Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@23:12:36 GMT

خطبه هاي نماز جمعه شهرهاي خراسان رضوي

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۹۲۵۷

خطبه هاي نماز جمعه شهرهاي خراسان رضوي

خبرگزاري آريا - مشهد- ايرنا- امامان جمعه شهرهاي مختلف خراسان رضوي در خطبه هاي نماز جمعه بر گراميداشت هفته دفاع مقدس تاکيد کردند.

امام جمعه سبزوار گفت: مقاومت امروز کشورهاي اسلامي و غرب آسيا در برابر استکبار جهاني از ثمرات دوران دفاع مقدس است.
حجت الاسلام والمسلمين غلامرضا مقيسه در خطبه هاي نماز جمعه سبزوار افزود: مجاهدت، ايثار و شهادت رزمندگان دفاع مقدس درس مقاومت و ايستادگي به گروههاي مقاومت اسلامي آموخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: اقتدار حزب الله لبنان، انصارالله يمن، الحشد الشعبي عراق و لشکرهاي فاطميون و زينبيون در مقابل داعش و استکبار جهاني مرهون دفاع مقدس انقلاب اسلامي ايران است.
وي گفت: از ديگر برکات اين دوران تقويت بنيه دفاعي و نظامي جمهوري اسلامي در ابعاد موشکي، دريايي، هوايي و زميني است به طوري که دشمن جرات تعدي به مرزهاي کشور را ندارد.
امام جمعه سبزوار افزود: استکبار جهاني با حمايت رژيم بعث عراق جنگ تحميلي را با هدف سرنگوني انقلاب اسلامي راه انداخت که پيروي از ولايت فقيه، انسجام ملي و اتحاد نيروهاي مسلح، دشمن را ناکام گذاشت.
وي همچنين با بيان اينکه عزاداري هاي محرم نمايش عزت و شکوه اسلام است اظهار داشت: در مجالس عزاداري حضرت امام حسين (ع) بايد درس ايستادگي در برابر ظلم، ستم و ظالم را فرا گرفت.
وي گفت: هيات هاي مذهبي بايد مراقب باشند از طرح شعار عليه وحدت جهان اسلام که منجر به تفرقه امت هاي مسلمان مي شود دوري کنند که اين خلاف اهداف قيام حضرت امام حسين (ع) و ريختن آب به آسياب دشمن است.
* امام جمعه تربت حيدريه نيز با گراميداشت هفته دفاع مقدس گفت: مهمترين پيام دوران هشت سال دفاع مقدس براي نسل امروز اين است که مردم ايران با دست خالي اما با اتکا به سلاح اسلام در مقابل ابرقدرت ها ايستاد.
حجت الاسلام محمدرضا عمتي در خطبه هاي نماز جمعه تربت حيدريه افزود: پيام ديگر آن دوران طلايي اين است که اسلام را به جهانيان معرفي کرديم و اين دوران نشان داد که ابر قدرت ها از اسلام در هراس هستند.
* امام جمعه گناباد نيز گفت: دشمنان با جنگهاي نرم اقتصادي و فرهنگي و فضاسازي رسانه اي به دنبال نااميد کردن ملت ايران از نظام جمهوري اسلامي هستند.
حجت الاسلام حسن صادقي نسب در خطبه هاي نماز جمعه گناباد افزود: دشمنان که از تحميل جنگ نظامي به اهداف خصمانه خود نرسيدند، با تشديد تحريمها به دنبال ايجاد فاصله بين اقشار مختلف جامعه و مسئولان نظام اسلامي هستند و با جو سازي رسانه اي ايجاد واهمه بين مردم را در دستور کار خود قرار داده اند.
وي اظهار داشت: مسئولان بايد با افزايش بصيرت و اقدام جهادي و مردم هم بايد با پرهيز از اسراف و تجمل گرايي و حمايت از کالاهاي داخلي در مقابل جنگ اقتصادي و فرهنگي دشمنان بايستند.
وي گفت: ملت ايران با درسي که از فرهنگ و تعاليم عاشورا گرفته اند در مقابل ترفندها و توطئه هاي دشمن مي ايستند و دشمنان را نااميد مي کنند.
2095/7495/ 6121 / 6053
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۹۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس

مجتبی اخلاقی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره آمار کتاب‌های منتشر شده در حوزه دفاع مقدس و مقاومت گفت: کتاب‌های این حوزه تحقیقی و پژوهشی است و براساس اسناد موجود در مرکز به چاپ رسیده است.

وی افزود: در محور مقاومت هم سه کتاب «معمار حرم» درباره نقش شهید سلیمانی در شکل‌گیری ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات، «سربلند میدان» زندگی‌نامه سرلشکر شهید سیدمحمد حجازی و «روشنای بدر» مستندی روایی از زندگی شهید اسماعیل دقایقی بنیانگذار جبهه مقاومت، در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به چاپ رسیده است.

مدیر انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با اشاره به نامزدی ۱۳ اثر این مرکز در بیست و یکمین دوره جایزه کتاب سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: این آثار در بخش کتاب‌های مرجع، خاطره و خاطرات شفاهی در جایزه کتاب سال دفاع مقدس بود که حاصل کار مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به همراه انتشارات مرز و بوم وابسته به این مرکزبود.

اخلاقی افزود: کتاب‌های «خاکریز‌های خط مقدم» یک و دو دایرةالمعارف جهاد سازندگی در دفاع مقدس، «محصلان مدرسه عشق» درباره نقش دانش آموزان در دوران دفاع مقدس، «بازسازی خرمشهر» در دوران پس از جنگ تحمیلی، «دستاورد‌های فرماندهان» تحلیل نقش فرماندهان آن دوران و کتاب‌های «روزشمار دفاع مقدس» از جمله آثار منتخب بیست و یکمین دوره جایزه کتاب سال دفاع مقدس بودند.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • خطبه نماز جمعه شهرستان‌ها هرمزگان ۳۱ فروردین
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم فرو ریخت
  • دفاع از شرف و پرچم مقدس است/ایران پاسخ غرورآمیزی به اسراییل داد
  • دفاع از شرف، مردم و پرچم مقدس است
  • خطبه‌های نماز جمعه تهران آغاز شد
  • انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
  • گردهمایی جانبازان ۷۰ درصد شهرستان همدان
  • مقاومت اسلامی برای دفاع از کیان اسلام برخاسته است