Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین عناوین اخبار اقتصادی امروز (جمعه 30 شهریورماه) به شرح ذیل است:

ادامه همکاری شرکت‌های کره‌ای با ایران/کره به نفت ایران وابسته است
یو جانگ هیان سفیر کره جنوبی گفت: شرکت‌های کره‌ای روابط تجاری و اقتصادی خود را با وجود تحریم‌ها، با بنگاه های ایرانی قطع نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت پرواز‌ها تغییر نمی‌کند/ مسافران ساعت خود را با ساعت رسمی کشور تنظیم کنند
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از انجام پرواز‌ها طبق برنامه و زمان درج شده در بلیت‌ها خبر داد و گفت: با تغییر ساعت رسمی کشور، ساعت پرواز‌ها تغییر نمی‌کند.

توقیف ۳۵کیلو گرم شمش طلای قاچاق درمرز خروجی به ترکی
مأموران گمرک مقدار ۳۵ کیلوگرم شمش طلای قاچاق به ارزش ۱۴۰ میلیارد ریال را هنگام خروج از کشور توقیف کردند.

بارش باران 22 درصد کاهش یافت/پیش بینی بارش نرمال در سال زراعی جدید
یک مقام مسئول گفت:طبق آخرین آمار، مجموع میزان بارش کشور نشان دهنده کاهش 22 درصدی بارش نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

کاهش قیمت اجاره بها با تصویب طرح مسکن استیجاری
موسوی گفت: دولت با اجرای طرح های مسکن استیجاری و مالیات بر خانه های خالی،توانایی ورود به قیمت اجاره و کاهش آن را پیدا می کند.

واردات 20 میلیون دوز واکسن آنفلوانزای حاد پرندگان در سال جاری/ کانون‌های وقوع بیماری آنفلوانزای حاد پرندگان کاهش یافته است
یک مقام مسئول گفت: از مجموع واردات 20 میلیون دوز واکسن،9 میلیون پرنده در برابر بیماری واکسینه شدند.

قیمت لوازم خانگی ۶۰ درصد افزایش یافت
رئیس اتحادیه لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه گفت: لوازم خانگی نسبت به سال گذشته، ۶۰ درصد افزایش قیمت داشته است.

حرکت قطارها طبق زمان درج شده بر روی بلیت
بر اساس اعلام شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، با توجه به تغییر ساعت رسمی کشور از امشب، حرکت قطارها طبق زمان مندرج بر روی بلیت انجام خواهد شد.

تسهیلات جدید گمرکی برای واردات فلزات گرانبها
گمرک ایران از تسهیلات جدید برای واردات شمش طلای استاندارد و فلزات گرانبها خبر داد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی تغییر ساعت رسمی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۰۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با صبح سه شنبه و با استقرار سامانه کم فشار بارشی در استان سمنان شاهد بارش باران و کاهش دمای هوا هستیم. این موضوع سبب بروز لغزندگی و مه گرفتگی شدید در معابر استان به خصوص راه‌های کوهستانی شده است.

بارش باران به خصوص در ارتفاعات سبب شده تا تردد خودروها با مخاطراتی روبرو شود رئیس پلیس راه استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه هیچ گره ترافیکی در جاده‌های استان همزمان با صبح سه شنبه وجود ندارد، گفت: تردد در جاده‌های استان در حال انجام است.

سرهنگ موسی بزرگی با بیان اینکه تردد در جاده‌های کوهستانی استان سمنان به دلیل بارش باران کند اما روان است، تاکید کرد: به دلیل کاهش دید و لغزندگی معابر از رانندگان درخواست می‌شود تا فاصله طولی و سرعت مطمئن را حتماً رعایت کنند.

وی با بیان اینکه پرهیز از عجله در زمان مه آلودگی و لغزندگی جاده‌ها از مهمترین توصیه‌های دیگر پلیس راه به مردم است، افزود: به مردم استان توصیه می‌شود که در صورت عدم داشتن کار ضروری به جاده‌های مرتفع استان وارد نشوند.

هم اکنون محورهای دامغان- کیاسر، شاهرود - توسکستان، شاهرود خوش ییلاق - آزاد شهر، شاهرود- میامی و رضوان به تیل آباد، دامغان به سمنان از طریق آهوان و فولاد محله میزبان بارش نسبتاً شدید، مه گرفتگی و کاهش دید افقی است. وضعیت مه آلودگی به خصوص در محور دیباج و خوش ییلاق بیش از دیگر نقاط است.

از سوی دیگر بارش باران همچنین سبب برودت هوا نیز شده است دمای هوا اغلب نقاط استان سمنان به صورت میانگین بین پنج تا هشت درجه نسبت به روز قبل سردتر شده است. به گفته هواشناسی، بارش در ارتفاعات استان به صورت برف خواهد بود.

سامانه بارشی که امروز در استان سمنان استقرار دارد تا شامگاه چهارشنبه مهمان مردم این استان خواهد بود و از بامداد پنجشنبه به مرور استان را ترک خواهد کرد.

کد خبر 6086072

دیگر خبرها

  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • تصویب طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره، راهکاری برای معاملات شفاف در بازار مسکن
  • بارش باران در تهران تا کی ادامه دارد؟ | بارش ۳۶ میلیمتر باران در این نقطه از شهر در ۲۴ ساعت گذشته
  • ورود سیلاب به بخشی از شهر زرند/قطع برق و آبگرفتگی معابر
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند
  • کاهش دما و بارش باران در تهران
  • رشد ۵ درصدی بارش‌های کشور با فعالیت سامانه اخیر
  • تحقق کاهش معطلی دریافت کد رهگیری برای مستاجران با سامانه خودنویس
  • خانه به دوشان؛ ۴ دهک توان اجاره مسکن را ندارند
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر