Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@13:18:05 GMT

فرهنگ دفاع مقدس را به جوانان منتقل کنید

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۸۹۰۹

فرهنگ دفاع مقدس را به جوانان منتقل کنید

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین توسلی در خطبه این هفته نماز جمعه پردیس ضمن گرامیداشت سالگرد دفاع مقدس افزود: به منظور بزرگداشت سالگرد دفاع مقدس ،نیروی انتظامی ،سپاه و نیروهای مسلح رژه ای فردا در بلوار بصیرت شهر پردیس برگزار می کنند.
وی ضمن تبریک فرارسیدن بهار تحصیل در حوزه های علمیه، آموزش و پرورش و دانشگاه ها اظهار داشت: همه ما باید به آموزش و پرورش برای قرار گرفتن در مسیر درست کمک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


توسلی اضافه کرد: وظیفه اصلی آموزش و پرورش تعلیم و تربیت درست و اصولی بوده چرا که مشارکت والدین با معلمین در تعلیم و تربیت دانش آموزان در مدارس بسیار تاثیر گذار است.
امام جمعه شهرپردیس از حضور پر شور مردم در برگزاری مراسم عزاداری سید الشهدا (ع) تشکر کرد و افزود: مردم شهرهای پردیس، بومهن، جاجرود و روستاهای شهرستان با وجود کمبودها و مشکلات توانستند مراسم عاشورا و عزای سرور و سالار شهیدان را به بهترین شکل برگزار کنند.
توسلی با اشاره به اینکه دشمن امیدوار بود با وجود مشکلات مجالس عزاداری کم سو و کم رنگ برگزار شود تصرح کرد: حضور پر شور مردم توطئه های دشمنان را خنثی و نقش برآب کرد.
تهران/9441 / 1539
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت آموزش و پرورش دانش آموزان دفاع مقدس عزاداری نیروهای مسلح رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۸۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ یادمان شهدای گمنام در مازندران نیازمند تکمیل است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محمدحسن سلامی بعدازظهر شنبه در جلسه دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا» با اشاره به تشکیل ۲۰ کارگروه در ستاد بزرگداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت استان مازندران اظهار داشت: در تلاش هستیم در حوزه ترویج فرهنگ جهاد و مقاومت با محوریت دستگاه‌های مشارکت کننده در دفاع مقدس فعالیت‌ها را برنامه محور پیش ببریم.

وی از تدوین برنامه‌های دفاع مقدس در حوزه دستگاه‌ها خبر داد و آموزش دو واحد درس دفاع مقدس را در دانشگاه‌ها از اولویت‌ها دانست و افزود: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران مأموریت بزرگ محسوب می‌شود و نیازمند حمایت مسئولین ملی و استانی هستیم.

این مسئول با تأکید بر تشکیل مجمع خیرین دفاع مقدس در استان مازندران تصریح کرد: به زودی اولین جلسه مجمع برگزار خواهد شد.

سرهنگ سلامی با تأکید بر حوزه وقف و نذر در ترویج فرهنگ دفاع مقدس اذعان داشت: باید از این ظرفیت‌ها برای نگهداری و بهره برداری از ۵۰ یادمان شهدای گمنام و مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استفاده شود.

این مسئول با تأکید بر تسریع در ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران تصریح کرد: باید این مرکز را هرچه سریع‌تر برای بهره برداری مردمی آماده کنیم.

وی حضور افسران جوان و راویان دفاع مقدس را موجب تقویت ارتباطات جوانان با مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران برشمرد و تأکید کرد: باید فرهنگ دفاع مقدس را به افسران جدید نیروهای مسلح منتقل کنیم.

این مسئول فعالیت در مجموعه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران و مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس را مجاهدت دانست و افزود: این مرکز محلی برای مقابله با تهاجمات عظیم فرهنگی و جنگ ترکیبی به شمار می‌آید و ساخت این مجموعه جوانان ما را بیمه می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه تشکیلات نمایندگی ولی فقیه در سپاه نعمت بزرگی برای این نهاد مقدس به شمار می‌آید، گفت: این مجموعه محلی برای تقویت روحیه معنویت و بصیرت و اخلاص است که به واسطه حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوجود آمده است.

وی با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران جایگاه عظیم مردمی دارد و باید حفظ شود ودر راستای تقویت روحیه ترویج فرهنگ جهاد و مقاومت در این مجموعه باید تلاش کنیم.

سرهنگ سلامی با بیان اینکه بازدید ۳۰ هزار دانش آموز ازمرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران در سال جاری هدفگذاری شده است، بیان کرد: همچنین بازدید ۳ هزار دانشجو و اساتید در این مجموعه برنامه ریزی شده است.

کد خبر 6083457

دیگر خبرها

  • موزه دفاع مقدس مازندران محل انتقال فرهنگ جهاد است
  • ۵۰ یادمان شهدای گمنام در مازندران نیازمند تکمیل است
  • برگزاری طرح عفاف و حجاب «طوبی»؛ تربیت مربی عفاف و حجاب
  • آموزش و پرورش و فرهنگ در تربیت انسان بسیار تأثیرگذار هستند
  • دانشگاه فرهنگیان از میان حافظان قرآن دانشجو می‌پذیرد
  • مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
  • تحول بنیادین باید در حوزه تربیت پررنگ شود
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • این افراد معلم می‌شوند
  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس