Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان که از ظهر امروز در شهر ترنوا کشور اسلواکی آغاز شده است، نمایندگان کشورمان در اوزان 57، 65، 70 ، 79 و 97 کیلوگرم به مصاف حریفانشان رفته‌اند که با پایان مسابقات مقدماتی تنها امیرحسین مقصودی در وزن 65 کیلوگرم موفق به حضور در دیدار نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم که 22 نفر حضور دارند، رضا علیجان‌زاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 12 بر 10 مغلوب آندری ژیلیپ از اوکراین شد که با توجه به شکست این کشتی‌گیر مقابل حریف آمریکایی، علیجان‌زاده از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن 65 کیلوگرم امیرحسین مقصودی در دور اول با نتیجه 4 بر صفر بالاژ هاکزر از اسلواکی را شکست داد. وی در دور دوم نیز با نتیجه 11 بر صفر مقابل باتباتار از مغولستان به پیروزی رسید و راهی یک‌چهارم نهایی شد. مقصودی در این مرحله هم با نتیجه 10 بر صفر از سد فاتی ویجسلی از مقدونیه گذشت و گام به نیمه‌نهایی گذاشت. وی برای حضور در فینال نیز با نتیجه 11 بر 6 نیکولای گرامز از مولداوی را شکست داد. مقصودی فردا در فینال برای کسب مدال طلا به مصاف ساین کازیریک از روسیه خواهد رفت. در این وزن 26 نفر شرکت کرده‌اند.

در وزن 70 کیلوگرم که 24 نفر به روی باسکول رفتند، امیرحسین کاووسی در دور اول با نتیجه 18 بر 7 مغلوب مصاف گادجی‌مراد گادجیف از آذربایجان شد، اما با توجه به حضور حریفش در فینال در گروه شانس مجدد برای کسب مدال برنز مبارزه می‌کند که در نخستین دیدارش به مصاف تینو رتینگر از آلمان خواهد رفت.

در وزن 79 کیلوگرم سجاد غلامی در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر حسن فؤاد از مصر را شکست داد. وی در دور دوم نیز مقابل تورنیکه کوینکادزه از گرجستان با نتیجه 10 بر 2 به برتری دست یافت و راهی یک‌چهارم نهایی شد، اما در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر مغلوب اصلان‌بک گِوارامیا از روسیه شد که با توجه به شکست حریفش در نیمه‌نهایی مقابل نماینده ژاپن، غلامی از گردونه مسابقات حذف شد. در این وزن 25 نفر حضور دارند.

در وزن 97 کیلوگرم که 19 نفر شرکت کرده‌اند، سجاد عزیزی در دور نخست مارتین لانگ از مجارستان را 11 بر صفر شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه 6 بر صفر (ضربه فنی) مغلوب ماگومدخان ماگومدوف از روسیه شد که با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال وی فردا به کار خود برای کسب مدال برنز در گروه بازنده ها ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۰۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های روبین کازان و زنیت سنتپ‌ترزبورگ روسیه که در گذشته سردار آزمون را در اختیار داشته‌اند، در حالی چهارشنبه شب مقابل هم قرار می‌گیرند که دوباره یک بازیکن ایرانی دیگر در این بازی حضور دارد.

کسری طاهری که در نقل و انتقالات زمستانی به روبین کازان پیوست، تاکنون در دو مسابقه لیگ برتر روسیه مقابل اورنبورگ و سامارا به میدان رفته و حالا امیدوار است شانس حضور تعویضی در دیدار حساس برابر زنیت سنت‌پترزبورگ را به دست بیاورد.

سردار آزمون که دوران درخشانی در روبین کازان و زنیت سنت‌پترزبورگ داشته و همراه با زنیت به قهرمانی‌های متعدد در فوتبال روسیه رسیده، حالا جای خود را در این کشور و تقابل این دو تیم به یک بازیکن ایرانی دیگر داده است

مهاجم 17 ساله ایرانی که در زمستان از سپاهان به روبین کازان رفت، امشب این شانس را دارد تا در دیدار مقابل روبین کازان به میدان برود و سومین بازی فصل خود در لیگ برتر روسیه را انجام بدهد.

روبین کازان از ساعت 21 امشب (به وقت ایران) با حضور طاهری در لیست اولیه خود مقابل تیم صدرنشین زنیت سنت‌پترزبورگ قرار می‌گیرد و در صورت برتری شانس صعود یک تا دو پله‌ای دارد.

دیگر خبرها

  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد/ شانس مجدد برای افغانستان
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • لغو مراسم سالانه «انجمن قلم آمریکا» به دلیل تحریم نویسندگان در حمایت از غزه
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • پیش بازی آرسنال - چلسی؛ دو همشهری، دو هدف متفاوت و منافع همیشه در تضاد