Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@22:26:34 GMT

دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولان هستند

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۹۳۳۵

دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولان هستند

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید سجاد موسوی در خطبه های این هفته نمازجمعه شهرستان با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس تحکیم موقعیت مردمی انقلاب اسلامی را دستاورد بزرگی برای دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: مردم همواره در تمامی صحنه‌های مختلف انقلاب حضور پررنگی داشته اند و همین امر سبب تداوم آن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: دشمنان اسلام چون از طریق جنگ فرهنگی نتوانستند بر کشور غلبه کنند اکنون تلاش می کنند که با ایجاد جنگ روانی مردم را نسبت به نظام و آرمان های والای آن دلسرد کند.
امام جمعه الشتر با اشاره به شهادت شهید حججی و ماندگاری نام او در اذهان، افزود: جوانانی همچون شهید حججی در بطن همین جامعه و متاثر از آرمان های دفاع مقدس پرورش یافته اند.
حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه دشمنان کشور با اصل نظام ما مشکل دارند، خاطرنشان کرد: آنها می خواهند که نور اسلام در قلوب مسلمانان جهان خاموش شود اما این آرزو را به گور خواهند برد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نهضت عاشورا را می توان نهضتی سیاسی دانست که با هدف روشنگری در جامعه و افشاگری بر علیه ظلم و ستم رخ داد، افزود: حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) در انتقال پیام و مفاهیم عاشورا و روشنگری در جامعه نقش بسیار مهمی ایفا کردند.
7265/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت امام جمعه انقلاب اسلامی جامعه حضرت زینب مسلمانان رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۹۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر جانباز شهید «کلیوند عباسی» در اهواز تشییع شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز جمعه و با حضور جمعی از مسؤولان، خانواده‌های معظم شاهد، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم، پیکر پاک جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

شهید کلیوند عباسی، جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس شهرستان اهواز پس از سال‌ها جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی در تاریخ که در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

این جانباز سرفراز در یکم مهرماه ۱۳۲۶ متولد شد و در ۱۹ مهر ماه ۱۳۵۹ بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ دشمن بعثی در منطقه عملیاتی خرمشهر به درجه جانبازی نائل آمد

استان خوزستان در دوران دفاع مقدس ۲۴ هزار شهید والامقام را تقدیم کرده است.

کد خبر 6082507

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید «کلیوند عباسی» در اهواز تشییع شد
  • دشمنان بدانند ما از فلسطین آرمان بزرگ اسلام دست نخواهیم کشید
  • تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • گرامیداشت فرزندان گلکون کفن ۲ شهرستان گیلان
  • انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
  • دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد
  • استحکام پایه‌های جامعه از نور و انرژی شهدا است
  • گردهمایی جانبازان ۷۰ درصد شهرستان همدان
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران