Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، سایپا و نفت مسجد سلیمان فردا (شنبه) در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند. علی دایی، سرمربی سایپا در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: ان‌شاءالله ایزد منان عزاداری‌هایمان را قبول کند. ما فردا بازی سختی مقابل نفت داریم. این تیم، تیم قابل احترامی برای ما است. متاسفانه بعد از اینکه ویسی از نفت رفت، بازی‌ای از این تیم و تفکر مرزبان در این تیم ندیده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطمئنا باتوجه به نتایجی که آن‌ها و ما گرفته‌ایم، بازی سختی خواهد بود. ما سعی می‌کنیم که روند پیروزی‌هایمان را حفظ کنیم. تنها هدف ما این بود که تمرینات خوبی داشته باشیم و خودمان را برای این بازی مهم آماده کردیم.

او افزود: ما چند مصدوم داریم که به این بازی نمی‌رسند. همچنین بازی سختی در جام‌حذفی داشتیم که 120 دقیقه طول کشید. باتوجه به تمریناتی که در این بازی داشتیم، خودمان را به خوبی برای بازی فردا آماده کردیم.

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره توافق اخیرش با سرخ‌پوشان بر سر مطالباتش گفت: صحبت خاصی نداریم. ان‌شاءالله به توافقی که الان کردند عمل کنند و تا چند ماه دیگر تسویه حساب مالیاتی من را بدهند و پرسپولیس به کارش ادامه دهد.

سرمربی سایپا درباره حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: از اول هم می‌دانستیم 2+2 است و باید در پلی‌آف بازی کنیم. فکر می‌کنم تیم ما کمتر از تیم‌های دیگر نیست و مشکلی برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا نداریم. حتی در دور مقدماتی هم مشکل نداریم. شاید برخی از بازیکنانمان تجربه بین‌المللی نداشته باشند اما به نظرم مشکلی از این بابت نداریم.

علی دایی در پایان درباره اقداماتش در مناطق زلزله‌زده اظهار کرد: من به مردم پاسخگو هستم و از روز اول در اینستاگرام اطلاع رسانی کردم. ما در یکی از روستاهای کوهستانی مناطق زلزله‌زده که کمتر به آن رسیدگی شده، خانه‌سازی می‌کنیم و خیلی از شرکت‌ها هم به ما کمک می‌کنند. ان‌شاءالله تا شروع سرما خانه‌ها را تحویل مردم می‌دهیم. ما در این روستا از تکنولوژی ایتالیایی استفاده می‌کنیم که مقاومت کافی برای مقابله با زلزله دارد و فکر نمی‌کنم چنین سازه‌های مقاومی را در ایران داشته باشیم. ان‌شاءالله لطف مردم شامل حال ما می‌شود. مطمئن باشید تا ریال آخر پولی که جمع شده، خرج مردم زلزله زده می‌شود. ما سعی می‌کنیم خانه‌های دیگر که نیمه کاره مانده است را هم سامان‌دهی کنیم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۹۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| روایت نادرست از ملاقات علی دایی با شهرام شب‌پره

آفتاب‌‌نیوز :

علی دایی، اسطوره فوتبال ایران، چند وقتی می‌شود که برای تعطیلات به همراه خانواده راهی آمریکا شده است.

در روز‌های اخیر تصاویری از ملاقات‌های او با چند چهره فوتبالی از جمله نعیم سعداوی و بهشاد یاورزاده هم منتشر شده است.

در همین راستا، ولی به تازگی تصویری از دیدار علی دایی با شهرام شب‌پره منتشر و ادعا شده که دایی در سفر اخیرش به آمریکا این عکس را گرفته است.

باوجود این، مرور اخبار مربوطه نشان می‌دهد این عکس قدیمی و دست کم مربوط به سه سال قبل است.

جزئیات زیادی از محل انتشار این عکس در دست نیست، ولی مشخصا این تصویر مربوط به سفر اخیر علی دایی به آمریکا نیست.

منبع: فرارو

دیگر خبرها

  • پیشنهاد غافلگیرکننده ایلان ماسک/ توییت زدن برای چه کسانی پولی می‌شود؟
  • اقدام سپاه افتخارآفرین بود
  • «وعده صادق» نیروهای مسلح، افتخارآفرین بود
  • فیلم| شوخی عجیب مریم امیرجلالی با علی دایی
  • فخرالدینی: وقتی گفتم 6 ماه پولی نگرفته‌ام، زمان حضورم در آلومینیوم را هم حساب کردم
  • فخرالدینی: برخی افراد فقط دنبال حاشیه هستند
  • تصفیه‌حساب در بازار پول؟
  • عکس| روایت نادرست از ملاقات علی دایی با شهرام شب‌پره
  • عکس| دیدار علی دایی و شهرام شب‌پره در آمریکا
  • سنصلی فی‌القدس ان‌شاءالله