Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز،   سید عزت‌اللّه ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به فرصت سوزی برخی از سیاسیون در برنگاه‌های تاریخی، ابراز داشت که توبه و پشیمانی از گذشته به صدای بلند و اعلان از تریبون‌ها نیاز ندارد و راههای دیگری هم هست.

 

ضرغامی در اینستاگرام خود نوشت:

"فرصت!این آقا ابوالفضل (نوه) ما که در تاسوعای ۹۵ چیزی حالیش نبود ، امسال در تاسوعای ۹۷ ، خیلی چیزها حالیشه!جدا دوست داره که در عزای حسینی یه کاری بکنه !بعضی آدمها برای تنظیم شدن، فقط فرصت میخوان، همین!حر بن یزید ریاحی اولین کسی بود که مقابل امام ایستاد و راه را بر او و اهل بیتش بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی فرصت توبه یافت و اول کسی بود که در راه حق و ایمان به شهادت رسید.

 

*پی نوشت*

توبه و پشیمانی از گذشته به صدای بلند و اعلان از تریبون‌ها نیاز ندارد. راههای دیگری هم هست.فرصت تغییر و جبران انحراف، اگر حق آحاد جامعه نباشد، حداقل انتظار عقلانی و مصلحت بینانه از تصمیم سازان و تصمیم گیران است.برخی که استاد فرصت سوزی در بزنگاه‌های تاریخی هستند، در این گونه موارد، برخورد بی ملاحظه و قهری را فرصت‌های تاریخی برای خود می دانند!"

 

 

خبرنگاران جوان

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اینستاگرام اینستاگرام گوناگون ضرغامی تریبون اینستاگرام جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۰۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویترین تسنیم شماره ۶۵۸ / این کوروش افسانه است!

میزگرد بررسی کتاب «چالش‌های تاریخی» نوشته عباس سلیمی نمین، با حضور نویسنده کتاب و حسن بهشتی پور کارشناس مسائل سیاسی و بین الملل در خبرگزاری تسنیم برگزار شد. - اخبار اقتصادی -

هر روز بخشی از مهمترین اخبار و گزارش‌های تسنیم را در ویترین تسنیم ببینید:

1- رهبر انقلاب: الگوهای جامعه معلمین به‌عنوان قهرمان معرفی شوند

2- میزگرد نگاهی به هشت چالش تاریخی؛ پروژه کوروش درخدمت اسرائیل؟

3-مهدی نصیری؛ سوژه‌ی متفکر یا شخصیت مبتذل؟

4-رسوایی بی بی سی درباره نیکا شاکرمی وارد فاز جدید شد

5-«همتی» در نقاب رئیس بانک مرکزی سوئیس/ سلطان چاپ پول چه کرد؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موزه‌ها شنبه تعطیل است
  • کاریکاتور/ خلیج فارس بخشی‌ از هویت تاریخی و فرهنگی ایران
  • فرصت‌های صادراتی محصولات صنایع غذایی
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۸ / این کوروش افسانه است!
  • قابلیت جدید واتساپ که حتی تلگرام هم آن را ندارد!
  • معرفی ریسباف محور طرح های سرمایه گذاری گردشگری اصفهان
  • در هاوانا صدام به من گفت فرصت تاریخی است که تمامی حقوق‌مان را از ایران پس بگیریم/ ضربتی به ایران بزنیم که تمام کره‌ی زمین صدایش را بشنود
  • انتشار اعلان نمایشگاه کتاب
  • معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی
  • تیزر سپاهان برای بازی با پرسپولیس؛ این یک مصاف تاریخی است / فیلم