Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@23:31:13 GMT

هجوم مارهای غول پیکر خطرناک در اثر طوفان فلورانس! +فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۰۵۶۵

هجوم مارهای غول پیکر خطرناک در اثر طوفان فلورانس! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وقوع طوفان مرگبار فلورانس زندگی ساکنان سواحل شرقی آمریکا به ویژه ایالت‌های کارولینای شمالی و جنوبی را طی روزهای گذشته با اختلال مواجه کرد. طوفان فلورانس که از آن به عنوان یکی از خطرناک‌ترین طوفان‌های سالهای اخیر در آمریکا یاد می‌شود تاکنون موجب مرگ دست‌کم ۱۷ نفر شده و همچنین باعث آسیب به دهها هزار خانه در اثر جاری شدن سیل، سقوط درختان و طغیان رودخانه‌ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما آنچه علاوه بر این طوفان جان ساکنان محلی در این دو ایالت آمریکا را مورد تهدید قرار می دهد، مارهای خطرناک و سمی غول پیکری هستند که در اثر وقوع طوفان در این مناطق پراکنده شده‌اند. ساکنان محلی حالا علاوه بر طوفان و اثرات مخرب آن نگران مورد حمله قرار گرفتن توسط این مارها هستند. بنا به اعلام کارشناسان، وقوع طوفان موجب پراکنده شدن تعداد زیادی از این مارهای غول پیکر سمی در مناطق سیل زده شده است و این مسئله می تواند جان بسیاری را مورد تهدید قرار دهد.

"تد بومن"، یک محقق کروکودیل ها و شاغل در پارک حیوانات ساحل میرتل گفت هر فردی باید از خود محافظت کند. او اضافه کرد در صورت گزیده شدن توسط مارها فرد باید بلافاصله به بیمارستان مراجعه کند. "جرالد اومالی"، از بیمارستان گراند استراند در این باره گفته بود: "مارهای سمی با تزریق سم به بدن قربانی موجب تخریب بافت‌ها و خونریزی و در نتیجه مرگ می شوند."

طوفان فلورانس موجب خسارت‌های زیادی در آمریکا شده است. این طوفان در ایالت کارولینا موجب مرگ تعدای از ساکنان محلی در اثر وزش باد شدید و سقوط سقف خانه‌ها شد و دست کم برق 500000 نفر قطع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

پراکنده شدن مارهای خطرناک در اثر طوفان مرگبار فلورانس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وحشتناک ترین ها طوفان آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۰۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاز قسمتی از کرج قطع می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت گاز استان البرز در نظر دارد نسبت به قطع گاز شهری قسمتی از کرج به آدرس کلاک پایین، خیابان نیایش، بعد از پل راه آهن، حد فاصل نیایش یک، دو و سه انشعاب‌ها در روز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ اقدام کند.

از ساکنان مناطق مذکور درخواست می‌شود تمهیدات لازم را پیش بینی کنند. بدیهی است پس از پایان عملیات نسبت به وصل مجدد گاز مشترکان اقدام لازم معمول خواهد شد.

شایان ذکر است به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز حضور ساکنان در محل سکونت الزامی است. در صورت نیاز، مشترکان می‌توانند با شماره تلفن ۱۹۴ مرکز امداد گازرسانی تماس حاصل کنند.

کد خبر 6088356

دیگر خبرها

  • گاز قسمتی از کرج قطع می شود
  • غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
  • آیت الله خامنه ای : برخی توصیه می‌کنند یک خواسته آمریکا را قبول کنید تا مشکل حل شود / تحریم‌ها موجب شکوفایی استعداد‌ها شده
  • برنامه جهانی غذا: نیمی از ساکنان نوار غزه گرسنه هستند
  • ادعای بی‌اطلاعی آمریکا از طرح حمله خطرناک اسرائیل به رفح
  • تنبیهِ متجاوز؛ از طوفان شن تا وعده صادق
  • روز ۲۰۱ طوفان‌الاقصی| کشف ۵۱ پیکر دیگر در خان یونس
  • کلاهک‌هایی که موجب حیرت آمریکا و اسرائیل شد
  • فلورانس رنسانسی؛ خواهر ایتالیایی اصفهان + عکس
  • فلورانس رنسانسی؛ خواهر ایتالیایی اصفهان