Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@03:21:06 GMT

تلاش دشمنان برای فراموشی عاشورا بی نتیجه است

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۰۸۴۱

تلاش دشمنان برای فراموشی عاشورا بی نتیجه است

امام جمعه شهرکرد تلاش دشمنان برای فراموش کردن واقعه کربلا را بی نتیجه خواند و گفت: دشمنان می خواهند به مردم القا کنند که عاشورا یک هزار و ۴۰۰ سال پیش اتفاق افتاده و عزاداری برای آن بی معنا است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، امروز(30 شهریور) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت امام حسین(علیه السلام) و یارانش، گفت: دسته ها و هیئت های عزاداری به خوبی ارادت خود به اباعبدالله الحسین(علیه السلام) را ابراز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه همه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی ایران به برکت عاشورای امام حسین(علیه السلام) است، افزود: دشمنان اسلام و انقلاب نیز با وقوف به این امر، در صدد کمرنگ کردن عاشورای حسینی هستند.

 

امام جمعه شهرکرد تلاش دشمنان برای فراموش کردن واقعه کربلا را بی نتیجه خواند و اظهار کرد: دشمنان می خواهند به مردم القا کنند که عاشورا 1400 سال پیش اتفاق افتاده و عزاداری برای آن بی معنا است.

 

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه مردم با هوشیاری و بصیرت پیام واقعه عاشورا همواره زنده نگه دارند، تصریح کرد: یکی از راه های حفظ این ارزش ها برپایی اجتماعات بزرگ است که به همت هیئت های مذهبی سال جاری شاهد این اجتماعات پرشکوه بودیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به یازدهم محرم الحرام و روز اسرا و مفقودین، خاطرنشان کرد: پس از عاشورا بهترین های دنیا و آخرت توسط شقی ترین افراد عالم اسیر و تبعید شدند و اسرای جنگی نیز با تبعیت از ایشان مقاومت کرده و دشمن را خوار و ذلیل کردند.

 

امام جمعه شهرکرد سپس به 31 شهریورماه سالروز آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران اشاره کرد و ادامه داد: هشت سال جنگ تحمیلی یکی از ده ها فتنه دشمنان علیه این انقلاب بوده است که با مقاومت و حضور همه جانبه مردم به پیروزی امت اسلامی ایران انجامید و دشمن را به شکست واداشت.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: محرم ماه محرم عاشورا عزاداری محرم تاسوعای حسینی امام حسین ع دفاع مقدس نهضت عاشورا عزاداری امام حسین ع عاشورای حسینی واقعه کربلا انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۰۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان مدافع غزه

           امام جمعه رزن در

خطبه‌های نمازجمعه این شهر با اشاره به سالروز شهادت امام صادق علیه السلام گفت: امام صادق علیه السلام در علم و فقه بی همتا بود و امروز بیشتر احادیث و روایات از آن حضرت به یادگار مانده است. 

حجت الاسلام منصوری ضمن تبریک روز معلم و روز کارگر افزود: معلمان رسالت بزرگ و مسئولیت مهمی بر عهده دارند که این رسالت در  هدایت و ارشاد نسل جدید جامعه خلاصه می‌شود.

او با بیان اینکه کشور مدیون زحمات جامعه کارگری است، عنوان کرد: دولت و کارفرما موظف است زمینه رفاه و افزایش درآمد و ایمنی کارگران در محل کار را فراهم کند.

حجت‌الاسلام منصوری گفت: غرب و حامیان رژیم صهیونیستی همه تلاش خود را برای پاک کردن اذهان مردم از جنایت رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین بکار بستند، اما دانشجویان با هوشیاری در دانشگاه به دفاع و حمایت از مردم فلسطین برخواستند.

امام جمعه رزن افزود: برخورد پلیس  آمریکا در دانشگاه با دانشجویان نقض کامل حقوق بشر و آزادی بیان است.

حجت الاسلام مرتضی موحدی امام جمعه اسدآباد نیز در خطبه‌های نماز جمعه با محکوم کردن سرکوب تجمع دانشجویان آزادی خواه در آمریکا تصریح کرد: مظلومیت مردم فلسطین در حال بیدار کردن وجدان‌های خفته دانشجویان است، اما پلیس امریکا با حمله خشن و بی رحمانه به دانشگاه‌ها آن‌ها را سرکوب می‌کنند.

خطیب نماز جمعه اسدآباد با بیان اینکه بارش‌های امسال مطلوب است، اما برخی از کشاورزان زمین‌های خود را با آب چاه آبیاری می‌کنند، افزود: متولیان مدیریت منابع آب، با کشاورزانی که در زمان بارش باران از آب‌های زیر زمینی استفاده می‌کنند برخورد کنند.

دیگر خبرها

  • محکومیت برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان مدافع غزه
  • امروز انزجار و نفرت علیه صهیونیست‌ها جهانی شده است
  • تلاش رژیم صهیونیستی برای نشان دادن یک چهره متمدن از خود بی نتیجه است
  • بیداری جهانی علیه صهیونیست و اسرائیل
  • خون کودکان فلسطینی به ثمر نشسته است
  • تلاش استکبار جهانی برای فراموشی مساله غزه بی‌نتیجه است
  • لزوم تلاش جدی مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • بیداری جهانی علیه تفکر صهیونیستی
  • تلاش مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • ظلم ستیزی علیه صهیونیست‌ها جهانی شده است