Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@05:56:39 GMT

آزادکاران پنج وزن دوم حریفان خود را شناختند

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۹۹۷۵

آزادکاران پنج وزن دوم حریفان خود را شناختند

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از اسلواکی، پس از انجام مراسم قرعه کشی مدعیان پنج وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان، نمایندگان کشورمان رقبای خود را شناختند.

بر این اساس نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۶۱ کیلوگرم که ۲۶ کشتی گیر حضور دارند مهدی عشقی در دور نخست به مصاف قهوه چی از ترکیه می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده رحمان اف از ازبکستان و کولیزنیک از مولداوی می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن ۷۴ کیلوگرم علی سوادکوهی در دور اول با هورینیک از اسلواکی کشتی می گیرد و در صورت گذر از این حریف در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان مصطفی از مصر و راتهی از هند می رود. در این وزن ۲۷ نفر حضور دارند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم که ۲۵ نفر شرکت کرده اند، ابوالفضل هاشمی در دور نخست با تالایبیک اولو از قرقیزستان مصاف می دهد و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان هیکا از اوکراین و آشوروف از ازبکستان می رود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم عباس فروتن در دور نخست استراحت می کند و در دور دوم به مصاف یایلاجی از ترکیه می رود و در صورت شکست این کشتی گیر در دور سوم با برنده یامازاکی از ژاپن و سانجیت از هند مبارزه می کند. در این وزن ۲۱ نفر به روی باسکول رفته اند.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که ۲۳ کشتی گیر حضور دارند امیر یاری در دور نخست به مصاف کاریپی از کشور آلبانی می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم با تویوما از ژاپن مبارزه خواهد کرد.

مسابقات اوزان فوق از ساعت ۱۳ فردا (شنبه) به وقت ایران برگزار می شود.

کد خبر 4408219 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: جوانان مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال الدحیل قطر السد قطر کشتی فرنگی والیبال لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران جوانان تیم فوتبال نساجی مازندران کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۹۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴؛ صعود عبدی به یک چهارم نهایی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نتایج نمایندگان ایران در روز نخست (۵ وزن اول) مسابقات به این شرح است:
وزن ۵۵ کیلوگرم: 
در این وزن که ۱۲ نفر حضور دارند، پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف برنده کشتی سجاد البیدهان از عراق و آرجون حالاکورکی از هند می‌رود.

وزن ۶۳ کیلوگرم: 
در این وزن که ۱۲ کشتی گیر حضور دارند، ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان کرار البیدهان از عراق و اومش از هند می‌رود.

وزن ۷۷ کیلوگرم:
در این وزن که ۱۳ نفر حضور دارند، امیر عبدی در دور اول ۸ - ۰ و با ضربه فنی علی محمد العبوداح از عراق را مغلوب کرد و در دور یک چهارم نهایی به مصاف برنده کشتی میسو از سنگاپور و ساجان از هند می‌رود.

وزن ۸۷ کیلوگرم: 
در این وزن که ۱۱ شرکت کننده دارد، ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده دیدار گانبولد از مغولستان و آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان کشتی می‌گیرد.

وزن ۱۳۰ کیلوگرم:
در این وزن که ۱۲ نفر شرکت کرده اند، امین میرزازاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده کشتی میان اسلام جان رحمت اف از ازبکستان و سینگ میهار از هند مصاف می‌دهد.

دیگر خبرها

  • زنده از بیشکک: استارت ستاره های فرنگی‌ ایران
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴؛ صعود عبدی به یک چهارم نهایی
  • قرعه‌کشی و برنامه کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • حضور دو کشتی گیر مازندرانی در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا
  • قرعه کشی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ حریفان فرنگی کاران ایرانی مشخص شدند
  • آزادکاران سال جاری عملکرد بهتری داشتند
  • آزادکاران امسال عملکرد بهتری داشتند
  • نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • دختران ایران حریفان خود را در رقابت‌های قهرمانی جهان شناختند
  • بانوان ملی پوش تکواندو رقبای خود را شناختند