Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازندگی و اقتصادی مقاومتی ناحیه مقاومت بسیج بندرماهشهر گفت: بیش از ۱۰۰ بسیجی ماهشهری در قالب ۲۰ گروه جهادی در رزمایش محمد رسول الله(ص) ۲ برای انجام فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و پزشکی عازم مناطق محروم شهرستان بندرماهشهر شدند. ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷ استانها خوزستان نظرات

هادی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار  تسنیم در بندماهشهر اظهار داشت: رزمایش عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله(ص) 2 همزمان با سراسر کشور  برگزار شده که یکی از مهمترین اجزا آن خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی در مناطق محروم هر منطقه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص فعالیت های صورت گرفته گفت: 20  گروه جهادی متشکل از خواهران و برادران در واحد سازندگی و اقتصاد مقاومتی  ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرماهشهر فعالیت کرده که عمده‌ی فعالیت این 20 گروه در عرصه‌هایی همانند فعالیت‌های پزشکی، فرهنگی و عمرانی در مناطق محروم بوده است.

مسئول سازندگی و اقتصادی مقاومتی ناحیه مقاومت بسیج بندرماهشهر،  در ادامه تشریح فعالیت های گروه‌های جهادی افزود: بیش از 100 بسیجی در قالب 20 گروه جهادی در رزمایش محمد رسول الله(ص) 2 از 10 الی 31 شهریور در مناطق محروم شهرستان بندر ماهشهر از قبیل شهرک مدنی، شهرک گاما، کوی شهید صباغان و همچنین روستاهای محروم شهرچمران خدمت رسانی می‌کنند.

وی افزود: این 20 گروه در رزمایش محمد رسول الله(ص) 2 اقدام به بهسازی و زیباسازی مدارس، توزیع نوشت افزار بین دانش آموزان، توزیع بسته های معیشتی، ویزیت و درمان رایگان و نیز عیادت از بیماران و سرکشی از محرومان می‌کنند.

دبیر قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سردار شهید محمدعلی صالحی در پایان خاطرنشان کرد: اعتبار این خدمات از طریق سپاه پاسداران و کمک‌های مردمی تامین شده که این بیانگر اهمیت سپاه و مردم به محرومیت‌زدایی و خدمت به محرومین که خواسته مقام معظم رهبری بوده است را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ ت

R41468/P1336/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۰۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۱۵ عنوان برنامه در هفته بسیج سازندگی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ صادقی فرمانده سپاه ناحیه دلیجان گفت: مهم‌ترین و شاخص‌ترین برنامه‌های سالروز بسیج سازندگی برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، اعزام گروه‌های جهادی برای خدمات‌رسانی به مناطق محروم و ویزیت رایگان، دیدار اعضای قرارگاه با مسئولان شهرستان، تجلیل از فعالین جهادی در سطح شهرستان خواهد بود.

او افزود: پرداخت حدود ۹ میلیارد تومان وام اقتصاد مقاومتی به فعالین اقتصاد مقاومتی و اقتصاد خانگی، بازسازی و مرمت ۲۰ واحد مسکونی متعلق به خانواده‌های محروم، احداث دو استخر آب کشاورزی، جدول‌گذاری ۲۰۰ متر نهر آب و همچنین فعال سازی ۶۰ صندوق قرض‌ الحسنه در سطح شهرستان که از کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی حمایت می‌کنند قسمتی از فعالیت‌های بسیج سازندگی در شهرستان دلیجان است.

فرمانده سپاه ناحیه دلیجان در انتها عنوان کرد: در سطح شهرستان دلیجان حدود ۸۰ گروه جهادی فعال داریم که در زمینه‌های فرهنگی اجتماعی اقتصادی و عمرانی در حال خدمات رسانی به مردم شهرستان هستند.

دیگر خبرها

  • وجود ۵۰ گروه جهادی در شهرستان رودان
  • خدمت رسانی ۴۱۵ گروه جهادی به مناطق محروم نیشابور
  • توافق‌نامه همکاری سازمان‌های بسیج اقشار و سازمان بسیج رسانه با بسیج سازندگی امضاء شد
  • برگزاری ۱۵ عنوان برنامه در هفته بسیج سازندگی
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت بیش از ۱۵۰ گروه جهادی در آستارا
  • ساخت ۱۰۴۰ واحد نهضت ملی مسکن در قم توسط بسیج سازندگی
  • راه اندازی ۴۳۵ صندوق قرض الحسنه اشتغالزایی در البرز
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند