Web Analytics Made Easy - Statcounter

معزالدین جلالی عضو هیئت حسینیه امام مهدی(عج) اهواز در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان اظهار کرد: قرآن و اهل‌بیت(ع) دو بال جدا نشدنی هستند و ما باید در مراسم‌های مذهبی به ویژه عزاداری سالار شهیدان امام‌حسین(ع) به مباحث قرآنی توجه داشته باشیم و همواره برای زنده نگهداشتن اسلام واقعی به قرآن و اهل‌بیت(ع) رجوع کنیم چراکه پیامبر(ص) در حدیث ثقلین، قرآن و اهل‌بیت(ع) را دو عنصر جدانشدنی در اسلام دانسته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خوشبختانه در سالهای اخیر با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم با قاریان کشوری و استانی، حسینیه امام مهدی(عج) که در کوی لشکرآباد قرار دارد در دهه اول محرم در کنار برپایی مراسم سخنرانی و نوحه‌خوانی فرصت ویژه‌ای برای قرائت قرآن کریم در نظر گرفته است که هر شب قبل از سخنرانی آیات قرآن کریم توسط قاریان مدعو قرائت می‌شود.

جلالی گفت: قاریانی همچون سجاد مطرودی، محمد عچرشاوی، محمود یزدی، سجاد نیل درار، خلیل سواری، ناجی حیدری، قاسم مقدمی، سید کریم موسوی در مراسم عزاداری حسینی به قرائت قرآن کریم پرداختند که با استقبال حاضران روبرو شد.

عضو هیئت حسینیه امام مهدی(عج) اهواز بیان کرد: از همه قاریان و عزادارانی که در مراسم عزاداری دهه اول محرم هیئت نورالمهدی(عج) حسینیه امام مهدی(عج) حضور داشتند قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۱۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید

به گزارش «تابناک» به نقل از یورونیوز، کاتز در این ویدیو که در آن گروهی از شهروندان در حال مراسم عزاداری محرم هستند تاکید می‌کند که خطر ایران بسیار نزدیک است و باید هرچه سریعتر مقابل این کشور ایستاد. او همچنین در این پست توییتری به سه زبان انگلیسی، عبری و فرانسوی جمله «همین حالا ایران را متوقف کنید پیش از آنکه خیلی دیر شود» را نوشته است.

مشخص نیست ارتباط این ویدیو به ایران چیست و حضور گروهی از شهروندان در مراسم عزاداری و سینه‌زنی با خطرات برآمده از ایران چه ارتباطی دارد. 

او در پایین پست خود آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه ایالات متحده و همچنین وزرای امور خارجه کشورهای فرانسه، ایتالیا، بریتانیا و آلمان را نیز منشن کرده است. 

در این ویدیو وزیر خارجه اسرائيل تلاش کرده ایران را به عنوان خطری بزرگ برای جهان به تصویر بکشد و در آن تصاویری از برج ایفل دیده می‌شود در حالی‌که گروهی از مسلمانان فریاد الله اکبر سر می‌دهند.

دیگر خبرها

  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت آستان قدس رضوی در مالزی
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید
  • اهداء قرآن ویژه فلسطین به هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در کشور مالزی
  • اعتبارمداح برای مجالس مومنین است