Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@21:41:00 GMT

چهارمین شکست الاهلی در لیگ ستارگان قطر رقم خورد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۱۲۰۰

چهارمین شکست الاهلی در لیگ ستارگان قطر رقم خورد

دوحه – ایرنا – تیم فوتبال الاهلی قطر که از وجود امید ابراهیمی و محمدرضا خانزاده دو بازیکن ملی پوش ایرانی خود بهره می برد ، برای چهارمین بار در لیگ ستارگان قطر شکست خورد.

به گزارش جمعه شب ایرنا ، الاهلی که با بازی خوب و تاثیر گذار ابراهیمی تا دقیقه 80 بازی با حساب 2 بر 1 از حریف خود السیلیه جلو بود در نهایت با حساب 4 بر 2 از این تیم شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گل های تیم الاهلی را 'مشعل عبدالله' در دقایق 54 و 75 به ثمر رساند و گل های السیلیه هم در دقایق 68 ( ضربه ایستگاهی ) ، 83 از روی نقطه پنالتی ، 87 و93 به ثمر رسید. گل سوم السیلیه بعد از برخورد با سر خان زاده به تور دروازه الاهلی نشست .
خانزاده در دقیقه 80 این دیدار هم اولین کارت زرد خود در لیگ ستارگان قطر را دریافت کرد.
تیم الاهلی طی 5 هفته گذشته با 3 شکست و کسب شش امتیاز از دو برد در رده نهم لیگ ستارگان قطر قرار داشت اما تیم السیلیه با یک بازی کمتر و با 3 برد و یک شکست در رده چهارم لیگ قرار داشت .
السیلیه با کسب این پیروزی 12 امتیازی شد و به صورت موقت به صدر جدول رسید و باید منتظر نتیجه بازیهای الریان 11 امتیازی و السد و الدحیل 10 امتیازی که فردا ( شنبه ) برگزار می شود، بماند.
الغرافه دیگر تیم قطری که مهدی طارمی مهاجم ملی پوش ایرانی را در اختیار دارد فردا با تیم الدحیل دیدار خواهد داشت که به تازگی پس از شکست از پرسپولیس ایران از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.
الغرافه با 2 پیروزی 2 شکست و یک تساوی و 7 امتیاز در رده ششم لیگ ستارگان قطر قرار دارد.
شبد**خاورم**1508 **1010

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال خان زاده ابراهيمي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۱۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟

 مهدی قایدی فصل کاملاً موفقی را سپری کرده است. او جدا از موفقیت در عرصه باشگاهی، در جام ملت‌های آسیا با تیم ملی هم نمایش مطلوبی ارائه کرد و تنها ایرانی بود که توانست در تیم منتخب قطر ۲۰۲۳ قرار بگیرد. از اواخر اسفند شایعاتی پیرامون جدایی قایدی از فوتبال امارات و پیوستن او به تیم‌های اروپایی مطرح شده است و حتی یکی از مجریان مشهور اماراتی نیز حدوداً دو ماه قبل مدعی شد مهدی از فوتبال بلژیک و پرتغال پیشنهاد دارد.

در همین رابطه شنیده‌ها حکایت از آن دارد که هلندی‌ها نیز به دنبال جذب ملی‌پوش استقلالی هستند و هیچ بعید نیست قضیه در خرداد ماه حالت رسمی و جدی به خودش بگیرد. اتفاقی که اگر رخ بدهد و البته علیرضا جهانبخش نیز فصل آینده در هلند باقی بماند موجب خواهد شد ملی پوش پرسابقه کشورمان در سرزمین گل‌ها از تنهایی خارج شود. البته با توجه به اینکه مهدی قایدی عضو رسمی باشگاه شباب الاهلی بوده و به صورت قرضی در اتحاد کلبا فوتبال بازی می‌کند، اگر داستان پیشنهادات اروپایی رسمی شود، آنگاه متقاضیان این بازیکن باید با باشگاه الاهلی وارد مذاکره شوند و اگر چنین اتفاقی هم رخ ندهد، مهدی باید به این باشگاه بازگردد مگر اینکه اتحاد کلبا برای در اختیار داشتن و حفظ کردن ملی پوش ایرانی پیشنهاد جدیدی ارائه کند.

با توجه به درخشش قایدی، حتی اگر اروپایی‌ها هم او را نخواهند، قطعاً خود الاهلی برنامه ویژه‌ای برای این بازیکن در فصل آینده لیگ حرفه‌ای امارات مد نظر قرار می‌دهد و چنین مهره‌ای را از کف نخواهد داد.

منبع: خبر ورزشی

tags # مهدی قایدی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه
  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • اودینزه ۱-۲ آاس رم؛ دشت سه امتیازی ده روسی از جدال ۲۰ دقیقه‌ای
  • مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟
  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • گواردیولا: علاقه‌ام به دی‌زربی هر فصل بیشتر می‌شود
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس