Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان وبلوچستان؛ در پیام سیددانیال محبی آمده است:

باسمه تعالی
هفته بزرگداشت دفاع مقدس که به فرموده مقام معظم رهبری "لوح افتخارات ملت ایران است" فرصت ارزشمند و مغتنمی است تا ملت سرافراز و غیور ایران اسلامی بار دیگر با مرور خاطرات و حماسه های سرداران دلیر خود در جبهه های حق علیه باطل، ضمن تجدید میثاق با آرمانهای شهدا، رزمندگان و ایثارگران، یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی را تجلیل و تکریم نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دوران هشت سال دفاع مشروع امت سلحشور ایران یادآور ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی و قدرت های سلطه گر تا بن دندان مسلح برای حراست از مرزهای عزت و شرف نظام مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران است.

ملت فداکار ایران اسلامی علی رغم توطئه دشمنان و هم پیمانانشان، با بسیج همه امکانات و نیروها و با منش برگرفته از آموزه های دینی شان، پیروزی نهایی را در آغوش کشیدند و ما اینک همچنان ایستاده ایم و زمین و زمان نام سرافراز ایران اسلامی را بر پیشانی خویش حک کرده است.

تقارن این ایام در سالی که به نام «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شده با ایام محرم و آغاز سال تحصیلی جدید فرصتی مغتنم است تا تمامی دانشجویان و دانش آموزان که آینده سازان اصلی جامعه هستند بتوانند با الگوپذیری از حماسه کربلا و رشادت های شاگردان مکتب عاشورا در جبهه های دفاع، با پشتکار و تلاش و خلاقیت، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مأیوس کنند و اینک در آغاز سالروز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس به احترام دلاور مردان هشت سال ایثار و استقامت بر پا ایستاده و سرتعظیم فرود می آوریم.

اینجانب ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم و سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که همانا یادآور شجاعت و حماسه آفرینی های ارتش غیور، سپاه سلحشور، بسیج مخلص، نیروهای انتظامی و سایر مدافعان دلیر میهن اسلامی در جنگ تحمیلی هشت ساله است، را گرامی می دارم و بر این باورم که امروز نیز نسل حاضر، آمادگی دفاع از ارزشهای دفاع مقدس براساس فرامین مقام معظم رهبری (دامت برکاته) را دارد.

در پایان از درگاه خداوند متعال، توفیق خدمتگزاری و ادامه راه شهیدان را برای همگان مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/س

پیام استاندار سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته دفاع مقدس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۱۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایت استاندار قزوین از اجرای طرح «دختران حاج قاسم»

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی اعلایی سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس استان قزوین اظهار کرد: آهنگ رشد باغ موزه دفاع مقدس استان قزوین در چند سال گذشته به ویژه در حوزه زیرساخت‌های عمرانی سرعت یافته است و شرایط مناسب‌تر از گذشته پیش می‌رود.

وی افزود: در سفر رئیس جمهور به استان قزوین هم توجه ویژه ای به این حوزه شده است و شرایط در آینده بهتر هم خواهد شد.

اعلایی گفت: در کنار اقدامات زیرساختی باید برای تمرکز بر توسعه مفاهیم دفاع مقدس، آرمان شهدا و نگاه رهبر معظم انقلاب به مقوله دفاع مقدس اقداماتی انجام شود که این موضوعات هم دنبال می‌شود.

استاندار قزوین اضافه کرد: در سال‌های اخیر در برگزاری مراسمات و یادواره شهدا اقدامات خوبی به ویژه توسط بنیاد شهید اتفاق افتاده است که شایسته تقدیر می‌باشد.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به نقل قول دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر ارتباط عاطفی ایشان با شهید بابایی اظهار داشت: کسانی که شهید بابایی را بشناسند و ظرفیت‌های معنوی ایشان را درک کنند به راحتی می‌توانند این شهید والا مقام را الگوی خود قرار بود و با این شهید در ارتباط باشند، موضوعی که نشان دهنده عمق تأثیرگذاری شهدای استان به ویژه شهدای برجسته می‌باشد.

وی با بیان اینکه چهره‌های شاخص خوبی در استان وجود دارد که از همین خاک برخواسته و آسمانی و ملی شده‌اند و باید برای آنها ویژه‌تر کار کرد، گفت: طرح آشنایی با شهید بابایی و شهید رجایی برای دانش آموزان و دانشجویان یا راه اندازی تشکل‌هایی در این زمینه می‌تواند منجر به ارتباط بیشتر نسل جوان با شهدای قزوینی شود.

اعلایی افزود: ایجاد حلقه ارتباط با نسل جوان بسیار مهم است، به طور مثال اگر بتوان فیلم، کتاب و اسناد زندگی شهید بابایی را در دسترس و در محل مراجعه نسل جدید قرار داد به طور قطع شاهد اثرگذاری بیشتری خواهیم بود چراکه این شهید والا مقام یک الگوی مناسب برای ورزشکاران، محصلین، علاقه مندان به زندگی عرفانی و معنوی، علاقه مندان قزوین و سایر موضوعات است.

استاندار قزوین اضافه کرد: به عنوان نمونه سازمان تبلیغات اسلامی طرحی با عنوان دختران حاج قاسم راه اندازی کرده است که مطلوب ارزیابی می‌شود و جا دارد این قبیل طرح‌ها به صورت بومی شده در قزوین و با محوریت شهدای شاخص استان اجرا شود و در آینده باغ موزه دفاع مقدس محل رفت همین گروه‌ها و تشکل‌ها و اعضای این طرح‌های مردم محور باشد.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: معاونت عمرانی و بنیاد شهید استان اقدام خوبی را در طراحی مزار شهدا برای ایجاد یک مجموعه فرهنگی انجام داده است و می‌تواند برای اشاعه فرهنگ دفاع مقدس بسیار تأثیر گذار باشد، به همین دلیل نیاز است تمامی دستگاه‌های ذیربط به ویژه شهرداری قزوین پای کار بیاید و انتظار این است که این موضوع با اولویت توسط همه ما مورد پیکیری قرار بگیرد تا به نتیجه مطلوب برسد.

کد خبر 6099908

دیگر خبرها

  • دولت ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل سیستان و بلوچستان اختصاص داد
  • استاندار: طرح تامین آب اضطراری سیستان و بلوچستان یک طرح الگو برای کشور
  • نخستین کارخانه فرآوری مس و طلا در سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود
  • ۴۵۰۰ کلاس درس به فضای آموزشی سیستان و بلوچستان اضافه شد
  • بهره برداری از مزرعه اکولوژیک پرورش شتر داشتی درزاهدان،بزودی
  • رضایت استاندار قزوین از اجرای طرح «دختران حاج قاسم»
  • تربیت نیروهای متخصص جهادی از نیاز مهم سیستان و بلوچستان
  • نجات ۴۳ هزار زن باردار در مناطق درگیر سیل بلوچستان
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی