Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا، در این مراسم که جمعی از مسئولان و هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم حضور داشتند، حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی جمله «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» را روح سخنان و قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خواند و گفت: مفهوم این عبارت، ریشه قرآنی دارد و به معنای جانبداری از موضع حق و ایستادگی در مقابل باطل، حجت‌مداری، ذلت‌ناپذیری و هزینه دادن برای دین خدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام خاتمی با بیان اینکه حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام بیشترین هزینه را برای بقاء دین خدا داد، افزود: دین‌مداری هزینه دارد و امت عاشورایی ایران نیز به پیروی از سالار شهیدان در راه عاشورا هزینه خواهد داد و سربلند خواهد شد.

همچنین در این مراسم آقایان مرتضی طاهری و سعید حدادیان به مرثیه‌خوانی و نوحه‌سرایی بر مصائب حضرت سیدالشهداء و امام سجاد علیهما السلام پرداختند.
 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام خمینی حضرت امام رهبر انقلاب رهبر معظم انقلاب اسلامی عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۱۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه مراسم شب‌های قدر در حرم امام خمینی (ره)


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت امام خمینی (ره)، برنامه‌های شب‌های قدر در حرم مطهر امام راحل از ساعت ۲۳ برگزار خواهد شد و رئیس قوه قضاییه و رییس جمهور به ترتیب در شب‌های نوزدهم و بیست یکم در این حرم سخنرانی می‌کنند.

براساس این گزارش، مراسم شب نوزدهم ماه رمضان، ۱۰ فروردین قرائت دعای جوشن کبیر توسط حاج حمید رمضانپور، مداح سید علی محمد سادات رضوی با سخنرانی حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه و مراسم احیاء توسط حجت الاسلام ادیب یزدی برگزار می‌شود.

مراسم شب بیست و یکم، ۱۲ فروردین قرائت دعای جوشن کبیر توسط حاج اسدالله عرب سرخی، مداح حاج احمد زمانی با سخنرانی آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و مراسم احیاء توسط حجت الاسلام ادیب یزدی برگزار می‌شود.

مراسم شب بیست و سوم، ۱۴ فروردین ماه قرائت دعای جوشن کبیر توسط حاج احمد خلف زاده، مداح حاج مهدی منصوری و مراسم احیاء توسط حجت الاسلام ادیب یزدی برگزار خواهد شد.




دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم مرکزی لیالی قدر در مصلی کیش
  • مراسم احیاء شب های قدر و عزاداری شهادت امام علی(ع) در کرمانشاه
  • مراسم احیای شب‌های قدر در بیش از ۱۵۰۰ مسجد خوزستان برگزار می‌شود
  • برنامه مراسم شب‌های قدر در حرم امام خمینی (ره)
  • برنامه مراسم معنوی احیای شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران
  • برنامه مراسم معنوی احیاء شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • مراسم شب‌های قدر در مسجد جامع بندرعباس
  • ‌مراسم شب‌های قدر در حسینیه «ثارالله» خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • اعلام ویژه برنامه‌های مراسم احیای لیالی قدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)