Web Analytics Made Easy - Statcounter

­

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما ؛ به نقل از خبرگزاری رویترز از آنکارا، به گفته وزیر دفاع ترکیه حدود منطقه حائل در ادلب سوریه در جریان جلسات با هیئت روسی مشخص شد.
مرزهای منطقه حائل در ادلب با در نظر گرفتن خصوصیات جغرافیایی و مناطق مسکونی در ادلب ترسیم شدند. هیئت های ترکیه و روسیه از روز چهارشنبه تا جمعه چندین بار با هم رایزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ولادیمیر پوتین و رجب طیب اردوغان روز دوشنبه درباره ایجاد یک منطقه غیر نظامی در ادلب به توافق رسیده بودند. زمان اجرای این توافق اواسط ماه اکتبر خواهد بود و بر اساس آن منطقه ای حائل میان نیروهای دولتی سوریه و شورشیان مسلح ایجاد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: آنکارا تعيين حدود منطقه حائل ادلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۰۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت شماری از افراد تحریر الشام در کمین ارتش سوریه در جنوب ادلب

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، برخی منابع خبر دادند ارتش سوریه در محور جبل الزاویه در جنوب ادلب با ایجاد کمینی برابر گروهی از افراد مسلح هیئت تحریر الشام، تمامی اعضای آن را به هلاکت رساند.
این منابع افزودند: این گروه در حال پیشروی به سمت محل استقرار ارتش سوریه در محور معره موخص و البریج در شمال غربی کفرنبل در جبل الزاویه بود.
این منابع اضافه کردند: گروهی از حزب ترکستانی تلاش کرد برای بیرون آوردن اجساد کشته شدگان این گروه، پیشروی کند، اما در کمینی گرفتار شد که منجر به کشته شدن شماری از اعضای آن شد و در نهایت مجبور به عقب نشینی شدند.

دیگر خبرها

  • حمله جدید اسرائیل به سوریه / رویترز : 33 کشته
  • هآرتص: اسرائیل قصد تجزیه غزه را دارد
  • ترکیه، رقابت انتخاباتی دشوار در استانبول و آنکارا
  • جزئیات احداث ۳ پارکینگ بیمارستانی با ۱۶۵۰ ظرفیت در تهران
  • ترکیه به اسرائیل سلاح و مهمات صادر می‌کند؟
  • ترکیه: صادرات تسلیحات به اسرائیل نداشتیم
  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
  • هلاکت شماری از افراد تحریر الشام در کمین ارتش سوریه در جنوب ادلب
  • توضیح آنکارا درباره دو عامل حمله تروریستی مسکو
  • تهران-آنکارا در مسیر تجارت ۳۰ میلیارد دلاری