Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول صراحتاً ادعا کرد که سرمربی خوش‌شانسی است. ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی لیورپول مقابل ساوتهمپتون در هفته ششم لیگ برتر انگلیس از خوش‌شانسی خودش سخن گفت.

 سرمربی لیورپول در این باره گفت: دیدگاهم راجع به فوتبال هرگز تغییر نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  قطعا مربیان بسیار بهتری نسبت به من  خارج از اینجا حضور دارند اما این، مرا از انجام بهترین عملکردم باز نمی‌دارد.  فرد خوش شانسی هستم. 600 بار روی نیمکت به عنوان مربی نشسته‌ام. این دستاورد بسیار جالب است. انجام 2 بازی در یک هفته دشوار است. ساوتهمپتون یک هفته استراحت داشته اما به هر حال 2 بازی در یک هفته برای ما مشکلی به وجود نخواهد آورد. باید نشان دهیم توانایی بازی در رقابت‌های مختلف را داریم.

کلوپ در ادامه اظهار داشت: صلاح  فصل گذشته به زمان نیاز داشت و در این فصل هم وضعیت به همان شکل است. محمد در 2 بازی اخیر  خیلی خوب کار کرد. همه در مورد او صحبت می‌کنند. طبیعی است که گاهی اوقات یک مهاجم گل نزند.درباره آمادگی صلاح بحثی وجود ندارد.

 انتهای پیام/

R7879/P1351/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۱۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول و فرمول تکراری: باخت در هفته‌های پایانی!

کریستال‌پالاس که در منطقه سقوط قرار دارد و تصور می‌شد حتی نتواند یک امتیاز هم از شاگردان کلوپ بگیرد با یک گل زودهنگام از میزبانش پیش افتاد و تا آخرین دقیقه بازی با تمام توان از اندوخته خود دفاع کرد.

شاگردان کلوپ در این بازی دوجین موقعیت گلزنی را هدر دادند تا در فاصله کمتر از یک هفته دومین شکست متوالی در آنفیلد را تجربه کنند و پس از ناکامی در لیگ اروپا در آستانه از دست دادن جام قهرمانی لیگ برتر هم قرار بگیرند.

منچسترسیتی با ۷۳ امتیاز از ۳۲ بازی صدرنشین لیگ برتر است. آرسنال و لیورپول هم‌امتیاز با هم (۷۱ امتیاز) در مکان‌های دوم و سوم جدول ایستاده‌اند. توپچی‌های لندن با بردن آستون‌ویلا می‌توانند خود را به صدر جدول برسانند.

دیگر خبرها

  • الکساندر آرنولد: لیورپول بدون یورگن کلوپ احساس عجیبی خواهد داشت
  • نیکو کواچ گزینه جانشینی یورگن کلوپ نیست
  • آمادگی همزمان سه تیم عربستانی برای مذاکره با محمد صلاح
  • گری نویل: دستاورد یورگن کلوپ در لیورپول فراتر از انتظارات بوده است
  • سرمربی پرتغالی به جانشینی کلوپ می‌خندد!
  • لُعبت لیورپولی‌ها برای جانشینی کلوپ؛ نیکو کواچ!
  • یورگن کلوپ: احساس مزخرفی دارم؛ قهرمانی؟ احمق نیستم
  • لیورپول و فرمول تکراری: باخت در هفته‌های پایانی!
  • آنفیلد غرق در ناامیدی/ جام از دست کلوپ سر خورد
  • ۳۰ هزار پوند انگلیس برای تماشای یورگن کلوپ