Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@01:25:31 GMT

یزدی: امیدوارم همه تیم ها از ذوب آهن الگو بگیرند

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۹۹۳۱

یزدی: امیدوارم همه تیم ها از ذوب آهن الگو بگیرند

سرمربی تیم استقلال خوزستان در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل ذوب آهن به تمجید از حریف و البته ابراز رضایت از شرایط فعلی تیم خود پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، داریوش یزدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن، گفت: می‌دانیم بازی سختی با ذوب آهن داریم. آنها چند بازی است که نتیجه نگرفتند اما ما شرایط خوبی داریم و از تعطیلی لیگ در اردوی تهران استفاده کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی فردا هم می‌خواهیم خوب و حساب شده بازی کنیم. باید مقابل ذوب نتیجه بگیریم. امتیازات این بازی در ادامه مسابقات به ما کمک می کند.


وی در مورد اردوی تهران هم گفت: ما اردوی خوبی در تهران داشتیم و در ۸ روز ۱۷ جلسه تمرین را برگزار کردیم. در این اردو بچه‌ها خیلی خوب کار کردند و ۲ بازی تدارکاتی هم انجام دادیم که فارغ از نتیجه توانستیم نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنیم و امیدوارم این موضوع در ادامه راه به ما کمک کند.

یزدی درباره محرومان تیمش در بازی فردا اظهار داشت: سرپرست و مربی ما محروم هستند اما بازیکنان را بدون مشکل در اختیار داریم.

 

سرمربی استقلال خوزستان درباره تیم ذوب آهن افزود: این تیم از تیم‌های خوب فوتبال ایران در این چند سال است و تغییرات بسیار کمی در بین بازیکنانش داشته است هر چند که در کادرفنی تغییراتی انجام شده است. این موضوع نشان می دهد که این تیم چقدر هماهنگ است. ذوب آهن از تیم های خوب و با ساختار فوتبال ایران است و امیدوار هستم سایر باشگاه ها هم از این تیم الگوبرداری کنند و شرایط خوبی را برای خودشان رقم بزنند.

او درباره احتمال بازی دادن به یونس دلفی و مجتبی رمضانی هم گفت: نمی توان گفت که قرار است خیلی در ترکیب تغییرات بدهیم. ما به دلایل مالی نتوانستیم خیلی بازیکن بگیریم و نواقصی در این امر داشتیم. البته بازیکنانی که گرفتیم هم همگی خوب و با انگیزه هستند و امیدوارم در ادامه مسابقات به ما کمک کنند و شرایط خوبی را رقم بزنند.

داریوش یزدی (سرمربی) استقلال خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: داریوش یزدی سرمربی استقلال خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۹۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد

به گزارش جام جم آنلاین، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: قبل از هر چیزی جا دارد بابت این واگذاری تبریک می گویم. فکر می‌کنم یک بیماری چهل ساله درمان شده است. امیدوارم اتفاقات خوبی در آینده در انتظار دو باشگاه باشد.

او افزود: در جهان، صنعت ورزش چیزی نزدیک به دو درصد از بودجه کشور را به خود اختصاص می‌دهد. کشورهای حاشیه ما قرار است سه درصد اختصاص دهد. لازم است کشور ما هم روی این موضوع سرمایه گذاری لازم کند.

زارعی در ادامه تاکید کرد: بعد از ارسال اسناد واگذاری دو باشگاه با AFC هماهنگی های لازم صورت گرفت که مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفت و خوشبختانه دیگر مشکلی نیست. امیدوارم بقیه نواقص هم برطرف شود تا دیگر مشکلی وجود نداشته باشد.

وی تاکید کرد: روز گذشته یک جلسه چهار ساعته با مسئولان سازمان لیگ و شرکت توسعه داشتیم تا اتفاقات خوبی برای ورزشگاه آزادی هم رخ بدهد.
کد خبر 

دیگر خبرها

  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران
  • راه‌یابی به المپیک هدف ماست/می‌دانم در ایران والیبال اهمیت دارد
  • وعده بزرگ و جذاب پائز بعد از ورود به ایران
  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است
  • جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است