Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@22:05:41 GMT

بازی سختی در برابر نساجی در قائمشهرداریم

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۰۷۹۷

بازی سختی در برابر نساجی در قائمشهرداریم

ساری- ایرنا- سرمربی استقلال تهران گفت: نساجی قائمشهر با سرمربیگری جواد نکونام تیم قدرتمندی است که خوب بازی می کند و ما بازی سختی در برابر این تیم در ورزشگاه خانگیشان داریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، وینفرد شفر شامگاه جمعه و یک روز پیش از مسابقه تیمش با نساجی در گفت و گو با خبرنگاران در قائمشهر افزود: هواداران ما انتظار دارند که استقلال در تمام مسابقات از پیش برنده باشد، ولی همه تیم هایی که در برابر ما قرار می گیرند با تمام توان بازی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: ما باید تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم و در مقابل تمام تیم ها از لحاظ کیفی بازی خوبی را انجام دهیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم.
شفر از تیم نساجی قائمشهر به عنوان یکی از تیم های با کیفیت در لیگ برتر یاد کرد و اظهار داشت: پیش بینی می شود ما بازی سختی را در ورزشگاه خانگی این تیم داشته باشیم، ولی از این بازی برد می خواهیم.
سرمربی استقلال تهران با تمجید از هواداران مازنی استقلال تهران ضمن عذرخواهی از تاخیرش برای حضور در کنفرانس مطبوعاتی علت این تاخیر را ناشی از گرفتار شدنشان در بند هواداران مازنی استقلال اعلام کرد.
شفر در عین حال ابراز خشنودی کرد که استقلال تهران در مازندران هواداران زیادی دارد و یک گروه را بازی توانمندی برای تیمش در مسابقه هفته هفتم برابر نساجی قائمشهر دانست.
وی با اشاره به دیدار تیمش برابر السد قطر در مرحله یک چهارم، یکی از دلایل اصلی شکست تیمش را در این مسابقه اشتباه داوری دانست.
شفر از داوری خوب داوران ایرانی قدردانی کرد و افزود: خوشحالم در زمینی بازی می کنم که داوران ایرانی قضاوت آن را بر عهده دارند و این داوران از بهترین ها هستند.
** نداشتن نگرانی از کمبود بازیکن
سرمربی استقلال تهران گفت: با وجود این که در برابر السد چند بازیکن مصدوم داشتیم ولی همچنان از بازیکنانی برخورداریم که همسطح با مصدومین هستند.
وی افزود: ما مشکلی از لحاظ بازیکن در برابر نساجی قائمشهر نداریم و قطعا این دیدار ما با بازی برابر پرسپولیس تفاوت دارد و نگرانی از لحاظ بازیکن نداریم.
** انتقاد از شایعه درگیری با بازیکنان
شفر در مورد درگیری با چند بازیکنش در زمین تمرین هم گفت: تمام مسایلی که در مورد تیم استقلال در فضای مجازی مطرح می شود، درست نیست.
سرمربی استقلال تهران افزود: برخی از افراد به دنبال باج خواهی از تیممان هستند و این افراد برای ما شایعه سازی در فضای مجای دارند و ما قطعا به هیچ کس باج نمی دهیم، ولی اگر قرار است 100 دلار خرج کنیم، ترجیح می دهم این کمک را به افراد نیازمند بپردازیم.
وی در مورد بازی ضعیف استقلال تهران در نیم فصل جاری گفت که مسوولان قبلی باشگاه با وجود تذکر نتوانستند بازیکنانی را که لازم بود، جذب کند.
شفر اظهارداشت: ما تیم جدیدی را در فصل جاری برای رقابت های لیگ برتر ساختیم و اگر ما بازیکنان سال گذشته چون امید ابراهیمی را داشتیم، می توانستیم موفقیت خوبی در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر داشتیم.
وی اضافه کرد: هدف ما این است که با کار بیشتر بر روی بازیکنان جدید بتوانیم به آمادگی سال قبل برسیم و در لیگ قهرمانان سال آینده موفق باشیم.
تیم استقلال عصر فردا شنبه در قائمشهر به مصاف تیم نساجی مازندران می رود.
6982/1654

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ برتر سرمربي استقلال تهران مصاحبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۰۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی حیاتی نساجی برابر تراکتور بحران زده

در ادامه دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشورمان از ساعت 16:30 امروز تیم‌های نساجی و تراکتور در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری یک بر صفر شاگردان ساکت الهامی تمام شد.


با این نتیجه نساجی دومین پیروزی خود در دوران سرمربیگری ساکت الهامی را کسب کرد و با 19 امتیازی شدن ضمن حفظ رتبه پانزدهم، فاصله خود را با استقلال خوزستان به یک امتیاز کاهش داد.


تراکتور نیز در اولین بازی بدون حضور پاکو خمز شکست خورد تا با 40 امتیاز در جایگاه چهارم باقی بماند.


داور: علی صفایی
کمک ها: محمدعلی پورمتقی و صالح عرب آبادی
کارت زرد: امیرمحمد هوشمند، منصور باقری و لوان پولی از نساجی
کارت قرمز: -
گل: منصور باقری(65-پنالتی) برای نساجی

دیگر خبرها

  • برد تیم فوتبال نساجی در برابر تراکتور سازی تبریز
  • بازی سختی را پشت سر گذاشتیم/ حریف از اشتباه ما استفاده کرد
  • تراکتور بی خمس باخت تا قائمشهر زنده بماند!
  • قائمشهر حتی از برزیل هم امتیاز می‌خواهد
  • نساجی فاتح جنگ هواپیماداران! برگشت قائمشهر به لیگ
  • آسمان قائمشهر دوباره قرمز شد (عکس)
  • پیروزی حیاتی نساجی برابر تراکتور بحران زده
  • پرسپولیس کار سختی نسبت به استقلال دارد/امیدوارم نساجی ماندگار شود
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور