Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه زنجان با بیان اینکه دشمنان در عرصه تبلیغاتی تلاش‌های زیادی می‌کنند، گفت: بدبین کردن مردم یکی دیگر از حیله دشمنان است‌. ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷ استانها زنجان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در عزاداری‌ها اظهار داشت: هدف نخست امام حسین(ع) از قیام روز عاشورا امر به معروف و نهی از منکر است‌ و به لطف خدا امسال مراسم پربارتر و غنی‌تری شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه نیز از حضور پرشور مردم در نماز عاشورا تقدیر کرد و افزود: به لطف خدا چند سالی است که نماز ظهر عاشورا با شکوه قابل توجهی برگزار می‌شود.

امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه اصل عزاداری‌ها بعد از عاشورا باید باشد، گفت: باید عزاداری‌ها تا 15 محرم ادامه داشته باشد.

‌وی در ادامه الگوی دفاع مقدس را قیام امام حسین(ع) خواند و تاکید کرد: با تاسی از روحیه شهدای کربلا توانستیم مقابل دشمن پیروز شدیم‌.

آیت‌الله خاتمی ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس هیچ کشوری به ما کمک نکرد و توانستیم مقابل قدرت‌های دنیا ایستادگی کنیم و یک‌ موفقیت بسیار بزرگی برای ملت ایران محسوب می‌شود‌.

وی گریزی به فصل بازگشایی مدارس زد و افزود: دانش‌آموزان و دانشجویان آینده‌نگران کشور هستند و باید سطح آموزش‌ها بالا باشد.

امام جمعه زنجان فعالیت امروز دشمن را مبنی بر ایجاد فعالیت‌های تبلیغاتی و ایجاد حس بدبینی به مردم داخل کشور دانست و تصریح کرد: باید با آگاهی سعی کنیم تا دشمن نتواند به خواسته شوم خود برسد.

انتهای پیام/l

R41375/P1486/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۸۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) گفت: کارگران در خنثی‌سازی تحریم ها مشارکت داشته‌اند و هیچگاه در بازار کمبود کالا نداشته‌ایم‌. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا  فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) صبح امروز در دیدار با کارگران و کارفرمایان واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی اشتهارد اظهار داشت: کارگر و کارفرما دو همکار خط مقدم جنگ اقتصادی تحمیلی  هستند و این دو عنصر هر چقدر بهتر تلاش کنند و زمینه تلاش آنها هر چقدر بیشتر باشد توسط قانون‌گذاران باید دیده شود و راه را برای آنها هموار سازد.

وی افزود: ایران قوی یک کلید واژه است و اگر بخواهیم بر مشکلات غلبه کنیم باید ایران ما یک ایران قوی باشیم و باید در برخی حوزه ها تلاش کنیم و قوی‌تر باشیم.

سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه  کارگران در این شرایط سخت اقتصادی با بصیرت مثال‌زدنی بدون کوچک‌ترین عقب نشینی به کمک جمهوری اسلامی شتافته اند، بیان کرد: کسانی که  دنبال ایجاد نا امنی در بین مردم بوده اند ملت ایران ناکام گذاشتند و در عرصه اقتصادی بار سنگینی را به دوش کشیده اید که قابل تحسین است.

وی با بیان اینکه کسی نمی تواند امروز اعلام کند ما در حوزه اقتصاد و تولید عقبگرد داشته ایم بلکه همیشه پیشرو بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: کارگران در خنثی‌سازی تحریم ها مشارکت داشته‌اند و هیچگاه در بازار کمبود کالا نداشته‌ایم‌.

فرمانده سپاه استان البرز: دشمنان به‌دنبال سیاه‌نمایی و پیاده‌سازی جنگ ادراکی علیه نظام هستند

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه کارگران در هر سمت و جایگاهی که باشند و به هر میزانی که وقت می‌گذارند و تلاش می‌کنند در قوی شدن ایران سهیم هستند‌، بیان کرد: اقتصاد پویا و تولید در کشور جزو شاهص های ایران قوی است.

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رادان: ضرباتی به نقشه شوم دشمن زدیم که در آینده مشخص می‌شود
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم