Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@00:36:44 GMT

ژاپن ميزبان جايزه بزرگ فوتبال نابينايان 2019 شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۰۲۸۰

ژاپن ميزبان جايزه بزرگ فوتبال نابينايان 2019 شد

خبرگزاري آريا - کميته فوتبال انجمن بين‌المللي ورزش نابينايان ژاپن را به عنوان ميزبان تورنمنت بين‌المللي جايزه بزرگ فوتبال نابينايان در سال 2019 انتخاب کرد.
به گزارش خبرگزاري فارس، کميته فوتبال انجمن بين‌المللي ورزش نابينايان درباره زمان و محل برگزاري يک تورنمنت بين‌المللي جايزه بزرگ با ژاپن به توافق نهايي رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اين اساس، شهر شيناگاوا از تاريخ 19 تا 24 مارس 2019 ميزبان اين ديدارها خواهد بود.
علاوه بر ميزبان، هفت تيم ديگر نيز در اين رقابت‌ها حضور خواهند داشت که بايستي در فهرست 20 تيم برتر رنکينگ جهاني فوتبال نابينايان باشند. چگونگي انتخاب اين تيم ها به زودي مشخص خواهد شد.
اين جام جايزه بزرگ که در سال 2020 نيز به ميزباني ژاپن برگزار خواهد شد، آماده سازي تيم‌هاي برتر اين رشته براي حضور در پارالمپيک 2020 را موجب خواهد شد.
البته، در همين زمان تورنمنت ديگري نيز به ميزباني ژاپن و حضور تيم دوم اين کشور و هفت تيم در حال توسعه، برگزار خواهد شد که جزئيات آن به زودي اعلام خواهد شد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۰۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلماس گفت: ۵۳۶ اثر از داخل و خارج کشور به هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر ترکی آذری ارسال شده که از این تعداد ۳۲ اثر از ۲۴ شاعر متعلق به شهرستان سلماس است.

رامین پورعباس با بیان اینکه ۲۴ شاعر اهل سلماس در این جشنواره شرکت کردند، گفت: جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی با هدف اشاعه، ترویج و انتشار فرهنگ منور رضوی، گسترش و حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل بیت (ع) اجرا می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلماس استفاده از ابزار موثر و زبان گویای شعر در جهت ترویج معارف دینی و رضوی، ایجاد جریان تولید محتوا در حوزه شعر رضوی و حمایت از شاعران آیئنی را از جمه اهداف این جشنواره بین‌المللی عنوان کرد.

پورعباس گفت: در راستای اجرای عدالت فرهنگی امسال ۲۶ اردیبهشت ماه سال‌جاری شهرستان سلماس میزبان این جشنواره خواهد بود.

هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری از سری برنامه‌های جشنواره بین المللی امام رضا (ع) به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان «گروه قرآن و عترت»، بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، فرمانداری شهرستان سلماس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و سایر ادارات این شهرستان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • جعفرآباد مغان میزبان دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر از فردا
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • بافق، میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور
  • استان یزد میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور می‌شود
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا/ رقیب ایران در مسیر قهرمانی حذف شد
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌ های فوتسال آسیا با حذف ژاپن
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا با حذف ژاپن
  • ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری