Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@07:39:21 GMT

حمله با سنگ به داور در آبادان / بازی متوقف شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۱۲۱۳

به گزارش ایلنا، پس از عدم اعلام پنالتی توسط داور مسابقه نفت و پیکان در دقیقه 86 این دیدار، تماشاگران آبادانی در اعتراض به پنالتی که توسط داور به نفع نفت آبادان اعلام نشد با شعارهای تند و فحاشی اعتراض خود را نشان دادند.

کرار جاسم در اعتراض به عدم اعلام پنالتی توسط داور به وی حمله ور شد که این حرکت یک کارت زرد را برای این هافبک عراقی در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه 88 داور این دیدار به دلیل هجوم چند تماشاگر و متشنج شدن جو ورزشگاه بازی را متوقف کرد.

شعارهای تند علیه داور این دیدار هر لحظه شدت بیشتر گرفت و از جایگاه تماشاگران پرتاب سنگ و شکستن صندلی‌ها آغاز شد.

تماشاگران خشمگین از نقاط مختلف سکوها سعی دارند وارد مستطیل سبز ورزشگاه شوند که نیروی انتظامی به شدت در حال ممانعت است.

این دیدار پس از اینکه در دقیقه 90 از سر گرفته شد، به دلیل شدت تشنج بر روی سکوها مجددا در وقت‌های اضافه توسط داور متوقف شد.

از نقاط مختلف زمین تماشاگران به سمت داور و بازیکنان سنگ پرتاب می‌کردند.

برخورد یک سنگ از سوی تماشاگران این دیدار به صورت کمک داور دوم این دیدار نیز از دیگر نکات این حواشی بوده است. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال پیکان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۱۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام بزرگ در لیگ برتر: داور VAR طرفدار حریف بود!

به گزارش "ورزش سه"، ناتینگهام فارست امروز به مصاف اورتون رفت و با نتیجه 2-0 شکست خورد. بازیکنان ناتینگهام فارست اعتقاد داشتند در این دیدار سه ضربه پنالتی به سود آن‌ها اعلام نشده و این باشگاه پس از آن بیانیه‌ای صادر کرد.

اورتون با برد در این بازی و کسب سه امتیاز  از منطقه سقوط فاصله گرفت، اما نکته مهم این بازی اعلام نشدن سه ضربه پنالتی بود که آنتونی تیلور به عنوان داور و تیم VAR آن، این سه پنالتی را اعلام نکردند.

باشگاه ناتینگهام فارست، داور VAR این بازی را طرفدار لوتون تاون نامید و یکپارچگی لیگ برتر را زیر سوال برد. در این توییت آمده است:«سه تصمیم بسیار ضعیف -سه پنالتی اعلام نشد- که ما به سادگی نمی‌توانیم آن‌ها را بپذیریم. ما قبل از بازی به کمیته داوران هشدار دادیم که داور VAR طرفدار لوتون است اما آنها او را تغییر ندادند. صبر ما چندین بار آزمایش شده است. باشگاه ناتینگهام فارست اکنون گزینه‌های خود را بررسی خواهد کرد."

به نظر می‌رسد تصمیمات این بازی می‌تواند در رقابت بین تیم‌های پایین جدول لیگ تاثیر زیادی داشته باشد. اکنون اورتون اکنون 5 امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد و لوتون تاون با یک بازی کمتر،  در رده هجدهم قرار دارد و چهار امتیاز از ناتینگهام فارست بیشتر دارد.

دیگر خبرها

  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • ال‌کلاسیکو سوپرجنجالی: برای لالیگا آبرو نماند!
  • پنالتی جنجالی رئال درست بود (عکس)
  • منچستریونایتد ۳(۴) - (۲)۳ کاونتری/ صعود خجالت آور شیاطین به فینال+ فیلم
  • اتهام بزرگ در لیگ برتر: داور VAR طرفدار حریف بود!
  • اعتراض تند ذوبی‌ها: پنالتی بود آقای داور!
  • جنجال در فولادشهر: پنالتی بود آقای داور!
  • صحنه بحث برانگیز در دیدار منچسترسیتی و چلسی که پنالتی و هندی از سوی داور و VAR اعلام نشد / فیلم
  • جنجال در اف‌ای کاپ: داور به کمک سیتی رفت (عکس)
  • پاپی: پنالتی نبود و حردانی اول پایم را زد