Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سپاهان اصفهان می‌گوید تیمش با اقتدار از سد فولاد گذشته است.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از بازی با فولاد خوزستان گفت: خوشحالم که سه گل زدیم اما گلی که خوردیم بچه‌گانه بود. خدا را شاکریم که در بازی خانگی سه امتیاز را با اقتدار کسب کردیم. باید به این روند ادامه دهیم. هنوز مشکل نگرش را داریم و بعد از زدن گل دوم، کلی توپ لو دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه دوم خوب بازی کردیم و بعد از گل سوم، همه چیز را تمام شده دانستیم. خوشحالم که تماشاگران خوشحال رفتند و امیداوم از بازی بعدی بیشتر بیایند. توقع داریم هوادارمان بیشتر از این باشد.

او افزود: فشاری روی تیم بود. تیم ما دو سال بود که فولاد را شکست نداده بود.  هواداران به جز سه گل، چندبار هم به هوای برد بلند شدند و تیم را تشویق کردند. همه بازی‌هایی که یک طرفش سپاهان است، بازی زیبا می‌شود و هر بازی ما چهار گل دارد. تعصب رنگی را هم کنار بگذاریم، می‌بینیم بازی‌های ما لذت بخش است.

سرمربی سپاهان گفت: یک خانه دو ماهه خراب می‌شود و پنج‌ساله آن را می‌سازند. سپاهان در سال‌های گذشته این‌طور بوده و در ۶ بازی نمی‌توان نگرش را عوض کرد. اما وضعیت خیلی بهتر شده است. ما با وضعیت ایده‌آل فاصله داریم. بازی امروز جزو بازی‌های خوب ما بود. در جام‌حذفی تا دقیقه ۱۷ سه گل زدیم و در دقایق بعدی بی‌برنامه‌ترین سپاهان بودیم. ما با سپاهان ایده‌آل فاصله داریم.

او درمورد عملکرد داور مسابقه نیز عنوان کرد: آقای حیدری جزو داوران خوب است و فکر نمی‌کنم روی نتیجه بازی تاثیرگذار باشد.  بعضی وقت‌ها دعا می‌کنیم که باد نیاید تا کسی زمین بخورد و به ضررمان پنالتی بگیرند. اما داور امروز سوتی نزد که روی نتیجه تاثیرگذار باشد.

سرمربی سپاهان در واکنش به سوالی درباره تعویض‌هایش گفت: شما حق نداری این سوال را بکنی. من با تیم زندگی می‌کنم و آن را می‌شناسم. فلسفه تعویض چیست؟ وقتی تیم در نیمه دوم خوب بازی می‌کند چرا باید تعویض کنی؟ شما فلسفه تعویض را نمی‌دانی. بختیار را در دقیقه ۲۰ تعویض کردیم تا تغییر آهنگ دهیم. کدام عقل سلیم می‌گوید تیمی که خوب بازی می‌کند باید تعویض کند؟

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام امير قلعه نويي تيم فوتبال سپاهان تيم فوتبال فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۱۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی

سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان تایید کرد که مهدی طارمی در تابستان راهی این تیم خواهد شد.

به گزارش مشرق، شب گذشته در چارچوب هفته سی و پنجم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا، تیم فوتبال اینترمیلان که قهرمانی خود را مسجل کرده برابر ساسلو قعرنشین با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

در پایان این بازی سیموئنه اینزاگی در واکنش به جذب مهدی طارمی ستاره تیم ملی فوتبال ایران در تابستان سال جاری عنوان کرد: بله، ما مهدی طارمی را با قراردادی آزاد از پورتو جذب کردیم. او بازیکن بزرگی در سطح بین‌المللی است و گل‌های بسیاری به ثمر رسانده، پس از این انتقال بسیار خوشحالیم.

اینزاگی در خصوص ضربات پنالتی طارمی و گلزنی او اظهار داشت: اگر او در تمرینات آماده باشد می‌تواند پنالتی‌زن اول اینتر نیز باشد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی
  • پیام امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز!
  • پیام اینستاگرامی امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز + عکس
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس
  • عکس| پیام ویژه قلعه نویی برای حمید مطهری
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)