Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@03:42:45 GMT

گردشگر اهوازی در رودخانه کارون در بخش سوسن غرق شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۱۳۷۶

گردشگر اهوازی در رودخانه کارون در بخش سوسن غرق شد

محمد سعید الماسی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فرد غرق شده از مسافران و گردشگران اهوازی بود که به همراه دوست خود برای تفریح به این منطقه سفر کرده و غرق شد.
بخشدار سوسن با تشریح این حادثه، عنوان کرد: بامداد امروز 2 دوست برای تفریح در یک جزیره میان رودخانه کارون در منطقه ده ثریا بخش سوسن رفته بودند، که پس از باز شدن دریچه های سد کارون3 یکی از آنها قبل از بالا آمدن آب قصد عبور از رودخانه را داشت که متاسفانه جان خود را از دست داده و دیگری توسط مردم نجات یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بخشدار سوسن با بیان اینکه پس از وقوع حادثه در محل حضور یافته، گفت: در پی این حادثه تیم های امداد و نجات و غواصان در محل حاضر شده و تلاش برای یافتن جسد فرد غرق شده را آغاز کردند.
وی به شهروندان و مسافران در خصوص خطر شنا در محل های خطرناک و غیر مجاز که دارای تابلوی شنا ممنوع هستند هشدار داد.
روز گذشته نیز در روستای موردفل دهستان هلایجان از توابع شهرستان ایذه یک جوان 20 ساله در رودخانه این روستا جان خود را از دست داد.
روستای ده ثریا از توابع بخش سوسن در همجواری با رودخانه کارون 3 در کیلومتر 60 از شهرستان ایذه قرار گرفته است.
7161/6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت امداد و نجات مسافران رودخانه غرق سوسن رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۱۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امیر صفی‌خانی اظهار کرد: در اهواز از سال ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۰، کمتر از ۲۰۰ دستگاه تاکسی نوسازی شد، یکی از دلایل اصلی این مسئله، ارائه نشدن تسهیلات بانکی با سود کم به رانندگان تاکسی بود، با تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته طی ۱۸ ماه اخیر بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به رانندگان تاکسی پرداخت شد.

وی افزود: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به ۱۳۶ دستگاه تاکسی حاصل همکاری مشترک شهرداری با کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی خوزستان و اجرایی شدن تفاهم‌نامه شهرداری اهواز با بانک ملی است، بیست‌وپنجم اردیبهشت ۷۵ دستگاه تاکسی به تاکسی‌داران تحویل خواهد شد و ۶۱ دستگاه دیگر نیز تا پایان مرداد وارد ناوگان تاکسیرانی اهواز می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری اهواز تصریح کرد: از مجموع ۱۹۵۵ دستگاه تاکسی اهواز ۱۷۰۰ دستگاه فرسوده است که برای نوسازی مابقی تاکسی‌های فرسوده شهر اهواز، با توجه به مبلغ اعلام شده توسط شرکت ایران خودرو برای خرید خودروی تاکسی سورن پلاس (۴۸۶ میلیون تومان)، نیازمند تأمین حداقل ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه هستیم.

صفی‌خانی ادامه داد: صنایع زیادی در اهواز مستقر است و اگر هر صنعت تنها ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کمک کند، به راحتی می‌توانیم در سال جاری تمام ناوگان تاکسیرانی اهواز را نوسازی کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت حمل‌ونقل عمومی و در راستای بهبود خدمات‌رسانی به شهروندان، ضرورت دارد صنایع در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی همکاری کنند تا نوسازی تاکسی‌ها انجام شود.

دیگر خبرها

  • ساماندهی رودخانه بابلک از بروز خسارت به یک روستا پیشگیری کرد
  • نقاط حادثه خیز رودخانه های مازندران شناسایی می شود
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • درخواست شهروندان اهوازی از شهردار
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • کمباین وارداتی جدید در کارون رونمایی شد
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش/در صورت وقوع حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرید