Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@05:28:58 GMT

علی مرادی نه جانباز است و نه دکتر؛او بازنشسته می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۱۷۲۷

با ابلاغ رسمی قانون منع بکارگیری بازنشسته ها،حالا همه به دنبال نام روسایی هستند که با این قانون مجبورند ناخواسته با صندلی ریاست خداحافظی کنند. آفتاب‌‌نیوز : یکی از این نام ها علی مرادی است، رئیس پنجاه و شش ساله فدراسیون وزنه‌ برداری که درباره بازنشسته بودن یا نبودنش صحبت های زیادی مطرح است.
علی مرادی از سال هزار و سیصد و شصت و دو، یعنی درست از بیست سالگی تاکنون اشتغال در مسئولیت‌های مرتبط با ورزش از جمله مسئول تربیت بدنی جهاد دانشگاهی، ریاست فدراسیون وزنه برداری، مدیرعاملی باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار وابسته به بنیادشهید و امور ایثارگران، عضویت در مجمع کمیته ملی المپیک و ماموریت در دو فدراسیون پزشکی ورزشی و زورخانه ای را عهده دار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یعنی سی و پنج سال کار مستمر در حوزه ورزش.
در این بین کسانی که عضو هیات علمی دانشگاه ها باشند، می توانند دوران بازنشستگی خود را تا سی و پنج سال به تاخیر بیندازند، اما مساله اینجاست که یکی از شروط لازم برای عضویت در هیات اجرایی دانشگاه ها، داشتن مدرک دکتراست؛ مدرکی که علی مرادی فاقد آن است. دلیل اینکه برخی نزدیکان علی مرادی، او را دکتر خطاب می کنند، صرفا مدرک دکترای افتخاری است که مرادی از دانشگاه ازبکستان گرفته است؛ مدرکی که باوجود تلاش های مرادی، هرگز شرایط معادل سازی در سیستم آموزشی ایران را پیدا نکرد تا مرادی هم شانسی برای حضور در هیات علمی نداشته باشد و صرفا به عنوان استاد، در واحد رودهن، دانشگاه آزاد اسلامی تدریس کند. ناگفته نماند مرادی تلاش های زیادی داشت تا بتواند با سفارش محمد هاشمی، بدون کنکور و بدون شرط معدل (به دلیل پائین بون معدلش در مقطع کارشناسی ارشد) در مقطع دکترای پژوهش محور به تحصیلاتش ادامه دهد که این پروژه نیز دو سال پیش به دلیل مخالفت دکتر حمید میرزاده، رئیس وقت دانشگاه آزاد اسلامی، با شکست مواجه شد!
از طرفی باید گفت خوشبختانه علی مرادی کاملا صحیح و سالم است و کوچکترین درصدی از جانبازی در او دیده نمی شود. این را از این جهت گفتیم که این روزها، برخی ها با فشار آوردن به چند جا، در تلاشند تا درصد جانبازی خود را برسانند به پنجاه. شاید تنها مساله مبهم درباره بازنشستگی علی مرادی سن اوست که هنوز به شصت سال نرسیده و مشخص نیست در ابلاغیه جدید، چه بند و تبصره ای در این مورد تنظیم شده است.
خبرانلاین 
کد خبر: ۵۴۶۷۱۸ تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۹

منبع: آفتاب

کلیدواژه: علی مرادی بازنشسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۱۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان به بیماران هموفیلی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اداره امور بیماری‌ها دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: همه خدمات درمانی بیماران هموفیلی در مراکز زیر پوشش این دانشگاه به صورت رایگان انجام می‌شود.

دکتر جواد رجبیان افزود: خدمات درمانی این بیماران شامل ویزیت، فیزیوتراپی، تعویض مفصل، تحویل دارو، ام آر ای، سی تی اسکن است.

وی گفت: در سال‌های اخیر همه خدمات بیماران هموفیلی تحت پوشش بیمه قرار گرفته است.

مسئول اداره امور بیماری‌ها دانشگاه علوم پزشکی مشهدافزود: بیماران هموفیلی در برخی اوقات نیاز به دریافت پلاکت دارند که این خدمت نیز به صورت رایگان ارائه می‌شود.

دکتر رجبیان افزود: در کلینیک سرور در شهر مشهد این خدمات به صورت تجمیعی به بیماران ارائه می‌شود.

دکتر رجبیان افزود:  بیماران هموفیلی درگیر اختلال ژنتیکی نادر هستند که بدن توانایی تشکیل لخته خون ندارد و درصورت بروز تروما و یا خونریزی، خون زیادی از دست می‌دهند.




وی گفت: این بیماران خون‌ریزی‌های داخلی و بیرونی را تجربه می‌کنند که از جمله خون‌ریزی‌های بیرونی می‌توان به بریدگی، ضربه، خدمات دندان پزشکی اشاره کرد.

  گفت:خون‌ریزی‌های داخلی این بیماران نیز عمدتا به صورت مفصلی، مغزی، دستگاه گوارش است که می‌تواند مخاطرات جانی برای این بیماران داشته باشد.

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • اعتبار دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد بیشتر شد
  • دیدار رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر ولایتی
  • حقوق ناجیان غریق سواحل دریایی کشور چهار برابر افزایش یافت
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است
  • سرپرست دانشگاه گیلان منصوب شد
  • ارائه خدمات رایگان به بیماران هموفیلی در مشهد