Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد شعبانی در یادواره شهدای منطقه زینبیه و عملیات محرم شاهرود که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در مسجد زینبیه برگزار شد در سخنانی با بیان اینکه در منطقه یک آرایش جدیدی در حال استقرار هست و باید حواسمان جمع باشد اظهار کرد: از اول انقلاب دشمن داشتیم اما آنچه سال ۹۶ تجربه برای ضد انقلاب شد، یک هم افزایی ایجاد شده برای آنها بود و امروز هم متاسفانه فضا را کاری کردند که در اصطلاح سیاسی، کودتای سفید ایجاد کردند که همه دنبال تغییر هستند که چه می خواهد بشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: فضای روانی جامعه جوری شده که همه دنبال تغییر هستند و خیلی ها سیاه نمایی می کنند و متوجه نیستیم و بعضی مواقع خودمان هم آتش بیار معرکه هستیم و این امتحانی است که ما قدرت خود را نشان دهیم.
این کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی بیان کرد: امروز دنیای غرب، آمریکا و عربستان و منافقین و حتی مصر و اردن در یکطرف و در مقابل جریانی با محوریت حزب اله و مقاومت است.
وی تصریح کرد: امام حسین واجب، امر به معروف و نهی از منکر را احیا کرد که حتی زمان پیامبر و ائمه اطهار محقق نشد و پرده از چهره فاسد یزید را برداشت و امام بزرگوار ما هم جز این هدف را نداشت که چهره کریه شاه را رسوا کرد خط همان است و فقط استراتژی تغییر کرده است.
شعبانی با بیان اینکه در سوریه و عراق گروه های تکفیری داعش را ایجاد کردند برای اینکه به سمت ما گسیل دهند، گفت: داعش با هزینه عربستان و امارت و ترکیه و فرانسه و آمریکا و بقیه حمایت های لجستیکی آمدند و ما پیروز شدیم و آمریکا نسبت به این موضوع که طرح آنها شکست خورد ناراحت هستند.
وی با تاکید بر اینکه وضعیت به نفع جبهه مقاومت است ادامه داد: در یمن هم ابتکار عمل دست انصار است و در منطقه دست بالا را جمهوری اسلامی دارد و از نظر سیاسی، گفتگوها را کشور ما هدایت می کنند و جمهوری اسلامی بازیگری موثری در منطقه است.
جانشین سابق دانشگاه جامع امام حسین (ع) با اشاره به انتخابات انجام شده در عراق بیان کرد: در عراق ۶۳ درصد شیعه هستند که قریب به ۶۲ درصد شیعه ها در انتخابات شرکت کردند که بی سابقه بوده و رئیس مجلس و رئیس جمهور و نخست وزیر این کشور با کشور ما همراه هستند.
وی با بیان اینکه عربستان امروز روی تفرقه شیعه کار می کند افزود: در عرصه تحولات بین المللی منطق سیاست خارجه ایران برگ برنده است که آفرین به آقا که با نگاه جامع به منافع ملی کار می کنند.
شعبانی با اشاره به برجام با همه کش و قوس هایش گفت: امروز فضای روانی علیه آمریکاست و اروپا حاضر به شش منهای یک است که آمریکا را کنار بگذارند.
وی با بیان اینکه برجام اگر چه خسارت بود اما آنچه نتیجه آن شد، آمریکا در ضعیف ترین وضع و تزلزل در ساختار حکومت آنها ایجاد شده است به مسائل داخلی اشاره کرد و افزود: جریان رسانه ای و عوامل داخلی آنها در بازار ارز و سکه اثرگذاشت، بازار راکد است و باید دولت در تثبیت قدرت ارز تلاش کند.
وی با تاکید بر این نکته که مظهر قدرت مردم هستند گفت: قدرت اصلی خداست اما در دست مردم است و هر کجا هم علم است کار انبیاست، پس علم و قدرت را داریم.
شعبانی افزود: اگر علم و قدرت هر دو با هم باشند رشد است و اگر قدرت بدون علم باشد طغیان است و اگر علم بدون قدرت باشد مهجور است و امام راحل علم و قدرت را جمع کرد و جمهوری اسلامی را ایجاد کرد.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: شاهرود یادواره شهدا عملیات محرم محله زینبیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۰۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: ایران یک قدرت مقتدر و امنیت‌آفرین است | آمریکا قدردان اقدام منطقی ایران باشد

به گزارش جام جم آنلاین،  ناصر کنعانی در این نشست در پاسخ به سوالی در ارتباط با عملیات شنبه شب ایران علیه رژیم صهیونسیتی اظهار کرد: ایران یک قدرت مقتدر و امنیت آفرین است.

ایران پیش از اقدام نظامی، هشدارهای لازم را به روش‌های دیپلماتیک داده بود

وی با بیان اینکه  حمله به برخی از مقرهای نظامی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی در راستای اعمال حق ذاتی ایران برای دفاع از خود در راستای دفاع مشروع  صورت گرفت ، گفت: ایران در این زمینه مسئولانه عمل کرد و پیش از اقدام نظامی، هشدارهای لازم را به روش‌های دیپلماتیک داده بود.

اهداف نظامی مورد هدف قرار گرفت/ آمریکا قدردان ایران باشد

وی با بیان این که اقدام ایران ضروری و متناسب بود و اهداف نظامی مورد هدف قرار گرفت در پاسخ به سوالی اظهار کرد: انتظار این است که دولت آمریکا، رفتار مسئولانه، دقیق و واکنش مشروع و متناسب ایران را مورد توجه قرار دهد و به جای اتخاذ رویکرد غیرمسئولانه و انتخاب الفاظ نامناسب، قدردان اقدام منطقی، مشروع، متناسب و توأم با مسئولیت ایران باشد.

سخنگوی وزارت خارجه در بخش دیگری از  صحبت‌های خود گفت: توصیه ما به همه حامیان رژیم صهیونیستی این است که قدردان اقدام مسئولانه و متناسب ایران باشند و به جای انتخاب الفاظ نامناسب در ارتباط با ایران، رژیم غاصب صهیونیستی را از انجام شرارت‌های بیشتر که تبعات آن بیشتر از همه دامنگیر این رژیم خواهد بود، بر حذر دارند.

کنعانی همچنین در مورد انتشار برخی از اخبار در ارتباط با مشارکت کشور اردن در رهگیری موشک‌های ایران و همچنین احضار کاردار ایران به وزارت خارجه این کشور در روز گذشته خاطرنشان کرد: من خبر احضار کاردار ایران را دریافت کردم، اعلام کردند که این موضوع در واکنش به خبرهایی بوده که برخی از منابع خبری در ارتباط با اردن و احیاناً نقش اردن در رهگیری برخی از پرتاب‌های ایران به سمت اراضی اشغالی منتشر کرده‌اند.

کنعانی افزود: من در جایگاهی نیستم که نقش اردن را در رهگیری این پرتاب‌ها تایید و یا تکذیب کنم و این یک موضوع نظامی است که مقامات مربوطه باید در مورد آن اظهار نظر کنند.

تهران نسبت به حفظ ثبات و امنیت منطقه متعهدانه عمل کرده است

شایسته است اقدام مشروع ایران در تنبیه متجاوز مورد حمایت و تایید کشورهای منطقه و عربی و اسلامی قرار بگیرد

این دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تهران نسبت به حفظ ثبات و امنیت منطقه متعهدانه عمل کرده است، خاطرنشان کرد: اردن از جمله کشورهایی است که در طول این سال‌ها از ناحیه اقدامات جنایت آمیز رژیم صهیونیستی متاثر بوده است و شایسته است که اقدام مشروع ایران در تنبیه متجاوز مورد حمایت و تایید کشورهای جهان از جمله کشورهای منطقه و عربی و اسلامی قرار بگیرد.

روابط ما با اردن دوستانه است

وی  تاکید کرد: روابط ما با اردن دوستانه است و در طول ماه‌های گذشته، تماس‌های مستمری بین مقامات دو کشور وجود داشته است و گفت‌وگوهای بسیار خوبی بین وزرای  امور خارجه دو کشور در خصوص نحوه مقابله با اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی انجام شده است.

وی ادامه داد: ما امیدواریم با نگاه مشترک به تهدیدهای رژیم صهیونیستی نسبت به  موضوع صلح و امنیت در  منطقه، این گفت‌وگوها و رایزنی‌ها بین دو کشور ادامه پیدا کند.

نشست شورای امنیت فاقد دستاورد سیاسی برای رژیم صهیونیستی بود

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در مورد نشست شب گذشته شورای امنیت سازمان ملل در مورد پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی گفت: این نشست فاقد دستاورد سیاسی برای رژیم صهیونیستی بود.

این خبر تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود
  • طلاب باید به بحث تولید علم ورود کنند
  • کشور به تولید واقعی نیاز دارد نه مونتاژکاری!
  • لزوم نقش آفرینی طلاب در تقویت قدرت اندیشه جامعه
  • طلاب به بحث تولید علم ورود کنند
  • تهران به دنبال ایجاد تعاملات منطقه‌ای با افغانستان است
  • کنعانی: ایران یک قدرت مقتدر و امنیت‌آفرین است | آمریکا قدردان اقدام منطقی ایران باشد
  • بیانیه مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در خصوص پاسخ قاطع نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی
  • اقدامات نظامی ایران با تفکر حسینی صورت می‌گیرد
  • اطلاعیه سپاه شماره ۲؛ هشدار به آمریکا و کشور‌های منطقه