Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-16@07:36:59 GMT

فیلم | پشت صحنه سکانس‌های جنگی فیلم «ماجرای نیمروز۲»

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۰۵۵۳

‍‍‍‍‍‍

فرهنگ > سینما - دومین ویدئو از پشت صحنه پروژه «ماجرای نیمروز ۲» به کارگردانی محمدحسین مهدویان منتشر شد. در این ویدئو چگونگی ساخت چند سکانس جنگی این فیلم به تصویر کشیده شده است.

Video/Audio Link

 




به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلمبرداری فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز: رد خون» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی ادامه دارد تا فیلم برای رونمایی در جشنواره فجر آماده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ماجرای نیمروز: رد خون» محصول موسسه سیمای مهر است و پیش‌بینی می‌شود که یکی از جنجالی‌ترین فیلم‌های جشنواره فجر امسال باشد.

بهنوش طباطبایی، جواد عزتی، هادی حجازی فر، محسن کیایی و حسین مهری بازیگران اصلی این فیلم هستند. پیش از این پوستر این فیلم هم رونمایی شده بود.

243

دانلود کلید واژه‌ها : محمدحسین مهدویان - سینمای ایران - کارگردانان سینمای ایران -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمدحسین مهدویان سینمای ایران کارگردانان سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۰۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسش محمدحسین فرحبخش از مدیرعامل خانه سینما

محمدحسین فرحبخش در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، با اشاره به این که همچنان معتقد است در ایران تشکلی صنفی به نام «خانه سینما» وجود خارجی ندارد افزود: آقای دهکردی [مدیرعامل خانه سینما]هنرمند محترمی است، اما به نظر من جایگاهی که در آن هست کلاً شوخی است! سوال من از ایشان این است که در این چندماهی که این مسئولیت را قبول کرده‌ای، چه اقدام جدی و ملموسی برای ارتقای رفاه اهالی سینمال انجام داده‌ای؟

وی گفت: به نظر من اگر آقای دهکردی تا الان هم استعفا نداده و به فعالیت خود ادامه می‌دهد به خاطر برنامه‌های آینده‌اش نیست، بلکه در رودربایستی مانده و به نوعی خجالت می‌کشد که کنار برود. این بهانه هم که خانه سینما بودجه مستقلی ندارد که بخواهد به اصناف کمک کند درست نیست؛ با بودجه حاضر و آماده کارکردن که هنر نیست. پول را به هرکسی که بدهند می‌تواند امور را پیش ببرد. مهم این است که شما با خلاقیت و رایزنی با نهاد‌ها راه‌های درآمدزایی را تقویت کنی.

خانه سینما و بازمانده‌های مدیریت دهه شصت

این تهیه‌کننده سینما اظهار کرد: خانه سینما به محلی برای ورشکسته‌های فرهنگی دهه شصت تبدیل شده و رانت در آنجا بیداد می‌کند. افرادی مثل آقایان محمدمهدی عسگرپور و منوچهر شاهسواری و ... بازمانده‌های همان باند انوار و بهشتی در دهه شصت هستند. تا زمانی که این تفکر و این افراد در خانه سینما حضور داشته باشند، انتظار پیشرفت و اقدام جدی برای سینمای کشور موضوع بیهوده‌ای است.

فرحبخش گفت:این بدنه دهه شصتی زمانی پرچمدار ترور تفکر بودند. اگر آنها را از بدنه خانه سینما جدا کنید خواهید دید که در همه عرصه‌های تولید و اکران فیلم موفق خواهیم بود و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم با فراغ بال در کنار خانه سینما فعالیت خواهد کرد.

وی افزود: از ابتدای دهه هفتاد که خانه سینما به صورت رسمی تشکیل شد، همه مسئولیت‌ها و جایگاه‌ها بین یک گروه سی چهل نفره دست به دست می‌شود. فراخوان انتخابات خانه سینما، تاییدنامزدها، شیوه انتخاب هیئت‌مدیره ومدیرعامل غیرقانونی است و آقای عسگرپور هم با همین رویه نادرست رئیس هیئت‌مدیره شده است.

فرحبخش درباره فعالیت‌های جاری خود نیز گفت: فعلاً تولید یک فیلم کمدی را آغاز کرده‌ایم که جزئیاتش را به زودی اعلام خواهم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادعای عجیب محمدحسین میثاقی روی آنتن زنده!
  • سکانس‌هایی از فیلم کت چرمی
  • (ویدئو) بازسازی صحنه زورگیری در بزرگراه صدر
  • سکانس‌های ماندگار سینمایی در وصف عشق به میهن
  • لحظه بازسازی صحنه سرقت خشن بزرگراه صدر + ویدئو | تصویر متهمان
  • جدی جدی علیه تراکتور! (عکس)
  • پرسش محمدحسین فرحبخش از مدیرعامل خانه سینما
  • ماجرای رودرویی فانتوم ایرانی با جنگنده آمریکایی در آسمان | ویدئو
  • کارشناسی کامل صحنه‌های داوری پرسپولیس و استقلال
  • تغییر چهره واکنش برانگیز مریلا زارعی در یک سریال | پیمان معادی و مریلا زارعی در پشت صحنه | ببینید