Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@07:16:10 GMT

شکارچی منطقه حفاظت شده اشترانکوه دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۰۳۰۹

شکارچی منطقه حفاظت شده اشترانکوه دستگیر شد

به گزارش ایرنا، خسرو بهلولی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: تیم محیط‌بانان با انجام گشت در ارتفاعات قله میرزایی محدوده روستای دره تخت ضمن تخریب کومه‌های شکار (کله) که بر روی برخی چشمه‌های این محدوده ایجاد شده بود موفق به دستگیری یک شکارچی متخلف و کشف یک قبضه اسلحه تک لول شکاری و دو قطعه کبک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده و حضور به موقع و شبانه‌روزی همکاران در مناطق حساس و آسیب‌پذیر ضریب امنیت حیات ‌وحش در منطقه حفاظت‌شده اشترانکوه افزایش یافته است.
بهلولی با اشاره به سنگین بودن جرائم و مجازات شکار و صید غیر مجاز و تبعات منفی این جرم گفت: افراد بهتر است قبل از اقدام به این عمل به عواقب آن بی اندیشند و به‌جای ارتکاب به جرم شکار به حافظان محیط زیست بپیوندند.
1920/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت جرم شبانه روزی محیط زیست شکارچی اشترانکوه رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۰۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات برگزاری چهارمین جلسه شورای عالی محیط زیست

به گزارش خبرگزاری مهر، نرجس شهمیری، با اشاره به اینکه سی و هشتمین جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست و چهارمین جلسه این شورا در دولت مردمی و انقلابی برگزار می‌شود، تعیین بهای جانوران وحشی از لحاظ مطالبه ضرر و زیان، سند فرابخشی برای نجات یوزپلنگ آسیایی، ارتقای سطح حفاظتی شش منطقه، اصلاح و بازنگری و اجرای پروژه‌های ۵ منطقه، ارجاع کار سیستمی و پایش خود اظهاری در پایش آلاینده‌های واحدهای مشمول خود اظهاری و به‌روزرسانی تعرفه‌های آزمایشگاه‌ها جهت آزمایشگاه‌های معتمد سازمان حفاظت محیط زیست را از جمله دستورات سی و هشتمین جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست عنوان کرد.

کد خبر 6094866

دیگر خبرها

  • پیدا شدن لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع کلیلاق شهرستان فریمان
  • جزییات برگزاری چهارمین جلسه شورای عالی محیط زیست
  • حفاظت از حیات وحش مناطق آزاد نیازمند اجرای قرق اختصاصی است
  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه در لرستان
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه
  • ۱۰ حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی ارومیه دستگیر شدند
  • ثبت تصاویری خاص از شکار و شکارچی!
  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند
  • رده‌بندی مناطق حفاظتی محیط‌زیست