Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@14:10:55 GMT

واشنگتن با تحریم مسکو با آتش بازی می‌کند

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۱۶۰۵

واشنگتن با تحریم مسکو با آتش بازی می‌کند

به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از فایننشال تایمز، سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه در واکنش به تحریم های جدید واشنگتن علیه این کشور هشدار داد: آمریکا با تحریم روسیه با آتش بازی می کند.

معاون وزیر خارجه روسیه با صدور بیانیه ای در این باره گفت: واشنگتن نمی تواند با اینگونه اقدامات شرایط ویژه خود را به مسکو تحمیل کند و در این راه نیز موفق نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به بررسی چگونگی اعمال تحریم های واشنگتن علیه مسکو ادامه می دهیم.

وی ادامه داد: به نظر می رسد اقدامات این‌چنینی آمریکا به تفریح و تفنّنی برای این کشور تبدیل شده است. به عوامل اجرای تحریم های واشنگتن علیه مسکو توصیه می کنم تا تاریخچه کشور روسیه را بخوانند تا به بیهوده بودن اقدامات خود پی ببرند.

سرگئی ریابکوف در ادامه افزود: آمریکا با اقدامات تحریمی خود علیه دیگران ثبات جهانی را به خطر می اندازد. بازی با آتش احمقانه است چرا که خطرناک خواهد بود.

این درحالیست که آمریکا در جدیدترین تحریم های خود علیه روسیه روز گذشته ۳۳ نفر از اتباع این کشور را به لیست سیاه تحریم ها علیه مسکو اضافه کرد.

وزارت خزانه ‌داری آمریکا اخیراً طی دو نوبت، تحریم‌ هایی را علیه شرکت ‌ها و شهروندان روسی اعمال کرد و آنها را در فهرست سیاه تحت تحریم آمریکا قرار داد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: واشنگتن روسیه بازی صدور بیانیه ای مسکو ایالات متحده آمریکا بازی روسیه مسکو واشنگتن پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۱۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رابطه با روسیه، به کره‌شمالی برای اقدامات خصمانه جرات می‌دهد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، یک دیپلمات ارشد آمریکایی مدعی شد که نزدیکی اخیر بین روسیه و کره شمالی می تواند به پیونگ یانگ برای اتخاذ رویکرد مخاطره آمیز جسارت دهد.

«جونگ پاک» معاون دستیار وزیر امور خارجه در امور کره شمالی اعلام کرد که رویکرد مسکو در قبال کره شمالی می تواند به این معنا باشد که این کشور تمایل بیشتری به تهدید همسایه جنوبی خود و صادرات سلاح به خارج از کشور دارد.

این مقام آمریکایی مدعی شد که گسترش روابط مسکو و پیونگ یانگ بدان معناست که کره شمالی تمایل بیشتری دارد تا از درخواست های واشنگتن برای بازگشت به مذاکرات خلع سلاح هسته ای سرپیچی کند.

پاک مدعی شد که بهبود روابط نزدیک بین مسکو و پیونگ یانگ از ارسال تسلیحات کره شمالی به روسیه نشات گرفته و روسیه از این تسلیحات در جنگ اوکراین استفاده می کند.

این در حالی است که «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین پیشتر گزارش‌های مربوط به تحویل سلاح از کره شمالی را رد کرد. مقامات کره شمالی هم بارها منکر ارسال سلاح به روسیه شده اند.

کد خبر 6086892

دیگر خبرها

  • نقش بی‌اهمیت تحریم‌های تازه آمریکا در معادلات ایران
  • کره شمالی: تحریم‌های آمریکا به حلقه‌ای بر گردن واشنگتن تبدیل شده است
  • پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا
  • مخالفت هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • واکنش هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • معافیت ایرباس از تحریم های روسیه
  • هیل: همه رؤسای جمهور آمریکا در تحریم ایران شکست خورده‌اند
  • بی‌اعتنایی بازار نفت به اقدامات آمریکا علیه صادرات نفت ایران
  • وال استریت ژورنال: آمریکا طرح تحریم برخی بانک‌های چینی را در دستور کار قرار داد
  • رابطه با روسیه، به کره‌شمالی برای اقدامات خصمانه جرات می‌دهد