Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، شهروندن فلسطینی با تجمع در شهرک خان الاحمر حمایت خود را از ساکنان این شهرک و مخالفت با تصمیم اشغالگران به ویران کردن منازل آنها اعلام کردند.
دیب حورانی خبرنگار این شبکه در گزارش زنده از شهرک خان الاحمر گفت: فعالیتهای مردم فلسطین در خان الاحمر ادامه دارد، تقریبا بیش از یک هفته است که در خان الاحمر همه در حال آماده باش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهروندان فلسطینی به همراه دیپلماتهای اروپایی در این منطقه حاضرند و منتظر یورش نظامیان دشمن به این شهرک هستند. این حمله با استناد به حکم دادگاه موسوم به دادگاه عالی کیفری رژیم صیونیستی صورت می گیرد. از اینرو همه اینجا در انتظار این عملیات هستند. در چادر بزرگ نصب شده در خان الاحمر صدها نفر از تحصن کنندگان فلسطینی و شخصیتهای خارجی حضور دارند. بر اساس نظرات و گزارشهای فعالان در زمینه مقاومت مردمی شرایط در این چادر بسیار خوب است. در طول شبانه روز رفت و آمد اشخاص به این شهرک جریان دارد. همچنین نیروهای دشمن صهیونیستی در مسیرهای اصلی مستقر هستند. آنها همچنین گیت هایی نصب کرده اند و تلاش می کنند از حضور حامیان این منطقه و ساکنان آن جلوگیری کنند. تاکنون هیچ عملیات مستقیمی توسط نیروهای رژیم صهیونیستی صورت نگرفته است، البته در این جا همه آماده پاسخ به هر گونه تجاوزی هستند. اقدامات قانونی برای پیگیری نقض حکم دادگاه صهیونیست دیگر فایده ای ندارد و تنها راه باقیمانده مقاومت با حضور در این منطقه است. از اینرو نهادهای رسمی و مردمی فلسطینی و نهادهای جامعه مدنی برنامه های خود را در قالب فعالیتهای شبانه روزی انجام می دهند. حتی هیئتی از کلیساهای فلسطینی نیز در این منطقه فعالیت می کند. همچنین عالمان دینی مسیحی و مسلمان فلسطینی در این منطقه حاضر می شوند. بنابراین خان الاحمر به نمادی برای نشان دادن مظلومیت مردم فلسطین و عملیات آواره کردن آنها تبدیل شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اعتصاب عمومي فلسطين شهرک خان الاحمر رژيم صهيونيستي قدس اشغالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۹۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول

جدیدترین قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۸ تهران منتشر شد؛ براساس اطلاعات میدانی برای خرید یک واحد ۸۰ متری در خیابان بهداشت، حداقل باید ۱.۷ میلیارد تومان تومان هزینه کرد.

به گزارش مشرق، نرخ خرید و فروش در «منطقه ۱۸» تهران را بررسی کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۸۰ متری در منطقه ۱۸ محله بهداشت تهران با عمر ۳ سال ساخت، نیازمند حداقل یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است.

قیمت خرید واحدهای دیگر در منطقه ۱۸ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

محله و خیابان (منطقه ۱۸) عمر ساختمان متراژ قیمت کل (تومان)
ابراهیم‌آباد ۱۳۹۰ ۹۷ ۳,۹۹۸,۰۰۰,۰۰۰
بهداشت ۱۴۰۰ ۸۰ ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تولید دارو ۱۴۰۰ ۷۵ ۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
خلیج‌فارس ۱۴۰۰ ۸۸ ۴,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سعید آباد ۱۴۰۲ ۹۰ ۲,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاد آباد ۱۴۰۰ ۷۷ ۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک امام خمینی (ره) ۱۳۹۲ ۷۳ ۴,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک فردوس ۱۳۹۶ ۸۶ ۴,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک مسلمین ۱۳۷۵ ۷۵ ۲,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک ولیعصر ۱۴۰۱ ۶۰ ۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوی هفدهم شهریور ۱۴۰۰ ۸۵ ۴,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
یافت‌آباد جنوبی ۱۴۰۳ ۸۰ ۴,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • نسل کشی صهیونیست ها همه جامعه فلسطین در غزه را هدف قرار داده است
  • مخالفت مصر با کوچاندن فلسطینی ها به صحرای سینا
  • چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود
  • سازمان همکاری اسلامی ادامه همکاری کشورها با آنروا را خواستار شد
  • گسترش اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه / اعتصاب اعضای هیئت علمی دانشگاه تگزاس
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • ۲ پروژه روشنایی معابر در منطقه شهرک جهاد زاهدان در حال اجرا است
  • ۲۰۰ روز جنگ و ۷ تحول جهانی به‌نفع مقاومت
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • حمله ارتش رژیم صهیونیستی به «بیت حانون» در شمال نوار غزه