Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@05:55:05 GMT

با فواید سیر آشنا شوید

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۱۸۰۶

با فواید سیر آشنا شوید

سیر از جمله موادی است که بسیار پرخاصیت و جالب می‌باشد. – مصرف روزانه سیر، به طور ناشتا بدن را تقویت می‌کند، زیرا سیر یک آنتی بیوتیک طبیعی بسیار قوی و مؤثر است.

مصرف روزانه یک حبه سیر به طور ناشتا احتمال بالا رفتن فشار خونرا کم و گردش خون را منظم می‌کند و مانع بروز مشکلات قلبی می‌شود. – مصرف روزانه سیر، کبد و مثانه را تحریک کرده و کبد را از سموم پاکسازی می‌کند

همچنین در مواقع اسهال، معده را پاکسازی کرده و دیواره آن را تقویت می‌کند و مانع بروز زخم معده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

– سیر بدن را از وجود انواع انگل‌ها و کرم‌ها پاکسازی کرده و مانع ابتلا به دیابت می‌شود

همچنین یک پاک کننده و ضد عفونی کننده طبیعی است که تک تک اعضای بدن از دهان و مری و معده و کبد گرفته تا روده‌ها را ضد عفونی می‌کند. – مصرف روزانه سیر، پوست را هم پاکسازی می‌کند و مانع افزایش درجه حرارت بدن و بروز سرگیجه و تهوع و سردرد می‌شود. سیر یک آنتی بیوتیک طبیعی بسیار مؤثرتر از آنتی بیوتیک‌های شیمیایی است. – مصرف سیر با غذا‌های دیگر یا با سالاد و سبزیجات هم بسیار مفید است.

اما بهتر است اول صبح و ناشتا مصرف شود. سعی کنید مصرف سیر را برای خود تبدیل به یک عادت کنید و با خوردن آن بدن و زندگی خود را در برابر انبوه بیماری‌های ناشی از مواد شیمیایی و دود ماشین‌ها و آلودگی‌های زیست محیطی بیمه کنید.   منبع: ایران ناز 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سیر فواید سیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۱۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار سیستان وبلوچستان ازمحور ترانزیتی چابهار_نیکشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این مسیر ترانزیتی باید با همکاری همه دستگاه‌های متولی هر چه سریعتر به صورت کامل پاکسازی شود.
وی که از بامداد امروز در مناطق‌ سیل زده حضور دارد، گفت: با هماهنگی راهداری و فرمانداری باید علاوه بر امکانات دولتی از ظرفیت بخش خصوصی از جمله همه پیمانکاران جهت عملیات پاکسازی و بازگشایی استفاده شود.
وی افزود: بارش شدید باران که از روز گذشته در استان آغاز شده موجب بروز سیلاب، انسداد مسیرهای مواصلاتی و همچنین ریزش کوه در برخی مناطق شده است.

دیگر خبرها

  • فواید یک ویتامین برای زنان
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات منطقه ۱۳
  • فواید بی‌نظیر ریواس
  • با فواید غنی زردچوبه و دانه چیا آشنا شوید
  • اوکراین:روسیه برای پاکسازی سنگرها از گاز اشک‌آور استفاده می کند
  • گیاهی که برای تعدیل قند خون در افراد دیابتی مفید است | فواید بی‌نظیر ریواس : این افراد نباید ریواس مصرف شود
  • ریواس کجا می‌روید؟ چند است؟ فواید ریواس چیست و چطور باید آن‎را خورد؟
  • بازدید استاندار سیستان وبلوچستان ازمحور ترانزیتی چابهار_نیکشهر
  • با خواص شگفت انگیز کاهو آشنا شوید! از تقویت اسپرم تا پیشگیری از سرطان
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان