Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@13:24:03 GMT

تفکر بسیجی تنها راه نجات کشور در شرایط کنونی است

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۹۴۴۶

تفکر بسیجی تنها راه نجات کشور در شرایط کنونی است

امام جمعه موقت یاسوج جامعه اسلامی ایران را نیازمند تفکر بسیجی در شرایط کنونی دانست و اضافه کرد: اگر می خواهیم از بن بست های اقتصادی رهایی پیدا کنیم، باید از تفکر بسیجی استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر، امام جمعه موقت یاسوج ظهر امروز (30 شهریور) در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز استان با اشاره به ماه محرم، گفت: در تاسوعا و عاشورای حسینی صدای «یا حسین، یا حسین» در همه جای دنیا طنین انداز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار امیدواری کرد، در قلب آمریکا، اروپا، پاکستان و اقصی نقاط دنیا این شور به شعور تبدیل و مسائل دنیای اسلام را اصلاح کند.

 

حسینی صدر اظهار داشت: عمل به اسلام و اهداف والای یاران امام حسین (علیه السلام) در کربلا زبانزد دنیا است که از بدو حرکت کاروان تا رسیدن به کربلا، لحظه ای شک به خود راه ندادند.

 

خطیب جمعه موقت یاسوج تصریح کرد: هرچه محاصره تنگ تر می شد، امام حسین (علیه السلام) و یاران باوفای ایشان مصمم تر می شدند که رهبر باید این گونه باشد.

 

وی با بیان اینکه امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی تربیت شده در این مکتب هستند، یادآور شد: می شد که برای آزادی از این محاصره با دشمن صلح کرد، اما امام حسین (علیه السلام) این کار را انجام نداد، بلکه مصمم تر شد.

 

حسینی صدر با اشاره به اینکه وقتی عمق قیام حسینی را بفهمیم با دشمن مذاکره نمی کنیم، اضافه کرد: عاشورا درس هایی دارد که فراموش شدنی نیست و اقتدار یکی از این درس هاست.

 

امام جمعه موقت یاسوج خاطرنشان کرد: نیروی های مسلح ما دوران دفاع مقدس در بدترین شرایط بودند، اما باور کردند که می توانند با دشمن مقابله کنند.

 

وی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس به این نتیجه رسیدیم که می توانیم در برابر ابرقدرت ها بایستیم، امام راحل فرمود: «ما شاخ ابرقدرت ها را در جنگ شکستیم».

 

حسینی صدر ابراز داشت: فرماندهی این جنگ به عهده یک عالم و مرجع تقلیدی بود که هیچ آشنایی با تجهیزات جنگی نداشت و این عالم فرماندهانی تربیت کرد که کشورهای منطقه را این فرماندهان و تربیت یافتگان اداره می کنند.

 

خطیب جمعه موقت یاسوج گفت: یکی دیگر از برگ های زرین تاریخ ایران، تقسیم مواد اصلی و کمکی مردم در جنگ بود. کدام کشور را سراغ دارید که مردم آن کشور این گونه پشت جبهه رزمندگان خود را حمایت کنند؟.

 

وی با بیان اینکه مبارزه جدی با اسراف گرایی یکی از کارهای مجرب فرهنگی بود که باید به درستی در جامعه تبیین شود، گفت: دیپلماسی داخلی و خارجی دشمن هرچه تلاش کرد نظام جمهوری اسلامی را شکست دهد، نتوانست.

 

حسینی صدر جامعه اسلامی ایران را نیازمند تفکر بسیجی دانست و اضافه کرد: اگر می خواهیم از بن بست های اقتصادی رهایی پیدا کنیم باید از تفکر بسیجی استفاده کنیم، همان گونه که امام راحل فرمود: «اگر تفکر بسیجی بر کشوری طنین انداز شود، چشم بدخواهان از آن دور خواهد شد».

 

امام جمعه موقت یاسوج در ادامه به انتخاب نخست وزیری در عراق اشاره کرد و گفت: در عراق هنوز به این تواقق نرسیده اند که یک نفر را به عنوان نخست وزیر معرفی کنند.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه آمریکا در مبارزه جدی با حشد الشعبی است که بیشترین شهید را این گروه داده اند، یادآور شد:حشد الشعبی یعنی همان بسیجیان دوران دفاع مقدس که مخلصانه در برابر دشمن ایستادگی کردند.

 

حسینی صدر گفت: شکست حصر آبادان یکی از برگ های زرین ایران است که امام فرمود:«حصر ابادان باید شکسته شود» و رزمندگان این فرمایش امام را عملی کردند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: محرم ماه محرم عزاداری محرم عاشورا تاسوعای حسینی امام حسین ع نهضت عاشورا عزاداری امام حسین ع عاشورای حسینی دفاع مقدس الحشد الشعبی نخست وزیر تفکر بسیجی امام جمعه عاشورا دفاع مقدس عراق نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۹۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند