Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@15:16:41 GMT

مدیرعامل باشگاه السد پیگیر وضعیت اسماعیلی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۹۰۳۹

مدیرعامل باشگاه السد پیگیر وضعیت اسماعیلی شد

مدیرعامل باشگاه السد در تماس تلفنی با امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال، پیگیر وضعیت فرشید اسماعیلی شد. ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از باشگاه استقلال، مدیرعامل باشگاه السد در تماس تلفنی با امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال، پیگیر وضعیت فرشید اسماعیلی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در اواخر دیدار السد - استقلال، فرشید اسماعیلی به دلیل تکل بازیکن السد مصدوم شد و از زمین مسابقه بیرون رفت تا استقلال 9 نفره بازی را ادامه دهد.

مدیرعامل باشگاه السد در این تماس تلفنی با فتحی، شرایط اسماعیلی را جویا شدن و مراتب خوشحالی خود را بابت جدی نبودن آسیب‌دیدگی این بازیکن اعلام کرد.

با توجه به روابط خوب باشگاه‌های استقلال و السد و مذاکرات انجام شده میان مدیران دو باشگاه در دوحه، آنها در آینده همکاری‌های بیشتری خواهند داشت.

انتهای پیام/ 

R39383/P1015145/S3,27/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۹۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟

آفتاب‌‌نیوز :

پس از نشستن مصطفی آجورلو روی صندلی مدیرعاملی باشگاه استقلال نوبت به علی فتح‌الله‌زاده رسید و پس از مدتی دوباره او نیز از این سمت کنار رفت و جای خود را به حجت کریمی داد تا او هم بعد از دو ماه مجدداً پایه‌های صندلی‌اش را لغزان ببیند و بعد از نهایتاً سه ماه جای خود را به علی خطیر بدهد. حالا و در آستانه یک سالگی نشستن علی خطیر روی صندلی مدیرعاملی باشگاه استقلال بار دیگر خبر از تغییر و تحول روی صندلی مدیریت این باشگاه به گوش می‌رسد.

با این همه هنوز مشخص نیست چه کسی قرار است از سوی مالکان جدید باشگاه استقلال هدایت و مدیرعاملی باشگاه را در دست بگیرد و اعضای هیئت مدیره را چه کسی و چه کسانی تشکیل بدهند. اما خبرهای اولیه رسیده در این باره حاکی از آن است که باز هم باید شاهد تغییر و تحول در صندلی مدیرعاملی باشگاه استقلال باشیم و باز هم برای چندمین بار در طول یکی دو سال اخیر باید یک مدیر تازه وارد به استقلال بیاید و کار را در دست بگیرد چرا که گفته می‌شود مالکان جدید اعتقادی به مدیران فعلی نداشته و قصد دارند از افراد قوی در هیئت‌مدیره بهره ببرند تا در ازای هزینه هنگفت حداقل فصلی ۶۰۰ میلیارد تومانی‌شان، مدیرعاملی را در رأس کار داشته باشند که خروجی قابل توجهی برای پتروشیمی خلیج فارس و البته هواداران استقلال داشته باشد.

آنچه در طول این سال‌ها به تیم استقلال لطمه زده تفکرات مختلف و مدیریت‌های متنوع اقتصادی، نظامی، پارلمانی، ورزشی و غیره در راس این باشگاه بوده که هر زمان هم یکی از آنها داشته به ثبات و شرایط تثبیت شده دست پیدا می‌کرده به دلیلی از این سمت کنار رفته است.

قطعاً ادامه چنین وضعیتی لطمه اصلی‌اش را به پیکر اصلی باشگاه یعنی تیم بزرگسالان آن می‌زند که نتایجش از سوی میلیون‌ها هوادار دنبال می‌شود. انتظار از مالکان جدید باشگاه این است که هرچه زودتر و یکبار برای همیشه لااقل برای مدت زمانی ۵ ساله تکلیف این موضوع را روشن و نهایی کنند تا اینقدر شاهد جابجایی های مدیریتی و آمد و رفت افراد مختلف در بدنه باشگاه نباشیم. قرار است ظهر امروز در دیدار نمایندگان مالکان جدید دو باشگاه با وزیر ورزش و اقتصاد درباره تصمیمات در همین باره (انتخاب یا ادامه فعالیت مدیران دو باشگاه) صحبت شود. 

یادآور می شود؛ از سال ۱۳۹۸ تا کنون (پنج سال اخیر) صندلی مدیرعاملی باشگاه محل حضور سیدرضا افتخاری، امیرحسین فتحی، اسماعیل خلیل‌زاده، علی فتح‌الله‌زاده، احمد سعادتمند، احمد مددی، مصطفی آجورلو، علی فتح‌الله‌زاده (برای دومین بار)، حجت کریمی و علی خطیر بوده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس
  • علی دایی پیگیر وضعیت ترانه علیدوستی شد