش رسوب کالا در بندرها چیست؟ پاسخ مدیرکل‌ سازمان‌ بنادر زنگنه: قاچاق سوخت فقط مختص قاچاقچیان نیست ؛ همه هستند سود ۱۰۰۰ درصدی قاچاق سوخت در مناطق مرزی

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۸۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان زاوه گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی محور دولت آباد به باخرز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار دام، مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.   سرهنگ اکبر محمدزاده افزود: مأموران انتظامی در بررسی مدارک راننده و در بازرسی از این کامیون، ۱۲۰ رأس گوسفند قاچاق فاقد هر گونه مجوز حمل را کشف کردند.   وی با بیان اینکه ارزش احشام کشف شده بنا بر نظر کارشناسان حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: مأموران یک متهم را پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

دیگر خبرها

  • واردات ۱۴۸ میلیون دلاری قهوه به کشور در سال ۱۴۰۲
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین