Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-05@15:54:22 GMT

افزایش کشته‌های درگیری‌ها در طرابلس به ۹۷ نفر

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۰۷۰۶

به گزارش اکوفارس به نقل از شبکه المیادین، وزارت بهداشت لیبی اعلام کرد آمار قربانیان درگیری‌ها در طرابلس، پایتخت لیبی به 97 کشته افزایش یافته است.

درگیری‌ها در طرابلس از روز سه‌شنبه گذشته آغاز شد و این در حالی است که طرف‌های درگیر نهم ماه جاری میلادی زیر نظر هیئت سازمان ملل متحد برای کمک به لیبی بر سر صلح به توافق رسیده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرابلس از چهارم الی ششم شهریور ماه یز صحنه درگیری بین گروه‌های مسلح بر سر نفوذ و مناطق تحت کنترل بود که در پی این درگیری‌ها  78 تن کشته و ده‌ها تن مجروح شده‌اند.

از زمان سرنگونی معمر قذافی دیکتاتور معدوم لیبی در سال 2011 میلادی تاکنون این کشور به سبب دخالت‌های آشکار غربی‌ها و متحدان عرب آنها به ویژه رژیم سعودی و امارات، دچار هرج و مرج و درگیری بین گروه‌های مسلحی است هر کدام از آنها از حمایت‌های خارجی برخوردار هستند.

افزایش آمار کشته‌های حادثه تانزانیا به 126 نفر

خبر دیگر اینکه آمار تلفات حادثه واژگونی یک قایق مسافری در دریاچه ویکتاتوریا در کشور تانزانیا به 126 نفر رسیده و احتمال افزایش این تعداد همچنان وجود دارد.

این قایق 500 سرنشین داشته و تلاش‌ها برای یافتن اجساد ادامه دارد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۰۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش آمار بازداشت معترضان در دانشگاه‌های آمریکا

شمار دانشجویان بازداشت شده در دانشگاه ‌های آمریکا به حدود ۲۵۰۰ نفر رسیده و بیش از۵۰ مدرس و استاد دانشگاه تاکنون بازداشت شده‌اند.

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080228 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • افزایش آمار بازداشت معترضان در دانشگاه‌های آمریکا
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • تلاش روسیه برای افتتاح کنسولگری در بنغازی
  • درگیری مسلحانه و ۴ کشته و زخمی در زاهدان
  • درگیری مسلحانه و چهار کشته و زخمی در زاهدان
  • درگیری مسلحانه در زاهدان یک کشته و سه مجروح برجا گذاشت
  • درگیری مسلحانه در زاهدان / ۴ کشته و زخمی
  • ماجرای تظاهرات کم‌سابقه علیه حکومت طالبان در افغانستان
  • تظاهرات کم‌سابقه علیه طالبان در بدخشان افغانستان