Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: امیدوارم بتوانیم قهرمان شویم اما قولی برای قهرمانی به کسی نمی‌دهم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، امید نمازی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، صحبت‌هایی مطرح کرد که گزیده‌ای از آن را در زیر می خوانید:

*اولین بازی است که این فصل به خوزستان می‌آییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مقابل تیمی بازی داریم که در زمینش بسیار خوب بازی می‌کند.

*تلاش می‌کنیم با پیروزی از زمین خارج شویم و به دنبال کسب سه امتیاز هستیم.

*در ۶ هفته گذشته فوتبال خوبی ارائه دادیم ولی بدشانس بودیم و در برخی اوقات داوری به ضرر ما بوده است.

*امیدوارم بتوانیم به رده‌های بالایی جدول صعود کنیم و حتی قهرمان شویم اما قولی برای قهرمانی به کسی نمی‌دهم.

*رشید مظاهری دروازه‌بان بسیار خوبی است و می‌تواند دروازه‌بان شماره یک تیم ملی باشد البته ما فردا از محمدباقر صادقی استفاده می‌کنیم.

*امکانات ما خیلی پایین‌تر از سایر کشور‌های دنیا است، من سابقه کار در آمریکا را دارم تیم‌های حاضر در لیگ دو و سه آمریکا از پرسپولیس و استقلال امکانات بهتری دارند.

*ذوب‌آهن جزو معدود باشگاه‌هایی در ایران است که امکانات خوبی دارد. خیلی از تیم‌ها در ایران زمین تمرین درست و حسابی ندارند و برای یک تمرین خوب دچار مشکل هستند.

*ما در ایران استعداد‌های زیادی داریم و اگر با امکانات خوب و مربیان قوی آنها را آماده کنیم می‌توانیم خیلی راحت به سطح بالایی برسیم و در دنیا حرف برای گفتن داشته باشیم.

*متأسفانه زمین‌های ما استاندارد نیست و به غیر از ورزشگاه آزادی سایر زمین‌ها شرایط خوبی ندارند.

*میانگین هواداران حاضر در لیگ آمریکا ۲۲ هزار نفر است و آنجا مثل ایران نیست که برای بازی پرسپولیس و استقلال ۳۰، ۴۰ هزار نفر بروند. کمترین مسابقه در آنجا ۱۸ هزار هوادار دارد و میانگین هواداران تیم آتلانتا ۵۰ هزار نفر است.

*مشکلی با شخص کی‌روش ندارم سه سال و نیم با او کار کردم و رابطه خوبی داشتیم اما زمانی که من رفتم او از این بابت ناراحت بود و پس از آن ارتباط ما قطع شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال خوزستان ایران فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۹۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم

به گزارش خبرگزاری مهر، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۶ بر یک ایران به پایان رسید.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان بعد از پیروزی شش گله ایران مقابل قرقیزستان گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم.

شمسایی با انتقاد از کف‌پوش سالن گفت: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری بسیار موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم، توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم این دور خیلی متفاوت است.

وی گفت: ما در نیمه اول با توجه به شرایطی که وجود داشت هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریتشان را انجام دادند.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند گفت: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست، چیزی که من را تحت تأثیر قرار داد رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

سرمربی تیم ملی گفت: من به عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها دارند پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

کد خبر 6087793

دیگر خبرها

  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم