Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی سعودی الحدث گزارش داد: روسیه مناطق گسترده ای را در شرق دریای مدیترانه بر روی پرواز هواپیماها و حرکت کشتی ها بست.

بر این اساس، روسیه تدابیر پیشگیرانه و شاید تنبیهی در سوریه پس از سرنگونی هواپیمای نظامی روسی اتخاذ کرد. هواپیمای روسی در شلیک پدافند هوایی سوریه در زمان مقابله با حملات هوایی اسرائیل بر فراز لاذقیه، سرنگون شد که واکنش مسکو را برانگیخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه های اسرائیلی تأکید کردند روسیه به بهانه تمرین های نظامی، آزادی تردد در حریم هوایی و آبهای ساحلی سوریه را در اطراف لاذقیه به شدت محدود کرد. محدودیت هایی که مسکو به بهانه شلیک موشک در تمرین های نظامی خود تعیین کرد تا چهارشنبه آینده ادامه خواهد داشت.

در ادامه این گزارش آمده است: وزارت دفاع روسیه علاوه بر این اعلام کرد دو پایگاه هوایی حمیمیم و طرطوس را به سامانه های پیشرفته نظارت الکترونیکی مجهز می کند. مسکو علت این اقدام را دستور رئیس جمهور ولادیمیر پوتین برای تقویت تدابیر امنیتی در مراکز استقرار نظامیان روس در سوریه اعلام کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روسیه سوریه رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۹۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن

 آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس امروز (یکشنبه) از وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس امروز (یکشنبه) اعلام کرد که گزارشی از وقوع یک حادثه در فاصله ۱۷۷ مایلی در جنوب شرقی بندر «نشطون» واقع در شرق یمن دریافت کرده است.

این آژانس افزود که گزارش مربوط به نزدیک شدن یک قایق کوچک با چهار سرنشین به یکی از کشتی‌ها بوده است.

آژانس مذکور مدعی شد که کشتی مذکور آسیبی ندیده و سالم به مسیر خود ادامه داده است و مسوولان مربوطه در حال انجام تحقیقات در این خصوص هستند.

به گزارش ایرنا، ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است. نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را دریای سرخ هدف قرار دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستور وزیر دفاع روسیه به ارتش برای اختصاص تسلیحات بیشتر در جنگ اوکراین
  • حمله پهپادی اوکراین به مناطقی در روسیه
  • نیرو‌های مسلح یمن: دو ناوشکن آمریکایی و دو کشتی اسرائیلی را هدف قرار دادیم
  • شاهکاری دیگر از انصارالله در دریای سرخ و اقیانوس هند/ سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن: ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم
  • نیرو‌های مسلح یمن: ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی را هدف قرار دادیم
  • آمریکا ۸۱ فروند بمب‌افکن اسقاط برای کی‌یف خرید؛ اهداف پنهان واشنگتن زیر ذره‌بین رسانه‌ها
  • دبیرکل ناتو وارد پایتخت اوکراین شد
  • دبیرکل ناتو وارد پایتخت اوکراین شد/ استولتنبرگ: ارسال سلاح
  • وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن
  • مسکو: روسیه «نووباخموتوکا» را آزاد کرد/ دفع ۱۳ ضدحمله اوکراینی‌ها