Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرونده ویژه ترم اولی ها، از دیگر مطالب این شماره است که دانشجویان ترم اولی را برای درک بهتر فضای دانشگاه کمک می‌کند. «اشتباهی نری» عنوان این پرونده خواهند بود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همزمان با آغاز سال تحصیلی، شصت و هشتمین شماره هفته نامه دانشجویان منتشر شد. «با دانشگاه حرف بزن» تیتر اول این شماره دانشجویان است که چهار استاد برجسته دانشگاه (سیداحمد معتمدی/ رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر، علی خاکی صدیق/ رئیس دانشگاه خواجه نصیر، محمدجواد ح.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قشناس/ استاد دانشگاه و رئیس کمیسیون اجتماعی شورای شهر و نجفقلی حبیبی رئیس سابق دانشگاه علامه طباطبائی) در گفتگویی از فرصت طلایی مراکز آموزش عالی در روز‌های ناآرام وضعیت اقتصادی، اجتماعی و سیاسی گفتند و نقش دولت را در این فرصت بررسی کردند.

پرونده ویژه ترم اولی ها، از دیگر مطالب این شماره است که دانشجویان ترم اولی را برای درک بهتر فضای دانشگاه کمک می‌کند. «اشتباهی نری» عنوان این پرونده خواهند بود.

گفتگو با دو شاعر آیینی کشور، یعنی میلاد عرفان پور و مهدی چراغ زاده از دیگر مطالب صفجه اجتماعی این شماره دانشجویان است که با معرفی چهار هیئت پرطرفدار دانشجویی نگاهی متفاوت به ایام محرم کرده است.

هفته نامه دانشجویان به مدیر مسئولی محمد ودود حیدری و سردبیری محمدرضا حیاتی در چهار صفحه با رویکرد مسائل دانشگاهی از شنبه ۳۱ شهریورماه بر روی گیشه روزنامه فروشی‌ها و دانشگاه‌ها توزیع می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هفته نامه دانشجویان دانشجو دانشگاه ترم اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۱۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارنامه اولیه کنکور در نیمه مرداد منتشر می‌شود

 عبدالرسول پور عباس؛ رئیس سازمان سنجش درباره برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ گفت: تعداد ۶۶۰ هزار نفر متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان هستند و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات دفترچه مخصوص فرهنگیان  پاسخ دهند.

وی افزود: داوطلبان کنکور علاوه بر نوبت اردیبهشت می‌توانند در نوبت تیر ماه هم شرکت کنند، نمرات کنکور ۱۴۰۲ نیز همچنان معتبر است بنابراین در مرحله انتخاب رشته برای داوطلب ۴ نمره وجود دارد.
رئیس سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ گفت: کارنامه اولیه کنکور در نیمه مرداد اعلام می‌شود و چند روز پس از آن انتخاب رشته آغاز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • آخرین اخبار از اعتراضات دانشجویان در آمریکا علیه جنگ غزه
  • استفاده از گاز اشک‌آور و گلوله پلاستیکی علیه دانشجویان معترض در دانشگاه آموری
  • تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد
  • کارنامه اولیه کنکور در نیمه مرداد منتشر می‌شود
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • بازجویی‌هایی که به مرگ رئیس دانشگاه تهران ختم شد
  • خط حزب‌الله ۴۴۱؛ بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییردهنده محاسبات
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • شکایت سناتورهای آمریکایی از برگزاری اعتراضات حامی فلسطین
  • رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش معرفی شد