Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@13:03:33 GMT

ژرمن‌ها به دنبال نابودی یمن

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۹۲۸۵

ژرمن‌ها به دنبال نابودی یمن


 دولت آلمان با تحویل تجهیزات نظامی جدید به عربستان و امارات متحده عربی به رغم تعهدش به عدم صادرات تسلیحات به کشورهای شرکت کننده در حملات علیه یمن موافقت کرد.

به گزارش صدای ایران از خبرگزاری فرانسه، براساس نامه‌ای که پیتر آلتمایر، وزیر اقتصاد آلمان به کمیته پارلمانی این کشور ارسال کرده چراغ سبز فروش چهار سیستم هدفگیری توپخانه‌ای مربوط به خودروهای زره‌ای به این دو کشور زده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گزارش شده که این رادارهای مستقر بر خودرو منشاء آتش دشمن را تعیین مکان کرده و می‌توانند ضد حمله‌های دقیق را امکان‌پذیر سازند.

این در حالی است که اوایل سال جاری میلادی محافظه کاران تحت رهبری آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان و سوسیال دموکرات‌ها در توافق ائتلافی خود توافق کرده بودند که به هیچ یک از طرف‌های درگیر در حملات در یمن تسلیحات نفروشند. با این حال این توافق مواردی را که قبل از آن در نظر گرفته شده بود، تا زمانی که آن‌ها در کشور دریافت کننده باقی بمانند، شامل نشده است.

شورای امنیت فدرال آلمان اخیرا اجازه صادرات ۴۸ کلاهک جنگی و ۹۱ عدد تجهیزات مخصوص هدایت موشک به امارات متحده عربی داده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ژرمن جنگ یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۹۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح آمریکا و ۱۷ کشور دیگر برای آتش‌بس در غزه

آفتاب‌‌نیوز :

کاخ سفید اعلام کرد که ۱۷ کشور از جنبش حماس درخواست می‌کنند که اسرای صهیونیست موجود در غزه را در مقابل «آتش‌بس و بازگشت آوارگان به شمال» آزاد کند.

طبق گزارش العربیه، کاخ سفید اعلام کرد: توافق پیشنهادی برداشتن هرگونه مانع برای بازگشت آوارگان به شمال غزه را شامل می‌شود. این توافق توافق فوری و طولانی مدت در غزه را شامل می‌شود. شاخص‌ها نشان می‌دهد که امکان آتش‌بس در غزه وجود دارد، اما ما به‌طور کامل از این امر مطمئن نیستیم.

آمریکا همچنین مدعی شده «پاسخ حماس به پیشنهاد‌های مطرح شده به هیچ وجه تشویق‌کننده نیست».

این در حالی است که حماس باهار تاکید کرده در مذاکرات انعطاف لازم را از خود نشان داده و این رژیم صهیونیستی است که به ادامه جنگ و کشتار مردم فلسطین اصرار دارد.

کاخ سفید همچنین تاکید کرد پیشنهاد مطرح شده به حماس با ضمانت‌های آمریکا قطر و مصر است.

در این راستا، یک مسئول آمریکایی به اکسیوس گفت: اطلاعات به دست آمده در روز‌های اخیر نشان می‌دهد که حماس به دنبال تعویق توافق تبادل اسرا نیست. حماس آماده نشستن بر میز مذاکرات است. شاخص‌ها نشان می‌دهد که امکان پیشرفت در مساله توافق تبادل‌اسرا وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تشدید تدابیر امنیتی در آستانه مسابقات قهرمانی اروپا در آلمان
  • مقام ارشد حماس: اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم
  • مقام ارشد حماس : اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم و به یک حزب سیاسی تبدیل خواهیم شد
  • حماس: اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم
  • سریع‌ترین شناگر ایران در آلمان رکوردشکنی کرد
  • طرح آمریکا و ۱۷ کشور دیگر برای آتش‌بس در غزه
  • توافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • معاون وزیر جهاد کشاورزی از چه می ترسد؟
  • چین: آلمان دست از فریبکاری سیاسی بردارد