Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص بازی مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: یکی از بازی های حساس سپاهان بود تبریک می‌گویم به همه بازیکنان و هرکسی که بازی سپاهان را می‌بیند لذت می‌برد این هنوز سپاهان واقعی نیست.

سرمربی سپاهان در ادامه گفت: در بازی با فولاد روند خیلی خوبی داشتیم، با اقتدار بازی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید نگرش‌مان را بهتر کنیم هنوز با آن سپاهانی که مدنظر ماست فاصله داریم. امیدواریم این موضوع حل شود که به راحتی موقعیت از دست ندهیم، خوشحالم که هواداران خوشحال به خانه‌هایشان رفتند. امیدوارم در بازی بعدی هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند و پرشورتر تیم سپاهان را تشویق کنند. توقع داریم که هواداران در ورزشگاه حاضر شوند و از تیم محبوب‌شان حمایت کنند.

قلعه‌نویی در ادامه تأکید کرد: به هر حال دو سالی بود که سپاهان فولاد خوزستان را نبرده بود و این یک فشار مضاعفی بر  روی هواداران و بازیکنان بود خوشحالم که با یک بازی حساب ‌شده علاوه بر سه گلی که زدیم هواداران نیم‌خیز شدند و آماده خوشحالی بودند تا سپاهان باز هم به گل برسد. به هر حال این سپاهان، سپاهان خوبی است شرایط خوبی داریم تا در بازی‌های بعدی بهتر نتیجه بگیریم، توقع داریم که در هر بازی سپاهان از حضور هوادارانش استفاده کند،‌ جزء تیم‌هایی هستیم که نتایج پرگلی داریم و هر کسی از بازی سپاهان لذت می‌برد.

وی در ادامه تأکید کرد: به هر حال سپاهان دو سال گذشته شرایط خوبی نداشت و زمانی که یک شرایط خوبی نداری زمان می‌برد تا شرایط خوبی پیدا کنی. خدا را شکر رفته رفته سپاهان به جایگاه خودش رسیده و در حال موفق شدن است. ما هنوز با سپاهان واقعی فاصله داریم درست است که بازی خوبی انجام می‌دهیم اما باید در نیمه‌های دوم بیشتر حواسمان به بازی باشد، به راحتی موقعیت از دست ندهیم تا به سپاهان مدنظرمان برسیم.

قلعه‌نویی در خصوص داوری نیز گفت:‌به نظرم بیژن حیدری یک داور خوبی است که اشتباهی نکرد و تأثیرش روی نتیجه بازی نبود. متأسفانه در بازی پارس‌جنوبی‌جم ما باید سه بر صفر به پیروزی می‌رسیدیم اما بر اثر اشتباه داور دو بر دو مساوی شد. در پارس جنوبی دو گلی که به ثمر رسید خطا بود و اشتباه داور روی بازی تأثیرگذار بود. ما باید هر بازی دعا کنیم که باد روی نتیجه ما تأثیر نگذارد، ممکن است یک باد باعث شود تا داور به ضرر ما پنالتی بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان زمانی که خبرنگار نشست خبری از او بابت تعویض‌هایش سوال پرسید ناراحت شد و تأکید کرد: شما حق ندارید از این سوال‌ها بپرسید در بازی بعدی شما تعویض کنید. من با سپاهان زندگی کردم و می‌دانم که چه زمانی تعویض کنم و چه زمانی تعویض نکنم هنوز شما از فلسفه تعویض اطلاعی ندارید که در این خصوص با من صحبت می‌کنید. این سوال از سوی کسی به شما گفته شده است تا بپرسید. تیمی که روند خوبی دارند و موقعیت‌های خوبی فراهم می‌کنند نیازی نیست که تعویضی بکنیم پس تعویض فلسفه جداگانه‌ای دارد که آن را هم می‌دانم چه زمانی استفاده کنم.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فولاد خوزستان امیر قلعه نویی سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۱۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید دقیقی: پنالتی استقلال درست نبود/ پنالتی شمس آذر گرفته نشد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید دقیقی پس از شکست سه بر دو برابر شمس آذر قزوین در جمع خبرنگاران گفت: بازی سنگین بود و استقلال یکی از روزهای خوبش را سپری کرد و برعکس تیم ما در نیمه اول ضعیف بود، تیمی که همیشه بهترین وباکیفیت ترین بازی ها را انجام می دهد نیمه اول هیچ نشانی از شمس آذر نداشت.

دقیقی ادامه داد: تند با بازیکنان برخورد کردم و خواستم باکیفیت تر باشند و بهتر بازی کنند، در نیمه دوم هم شروع خوبی نداشتیم اما می توانستیم به گل برسیم، اما دو گل خوردیم و با تغییراتی که داشتیم و فشاری که از کناره ها به حریف آوریم دو گل به ثمر رساندیم بچه هایمان باید بدانند فرصت هایی که به دست می آورند راحت از دست ندهند ان شاءالله در بازی بعد باتجربه تر بازی کنند.

وی در پاسخ به اینکه جنگ بیانیه نویسی استقلال و پرسپولیس چه بوده است ادامه داد: ما نهایت احترام را به داوران می گذاریم ایشان یک اشتباه سهوی کرد، پنالتی درست نبود اگر پنالتی گرفتی باید اخراج می کردی و در چند صحنه متعدد برعکس قضاوت کرد، قضاوت روز خوبی نداشت و در دقیقه 93 هم یک پنالتی برای شمس آذر باید گرفته می شد. اعتقاد دارم کاظمی از بهترین داوران است اما روز خوبی را پشت سر نگذاشت ان شاالله در آینده بهتر باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فشار به دلیل ضعف استقلال یا قدرت تیم شما بود و آیا استقلال به سه گل قانع شده بود گفت: ما در نیمه اول خوب نبودیم اما در نیمه دوم عالی بودیم پنالتی اشتباه بود، فشار زیادی روی دروازه حریف داشتیم اما یک اشتباه و عدم یارگیری باعث گل سوم استقلال شد. اما در نیمه دوم قدرت برتر میدان بودیم و بازیکنان هم تاثیرگذار بودند. فوتبال شل گرفتن یا شل نگرفتن نیست. بحث تاکتیکی مهم است. تیم من در نیمه اول شرایط بدنی خوبی نداشت و جنگ های میانه میدان را از دست دادیم اما بعد از تغییراتی که داشتیم بازی بهتری انجام دادیم و بازی برتری مقابل استقلال انجام دادیم.

دقیقی در پاسخ به این پرسش که آیا پشیمان نیستید از اینکه نتیجه را واگذار کردید و به یک امتیاز نرسیدید، گفت: چند تیم مقابل استقلال امتیاز گرفته اند؟ مس رفسنجان جسورانه بازی کرد، قبل از کنفرانس بازی هم گفتم ما دنبال بازی با کیفیت هستیم. از نتیجه ناراحت نیستم اما از بازی بدمان ناراحتم ولی در نیمه دوم از بازی که تیمم کرد خوشحالم بودن در میان جدول بسیار مهم نیست هدف مان نگه داشتن تیم در لیگ برتر بود، بازی با کیفیتی انجام دادیم جوانان مان عالی بودند جایگاه برایمان مهم نیست و بیشتر خوشحالی مردم برایم اهمیت بیشتری دارد.

سرمربی شمس آذر در پاسخ به این پرسش که شما کسی را مقصر ندانستید و این رفتار شما بسیار نادر است و برخی مربیان فرافکنی می کنند، نظر شما چیست، گفت: ما با امید زندگی می کنیم و تلاش می کنیم بازی خوبی انجام دهیم. خوشحالم تیم مان اسیر جو بازی و دیگر مسائل نشد.

دقیقی در پاسخ به این سوال که یک صحنه مشکوک با اعتراض نیمکت شمس آذر خطا را برگرداند گفت: فکر می کنم داور اشتباه کرد دوباره صحنه بررسی شد و توپ به نفع ما گرفته شد. در این شرایط و جو اشتباه این چنینی و فشار تماشاگر باعث شد تیم من که جوان است در یک فشار شدید قرار گرفت چون بازیکنانم باتجربه نبودند و اولین بار بود در آزادی بازی می کردند و اعتقاد دارم مظلوم ترین قشر خبرنگاران و داوران هستند. داور در این دیدار اشتباهات زیادی داشت که به ضرر ما تمام شد.

کد خبر 6082815

دیگر خبرها

  • سعید دقیقی: پنالتی استقلال درست نبود/ پنالتی شمس آذر گرفته نشد
  • سه مربی تیم ملی در ورزشگاه وطنی و آزادی
  • زمانی: در دومین بازی لیگ برتری‌ام گل زدم
  • پاسخ مثبت ۲ مربی سرشناس به قلعه نویی
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی
  • مایلی‌کهن: مشکلی با زندان رفتن ندارم!
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی | تصمیم نهایی در خصوص افشین قطبی
  • مایلی کهن: قلعه نویی به خاطر کلمه «مردک» شکایت کرده؛ معنی‌ بدی ندارد، یعنی مرد کوچک!
  • این بازیکن برای حضور در تیم ملی تغییر چهره داد!