Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، متولی پخت بزرگ‌ترین حلوای نذری کشور امروز با بیان این مطلب گفت: بیش از 15نفر از بانوان کاشمری در مدت یک روز این حلوا را در یک کارگاه شیرنی پزی طبخ و آماده توزیع کردند.

فرزانه سرکشیکی افزود: برای پخت این حلوا ده ها کیلو گرم انواع مواد شیرنی پزی شامل: آرد، شکر، روغن، گلاب، هل، پودر کاکائو، زعفران، شکلات، مغز بادام و پسته استفاده‌ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همچنین بانوان کاشمری با ذکر صلوات و زمزمه یا حسین(ع) باسلیقه و ابتکار انواع نقوش اسلامی و ایرانی را بر روی این حلوا تزئین کردند.

سرکشیکی افزود: حلوای نذری پخته‌ شده عصر امروز در حسینیه حیدری کاشمر بین صدها عزادارحسینی و هیاتهای مذهبی این شهر توزیع شد.

او گفت: امیدواریم بتوانیم این نذر را در محرم سال‌های آینده نیز به همت خیران ادامه بدهیم.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بزرگترین حلوا کاشمر حلوای نذری نذری نذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۰۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث بزرگترین پارکینگ مکانیزه کشور در اصفهان

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان از احداث بزرگترین پارکینگ مکانیزه کشور در اصفهان خبر داد.

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری جلسه شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان اظهار کرد: کلیات انتشار فراخوان پروژه اداری تجاری و پارکینگ مکانیزه شهدا مورد تأیید اعضا قرار گرفت و مقرر شد تا بحث کارشناسی پیرامون قیمت نهایی آن طی هفته جاری انجام و این پروژه در جلسه آینده جمع‌بندی و مصوب شود.

وی افزود: ارزش این پروژه ۶۵۰ میلیارد تومان، آورده شهرداری ۱۵۰ میلیارد تومان و آورده سرمایه‌گذار ۵۰۰ میلیارد تومان است که شامل احداث مجموعه اداری و تجاری به میزان ۲۱۰۰ مترمربع و ۳۵۰ عدد پارکینگ مکانیزه می‌شود و پرداخت مابقی تملکات آن توسط سرمایه‌گذار خواهد بود.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: این پروژه در نوع خود بزرگترین پروژه پارکینگ مکانیزه عملیاتی و اجرایی در کشور است که امیدواریم در طی هفته آینده مصوب و اجرایی شود.

حیدری با اشاره به رفع موانع اجرایی و عملیاتی پروژه اداری، تجاری و پارکینگ میدان قدس گفت: طرح عملیاتی این پروژه سال‌ها است در مرحله بررسی قرار داشته و با پیگیری‌های صورت گرفته، ابهامات پیرامون مالکیت زمین آن مرتفع شده است.

وی اضافه کرد: فراخوان پروژه اداری، تجاری و پارکینگ مکانیزه قدس با ظرفیتی حدود ۲۰۰ پارکینگ، ۵۵۰۰ مترمربع فضای اداری و ۲۲۰۰ مترمربع فضای تجاری منتشر و ارزش نهایی آن بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیارد تومان برآورد خواهد شد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به رفع ابهامات موجود در پروژه زمین استاندارد اسکیت واقع در پارک گل محمدی مطرح شده در نشست شورای عالی سرمایه‌گذاری گفت: با توجه به ابهامات موجود در این نوع پروژه‌ها، مقرر شد با مکاتبه از طرف شهردار این کلان‌شهر تمام معاونت‌ها و سازمان‌های مربوطه موظف و مکلف شوند تا استعلامات لازم در اسرع وقت به سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌ها پاسخ داده تا نتایج آن برای تصویب نهایی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها مطرح شود.

حیدری بیان کرد: تعیین تکلیف هتل و مجموعه تجاری اجلاس آخرین مورد مطرح شده در نشست شورای عالی سرمایه‌گذاری بود که با توجه به قرارداد منعقده شده، مقرر شد جمع‌بندی نهایی آن در اسرع وقت انجام و ابهامات موجود رفع شود.

کد خبر 746916

دیگر خبرها

  • نابودی بزرگترین دشت لاله‌های واژگون کشور، خیلی دور، خیلی نزدیک
  • افت ۲۵ متری سفره‌های آبخوان منطقه کاشمر
  • تحویل اسناد مالکیت حدنگاری ۵ تالاب و بزرگترین موقوفه کشور
  • رونمایی انگلیس از بزرگترین بسته کمک نظامی به کی‌یف
  • نام‌گذاری یکی از بزرگترین خیابان‌های اسلام‌آباد به نام ایران
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور
  • احداث بزرگترین پارکینگ مکانیزه کشور در اصفهان
  • صدور ۳۰۰ مجوز مشاغل خانگی در کاشمر
  • دستگیری عاملان توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه
  • پارک آبی شیراز، بزرگترین پارک آبی کشور