Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این هفته تیم قشقایی شیراز روز شنبه 31 شهریورماه جاری در ورزشگاه پارس شیراز برای قرار گرفتن در صف مدعیان به دیدار تیم شهرداری ماهشهر می رود که این روزها حال و روز خوبی ندارد وبدون امتیاز در قعرجدول به سر می برد.
شاگردان ابراهیم طالبی سرمربی تیم قشقایی که هم اینک در جدول رده بندی با هفت امتیاز رتبه ششم را کسب کرده اند، اهمیت بازی خانگی را برای اینکه از قافله قهرمانی دور نمانند، به خوبی می دادند، از این رو در برابر حریف انتهای جدولی اما خطرناک، دست به حمله خواهد زد تا کار حریف را در همان نیمه نخست تمام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهرداری ماهشهر طی دیدارهای گذشته خود بدون گل زده و پنج گل خورده بدترین خط حمله و بدترین خط دفاع دارد اما این دلیل نمی شود که این تیم را دست کم گرفت و در ادامه بازی به مشکل برخورد کرد.
تیم قشقایی شیراز هم از خط حمله نسبتا خوبی برخوردار است و با 6 گل زده آمار بدی نیست اگرچه باید دقت بیشتری کنند تا گل های زده خود را افزایش دهند و عادت به یک فوتبال تهاجمی داشته باشند تا تماشاگران این تیم از بُرد و حتی باخت هایش هم لذت ببرند.
اما تیم قشقایی درخط دفاع آمار خوبی با هفت گل خورده، ندارد و اگر این روند ادامه یابد و بفکر بر طرف کردن این ضعف مهم نباشند در ادامه مسابقات و به ویژه در دیدارهای دور برگشت با مشکل مواجه خواهند شد.
ابراهیم طالبی سرمربی قشقایی تیم باید ساختار دفاعی تیم خود را با همین بازیکنانی که در خدمت دارد، محکم کند و در بین نیم فصل با گرفتن بازیکنان جدید و خوب، تیمش را هم در خط دفاع ، هم در خط هافبک و حمله تقویت کند.
به هر حال، تیم قشقایی دراین بازی خانگی باید از فرصت استفاده کند و با تماشاگران مشتاق خود که تعدادشان هم زیاد است سه امتیاز را درشیراز نگه دارند.
دست کم گرفتن تیم شهرداری در این بازی می تواند برای قشقایی ها درد سر ساز شود و شاید هم شگفتی ها که در فوتبال بسیار زیاد است ، گریبان تیم قشقایی را بگیرد، اگر نخواهد محکم بازی کند.
دیدار تیم های شهرداری ماهشهر و قشقایی شیراز ساعت 16 شنبه ( فردا ) در ورزشگاه پارس برگزار می شود.
همچنین در دیگر دیدار هفته پنجم تیم فجر شهید سپاسی شیراز که بر اساس برنامه این باشگاه که قرار است سه ساله به لیگ برتر صعود کند، دوسال از برنامه را پشت سر می گذارد و برای رسیدن به هدف نیز به مصاف کارون اروند در خرمشهر می رود.
فجریها تا اینجای کار از چهار بازی برگزار شده با پنج امتیاز در رده نهم قرار دارد که این آمار تا این هفته، خوب نبوده است و آنها اگر می خواهند به لیگ برتر صعود کنند باید تلاش بیشتری انجام دهند تا شاید امسال با صعود به لیگ برتر دل هوادارانی که 6 سال است انتظار می کشند را شاد کنند.
این تیم هم اینک در جدول رده بندی با یک برد، 2 مساوی و یک باخت، 2 گل زده و 2 گل خورده و پنج امتیاز در ره نهم است و آمار گلزنی این تیم که می خواهد به بالای جدول و در نهایت به لیگ برتر صعود کند بسیار ضعیف است و قطعا مجید صالح سرمربی تیم فجر به فکر بر طرف کردن نقاط ضعف تیم خود در تمام پست ها به ویژه در خط حمله است.
فجریها که همه ساله از مشکلات مالی رنج می برند برای تقویت تیم خود به بازیکنان سرباز چشم دوخته اند که استفاده از این امتیاز تنها چاره کار نیست و اگر این تیم چشم به لیگ برتر دارد باید پول بیشتری خرج کند و بازیکنان خوب و باکیفیتی به خدمت بگیرند تا به هدف برسند.
تیمی که برای یک فصل حدود 2 میلیارد تومان هزینه می کند در برابر تیم هایی که 10 برابر هزینه می کنند تا به لیگ برتر برسند، نمی تواند مصاف برابری داشته باشد و مسئولان باشگاه فجر هم همه ساله در آغاز لیگ به دنبال جذب منابع مالی از اداره کل ورزش و دیگر نهاد ها هستند که با این رویکرد با فوتبال حرفه ای در تضاد است .
چشم دوختن به منابع دولتی و پول های ورزش رسم حرفه ای شدن نیست اگر چه فوتبال ما 18 سال است که به لحاظ اسمی حرفه ای شده اما اکثر تیم ها در پایان فصل تراز مالی تیمشان منفی است که این امر مغایر با قانون حرفه ای گری در فوتبال است.
شاگردان مجید صالح سرمربی تیم فجر در هفته پنجم روزیکشنبه اول مهرماه در خرمشهر به مصاف تیم اروند این شهر در کنار رود کارون می رود.
در رقابت های فوتبال دسته یک باشگاه های کشور 17 تیم حضور دارند و پس از انجام 32 بازی تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر در فصل 98 را کسب خواهند کرد و 2 تیم انتهای جدول هم به دسته دوم می روند.
7368/ 2027
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت بازی جدول شهرداری فوتبال منابع مالی رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۰۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر

رقابت شانه به شانه آرتتا و پپ در صدر جدول و همچنین فرار تحسین برانگیز شان دایچ از منطقه سقوط؛ به نظر شما بهترین مربی ماه آوریل لیگ برتر چه کسی است؟

طرفداری | حساب رسمی لیگ برتر در X، اسامی نامزدهای کسب عنوان بهترین مربی ماه آوریل این تورنمنت را معرفی کرد. کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت لیگ برتر، به گزینه مورد نظر خود رای بدهند.

اسامی نامزدها میکل آرتتا (آرسنال): ۶ بازی، ۵ پیروزی، ۱ شکست. تفاضل ۱۱+ شان دایچ (اورتون): ۶ بازی، ۴ پیروزی، ۱ تساوی، ۱ شکست. تفاضل ۰ پپ گواردیولا (منچسترسیتی): 5 بازی، ۵ پیروزی. تفاضل ۱۵+ جدول لیگ برتر انگلیس جدول لیگ برتر انگلیس

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • جدول لیگ برتر| همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها
  • (عکس) جدول لیگ برتر؛ همه چیز به کام استقلال
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • ساعت و جدول پخش زنده فوتبال‌های امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز