Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@04:19:34 GMT

گزیده خطبه های ائمه جمعه فارس

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۰۳۲۱

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، حجت الاسلام هاشمی زاده امام جمعه فیروزآباد از صدور مجوز کارشناسی نشده راه اندازه کارخانه شن و ماسه در حریم شهر فیروزآباد انتقاد کرد و با تبیین عواقب راه اندازی اینگونه واحد‌های عمرانی خواستار توجه و رسیدگی مسئولان شد.
حجت الاسلام زارع امام جمعه بوانات با گرامیداشت فرارسیدن بهار علم و دانش به وضعیت نامناسب بازار این روز‌ها اشاره کرد و از مسئولان خواست با تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی با گرانفروشان و متخلفان به صورت قاطع برخورد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام گشول امام جمعه کوار در آستانه بازگشایی مدارس توجه به دانش آموزان نیازمند را یادآور شد و از خیران و همه مردم خواست در کنار خرید لوازم تحریر و لباس برای فرزندانشان کمک به دانش آموزان نیازمند را هم مدنظر قرار دهند
شیخ عیسی محمودی امام جمعه موقت اهل سنت گله دار هم بر تشویق دانش آموزان به تحصیل تاکید کرد و از خیران خواست تا بخشی از سرمایه‌ی خود را برای توسعه علم آموزی اختصاص دهند.
امام جمعه مزایجان با اشاره به حادثه خیز بودن جاده سروستان مزایجان و مشکلات ورودی این شهر، خواستار پیگیری مسئولان و تسریع در رفع آن شد. حجت السلام ساریخانی همچنین خواستار تامین نیروی انسانی اورژانس مزایجان و حمایت از دانش آموزان نیازمندان شد.
حجه الاسلام طلایی امام جمعه بخش سرچهان هم با تشکر از تلاش‌های مسئولان بهداشت و درمان، خواستار رفع دیگر نیاز‌های این حوزه از جمله راه اندازی درمانگاه شبانه روزی شد.
حجت الاسلام پردل امام جمعه بخش پاسارگاد با اشاره به استمرار عاشورا و قیام حق علیه باطل گفت: همانند عاشورا امروز هم دشمنان با تحریم و راه اندازی جنگ تمام عیار اقتصادی و فرهنگی علیه ملت ما متحد شده اند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خطبه نمازجمعه ائمه برگزیده خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۰۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: نماز جمعه   07اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اقامه می‌شود.

سخنران پیش از خطبه ها؛    سردار رحیم جهانبخش  فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی خواهد بود.

 مصلی امام خمینی ارومیه از ساعت ده و نیم پذیرای همشهریان خواهد بود.

 

دیگر خبرها

  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • برپایی آئین جشن تکلیف دختران سرفاریاب
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود