Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@18:17:43 GMT

ترکیب سپاهان مقابل فولاد؛ سورپرایز قلعه‌نویی

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۰۰۵۱

به گزارش ایلنا، امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان ترکیب مورد نظر خود برای رویارویی با فولاد را مشخص کرد.

ترکیب سپاهان برابر فولاد خوزستان:

پیام نیازمند- محمد ایرانپوریان- سعید آقایی- عزت الله پورقاز- خالد شفیعی- مهدی کیانی- ولادیمیرکومان- حامد بحیرایی_ مهرداد محمدی- کیروش استنلی و ساسان انصاری

 

سپاهان سیاوش یزدانی، سجاد شهباززاده و محمد کریمی را در اختیار ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ترکیب برای اولین بار شاهد حضور حامد بحیرایی جوان هستیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: امیر قلعه نویی سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۰۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطبی: نمی‌توانم جزئیات همکاری با قلعه‌نویی را اعلام کنم

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: همیشه گفته‌ام عاشق ایران هستم و هر کمکی از دستم بربیاید برای اعتلای فوتبال ایران دریغ نمی‌کنم.

به گزارش مشرق، با پایان جام ملت‌های آسیا و ابقای امیر قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی تیم ملی، این چهره از دعوت به کار افشین قطبی سرمربی سابق تیم ملی که با باشگاه پرسپولیس عنوان قهرمانی را برای هواداران این باشگاه به‌ارمغان آورد، صحبت کرد و این درحالی است که قطبی پس از این دعوت به دفعات در مصاحبه‌های خود اعلام کرد پیشنهاد رسمی از فدراسیون در این زمینه به دست وی نرسیده، بااین‌حال آمادگی همکاری با قلعه‌نویی از راه دور را دارد.

از سوی دیگر شنیده‌ها حکایت از آن دارد که طی روزهای اخیر قلعه‌نویی در تماس با مدیر برنامه‌های قطبی در این خصوص پیشنهاد و نحوه همکاری با وی را ارائه کرده تا فدراسیون نیز احتمالا طی روزهای آینده برای ارائه پیشنهاد رسمی وارد عمل شود. بر همین اساس مهدی حاجی‌باقر، مدیر برنامه‌های قطبی در گفت‌وگویی اعلام کرد پیشنهادی از سوی قلعه‌نویی مطرح شده و تقریبا به‌صورت شفاهی هم موافقت قطبی را گرفته است.

در همین رابطه افشین قطبی گفت: همیشه گفته‌ام عاشق ایران هستم و هر کمکی از دستم بربیاید برای اعتلای فوتبال ایران دریغ نمی‌کنم. درحال‌حاضر هم مهدی حاجی‌باقر مدیر برنامه‌های بنده در صحبت‌هایی که با امیر قلعه‌نویی داشته، به‌صورت ریز با جزئیات در جریان قضیه پیشنهاد به بنده قرار داشته اما تا زمانی که پاسخ نهایی را ندهم نمی‌توانیم این جزئیات را اعلام کنیم.

قطبی در زمینه نحوه ورودش به کادرفنی تیم ملی گفت: فارغ از این بحث- که بعدا جزئیات آن را می‌گویم- یقینا تیم ملی ایران توانمندی و ظرفیت‌های خاص برای رفتن به مرحله بعدی جام‌جهانی را خواهد داشت. با توجه به سیاست‌های قلعه‌نویی درخصوص جوانگرایی در تیم ملی توام با حضور باتجربه‌ها در تیم ملی فوتبال، این شایستگی را داریم تا در جام‌جهانی برای اولین‌بار به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کنیم.

منبع: روزنامه فرهیختگان

دیگر خبرها

  • تغییر و تحول ناگهانی در کادر مربیگری مورایس!
  • قطبی: نمی‌توانم جزئیات همکاری با قلعه‌نویی را اعلام کنم
  • لیست تیم ملی والیبال ایران با یک سورپرایز بزرگ
  • دیدار قلعه نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه (+عکس)
  • دعوای قلعه‌نویی و مایلی‌کهن به جای باریک کشیده شد
  • حضور مایلی کهن در دادگاه به خاطر قلعه‌نویی
  • حضور مایلی کهن در دادگاه به خاطر شکایت قلعه نویی
  • بازیکن مطمئن سپاهان به ترکیب برمی‌گردد (عکس)
  • ژنرال مایلی‌کهن را روانه زندان می‌کند؟
  • سرنوشت قلعه‌نویی در انتظار مورایس؟