Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد ، ماموستا سهرابی در خطبه های نماز جمعه مهاباد گفت:  کسانیکه گران فروشی و کالاهای اساسی مردم را انبار می کنند  همسوی سیاست های استکبار جهانی هستند.

امام جمعه مهاباد به حمله های جنایتکارانه عربستان به یمن حتی در ماه محرم  اشاره کرد و افزود: این حملات موجب تخریب زیر ساختهای  اقتصادی کشور یمن  شده و نشان دهنده همکاری عربستان با استکبار جهانی برای ضربه زدن به مسلمانان است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموستا سهرابی همچنین هشت سال دفاع مقدس را سرافکندگی برای دشمنان ومایه عزت و سربلندی برای ملت ایران دانست .

امام جمعه مهاباد در بخش دیگری از خطبه های نماز با اشاره به فرا رسیدن سال تحصیلی براهمیت  علم و نقش مربیان  در تعلیم و تربیت دانش آموزان  تأکید کرد .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مهاباد نماز جمعه مسلمانان برخورد با متخلفان محتکران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۹۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله علم‌الهدی: سپاه در عملیات وعده صادق استکبار را ذلیل کرد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، آیت‌الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه امروز مشهد افزود: در واقع سپاه موفق شد با ارائه قدرت خود، مقابل جریان استکبار بایستد و به اذعان کارشناسان و تحلیل بین‌المللی، اثبات کند ایران امروز با گذشته متفاوت است. وی ادامه داد: ایران نشان داد اگر قرار باشد یک روز وارد میدان شود، هیچ نقطه و مکانی از استکبار در منطقه باقی نخواهد ماند.
  امام جمعه مشهد تصریح کرد: این دستاورد در شرایطی تحقق یافت که نیروی سپاه از تسلیحات قدیمی خود استفاده کرد و اگر قرار بود از تجهیزات جدید استفاده کند، نقطه آبادی از اسرائیل باقی نمی ماند.
  وی عنوان کرد: پس از این عملیات مقامات آمریکایی که پیش از این بارها حمایت همه‌جانبه خود از اسرائیل را اعلام کرده بودند، بیان داشتند در مقابل پاسخ ایران حمله نظامی نخواهند داشت.
  آیت الله علم الهدی با اشاره به خطای تحلیلی برخی از رسانه های داخلی در خصوص عملیات سپاه گفت: برخی از رسانه ها و فضای مجازی، توفیق این عملیات را در تعداد کشته زیاد از دشمن، بالا بودن خسارات و مورد هدف قرار دادن اهداف خاص می دانستند که باید به آنها گفت هدف اصلی این عملیات نشان دادن قدرت به جریان استکباری است.
  امام جمعه مشهد گفت: استکبار به سردمداری آمریکا به دنبال براندازی اسلام است و در این مسیر از فرزندان نامشروع خویش از جمله اسرائیل بهره می گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غیور مردان ایران گنبد آهنین اسرائیل را به لانه سست عنکبوت مبدل می کنند
  • خطبه نماز جمعه شهرستان‌ها هرمزگان ۳۱ فروردین
  • آیت‌الله علم‌الهدی: سپاه در عملیات وعده صادق استکبار را ذلیل کرد
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه پوشالین اسرائیل غاصب و استکبار جهانی را هویدا ساخت
  • نیرو‌های مسلح ایران در مقابل تجاوز با اقتدار پاسخ دادند
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه پوشالی اسراییل را شکست
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم فرو ریخت
  • برخورد با گران‌فروشی در بازار حبوبات/مقابله بازرسان با محتکران
  • خطبه‌های نماز جمعه تهران آغاز شد