Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم لهستانی جنوا این روزها توجه همه را در ایتالیا به خود جلب کرده است.

طرفداری- کریستوف پیاتک، مهاجم لهستانی جنوا و آقای گل فعلی سری آ اعلام کرد هنوز نمی تواند خودش را با روبرت لواندوفسکی مقایسه کند. پیاتک ضمنا تایید کرد شایعات مربوط به علاقه مندی بارسلونا به او بعید است که واقعیت داشته باشد.

پیاتک در مصاحبه ای با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

آغاز فصل بسیار خوب بوده است اما این تازه شروع کار بوده و نمی خواهم به آن فکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگاهم به آینده است و به بازی به لاتزیو فکر می کنم.

نمی توانم خودم را با لواندوفسکی مقایسه کنم؛ او در بایرن مونیخ بازی می کند و من در جنوا. چیزهایی در مورد علاقه مندی بارسلونا به من شنیدم اما بعید می دانم درست باشد.

می دانستم که انتقال به جنوا، گزینه خوبی برای من است. با سرمربی جنوا، بالاردینی در تفاهم کامل هستم و دقیقا کاری را در زمین انجام می دهم که می خواهم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۱۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد

سرجی روبرتو در این تابستان بازیکن آزاد است.

طرفداری | سرجی روبرتو، کاپیتان اسپانیایی بارسلونا ممکن است راهی تیم دیگری در کاتالونیا شود.

به گزارش موندو دپورتیوو، قرارداد سرجی روبرتو با بارسلونا در انتهای فصل به پایان می رسد و با وجود اعلام تمایل باشگاه به تمدید قرارداد او، هنوز این اتفاق رخ نداده است. در صورتی که قرارداد سرجی روبرتو با بارسلونا تمدید نشود، او در تابستان بازیکن آزاد خواهد بود. همین مسئله این بازیکن 32 ساله را به گزینه ای جذاب برای چندین تیم تبدیل کرده که در بین آن ها نام ژیرونا، شگفتی ساز فصل جاری لالیگا نیز به چشم می خورد. ژیرونا با سرجی روبرتو صحبت و به او اعلام کرده که از جذب او به صورت آزاد استقبال می کند. حال همه چیز به تصمیم سرجی روبرتو بستگی دارد که پیشنهاد تمدید قرارداد یک ساله با بارسلونا را بپذیرد یا با قراردادی بیش از یک سال، راهی ژیرونا شود.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • آدینه با داستان/ چی از آسمان افتاد؟!
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن
  • ادعای رلوو: منچستریونایتد علاقه‌مند به استخدام ژاوی بود!
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • بردلی بارکولا: می‌دانستم که آرائوخو مرتکب اشتباه می‌شود
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • نظراتم را در مورد طرح حجاب صریح با مقامات و حاکمیت می‌گویم/ بلای جان طرح‌های خوب نبود رویه‌های درست اجراست
  • علاقه‌مندی تاجیکستان برای سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار